doppie Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 leuk hoor, ik word er helemaal vrolijk van krijg al helemaal zin om vandaag de boom op te tuigen. groetjes Doppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naaktslakkies Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 kom ik op de nl site heb ik een hele kudde rendieren aan de muis hangen Moet dat nou ??? Geweldig mijn muis heeft aanhang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ketelbinkje Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 kom ik op de nl site heb ik een hele kudde rendieren aan de muis hangen Moet dat nou ??? Ja.... Kijk het is een site waar we lekker bezig zijn met een maffe hobby... Dus zoiets siert de prettige gestoordheid van ons cachers...en het heeft iets feestelijks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 Ik vind het wel een leuke verrassing. Ik dacht eerst ook "wat gebeurt er?" maar toen ik de sneeuw zag was het wel duidelijk: een aardigheidje van geocaching.nl. In FF werkt alles goed, maar ik heb voornamelijk sneeuw aan de linkerkant . Is dit een politiek statement? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fytske Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 Geinig, nu ook voor buiten graag. Gaan 1e week van januari naar Oostenrijk, gelukkig ski ik niet, maar lopen in de sneeuw is toch ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team The Spacewuppies Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 Ik vindt het ook superleuk!!Wat mij betreft..mooi laten staan. Hebben we in ieder geval wat sneeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 Geinig, nu ook voor buiten graag. Gaan 1e week van januari naar Oostenrijk, gelukkig ski ik niet, maar lopen in de sneeuw is toch ook leuk. Wat dacht je van fietsen op een nieuwe fiets ? ON TOPIC Laat maar lekker staan die kudde en de sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 alleen de sneeuw is ook leuk... of we moeten een paar Rendieren thuis laten. gc.nl is de zoveelste site vandaag die ik bezoek met een Mouse Pimp...... soms wordt het iets te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shakewallet Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 Ik vind hem hardstikke leuk en voor de klagers onder ons: het duurt maar tot de kerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 Ik vind hem hardstikke leuk en voor de klagers onder ons: het duurt maar tot de kerst. Ja maar, v.w.b. de sneeuwvlokjes: de winter isn og niet voorbij. In ieder geval al vast een voorstel voor de herfst van 2007, vallende blaadjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eddys Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 Leuk die sneeuw en die stoet rendieren, maar waarom worden eerst niet de problemen met de statistieken opgelost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoPoesz Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 Nee hè, niet weer ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 Leuk die sneeuw en die stoet rendieren, maar waarom worden eerst niet de problemen met de statistieken opgelost? Simpel, had ik geen zin in. Bovendien zijn er volgens mij geen problemen meer; hooguit loop je wat achter met je statistieken en dat kan je zelf oplossen met 'corrigeer log'. Enne, de rendieren staan alweer op stal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 Enne, de rendieren staan alweer op stal Behalve in mijn handtekening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 15 december 2006 Share Geplaatst 15 december 2006 ik wil die rendieren terug!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten