jootie Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Zoals menigeen kende ook ik Reintje niet persoonlijk. Toch denk ik dat praktisch iedere Nederlandse cacher zijn naam kent, of een van zijn vele mooie creaties voor de site!!! Ook ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn&Martine Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ook wij kennen Reintje de Vos alleen van zijn werk voor Geocaching.nl. Maar bij het lezen van dit bericht werden we wel even stil. Wij wensen de vriendin, familie en bekenden veel sterkte toe. Martijn en Martine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piet&Lein Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Reintje, bedankt voor alles wat je voor ons hebt gedaan. Veel sterkte aan naasten, familie en vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Ain-m Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ook wij hebben Coen niet gekend. Alleen ervaren in zijn daden. Verbonden waren we door onze gezamelijke hobby. Wij wensen Marit en de familie veel sterkte deze dagen en in de toekomst. Team Ain'm Tjitte en Wibbina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoFlowers Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Wij kennen Reintje de Vos alleen van zijn werk voor Geocaching.nl. Maar bij het lezen van dit bericht werden we wel even stil. Wij wensen de vriendin, familie en bekenden veel sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tanda Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Dit is een groot verlies voor Geocaching.nl Ons medeleven gaat uit naar familie en vrienden. Wij wensen hen heel veel sterkte. Trijnie en Adam (TandA) Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
disneyteam Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Wij kenden Reintje niet persoonlijk, maar zijn werk op geocaching sprak voor hem. Wij wensen zijn familie en vrienden heel veel sterkte. DisneyTeam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Free Wally Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Zo'n bericht perst de lucht uit je longen en na het ongeloof komt het keiharde besef. Al Coens dierbaren: veel sterkte met dit verlies. Bedankt, het was fijn dat je er was, dag Coen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dawangumu Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Reintje, Je cache Hoogtepunt was voor mij een van de mooiste caches die ik ooit gedaan heb. Een mooie cache van een mooi mens. Rust zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team*smeigel Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Coen hebben ook wij niet persoonlijk gekend, We hebben wel mede dankzij Reintje de Vos zijn vele inzet veel plezier aan deze hobby en geweldige site! We schrokken dan ook erg toen we dit bericht lazen. Wij wensen de vriendin en familie van Coen heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Team*Smeigel................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Hoogtepunt en Dleeblegeips: Reintje je hebt me avonden aan het denken gezet en van de straat gehouden. Persoonlijk heb ik je nooit ontmoet, maar mailcontact hebben we regelmatig gehad. Ik ga je prachtige caches missen. Bedankt! Veel sterkte voor de nabestaanden. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Een heel triest bericht. Wij zullen Coen, zijn werk en inzet voor de Geocaching community voor altijd blijven herinneren. Ik wens de familie, vrienden en kennissen van Coen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Een paar weken terug was Coen op de geochat, vanuit het ziekenhuis Zei dat ze niet veel meer voor hem konden doen Het einde was dus niet onverwacht, maar zo snel had ik echt niet verwacht Als er een hemel voor cachers is, dan ben je daar nu Coen, rust zacht En heel veel sterkte voor je vrienden en familie Miriam, Arend en Cilia - MCMAL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliboeli Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Hoewel ik hem ook niet persoonlijk ken schrik ik hier erg van. ik wil al zijn familie en vrienden veel sterkte toe wensen. Roel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Wat gaat er een schok door je heen als je dat bericht zo ineens leest... een verschrikkelijk mailtje. Ook namens Miranda en mij gecondoleerd. Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Miranda en Walter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten