Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

leuk hoor, ik word er helemaal vrolijk van :blush:

krijg al helemaal zin om vandaag de boom op te tuigen.

groetjes Doppie

ReizenReizen

Geplaatst
kom ik op de nl site heb ik een hele kudde rendieren aan de muis hangen

Moet dat nou ???

Ja.... Kijk het is een site waar we lekker bezig zijn met een maffe hobby...

Dus zoiets siert de prettige gestoordheid van ons cachers...en het heeft iets feestelijks... :blush:

Geplaatst

Ik vind het wel een leuke verrassing. Ik dacht eerst ook "wat gebeurt er?" maar toen ik de sneeuw zag was het wel duidelijk: een aardigheidje van geocaching.nl. In FF werkt alles goed, maar ik heb voornamelijk sneeuw aan de linkerkant :eek: . Is dit een politiek statement? :blush::xmas::D

Geplaatst

Geinig, nu ook voor buiten graag. Gaan 1e week van januari naar Oostenrijk, gelukkig ski ik niet, maar lopen in de sneeuw is toch ook leuk.

Geplaatst
Geinig, nu ook voor buiten graag. Gaan 1e week van januari naar Oostenrijk, gelukkig ski ik niet, maar lopen in de sneeuw is toch ook leuk.

Wat dacht je van fietsen op een nieuwe fiets :blush: ?

ON TOPIC

Laat maar lekker staan die kudde en de sneeuw.

Geplaatst
Ik vind hem hardstikke leuk en voor de klagers onder ons: het duurt maar tot de kerst. :blush:

Ja maar, v.w.b. de sneeuwvlokjes: de winter isn og niet voorbij. In ieder geval al vast een voorstel voor de herfst van 2007, vallende blaadjes. :xmas:

Geplaatst
Leuk die sneeuw en die stoet rendieren, maar waarom worden eerst niet de problemen met de statistieken opgelost?

Simpel, had ik geen zin in. Bovendien zijn er volgens mij geen problemen meer; hooguit loop je wat achter met je statistieken en dat kan je zelf oplossen met 'corrigeer log'.

Enne, de rendieren staan alweer op stal :blush:

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...