Spring naar bijdragen

Cache kaarten met GoogleMaps


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De afgelopen periode ben ik bezig geweest om de functionaliteit van de cache kaarten ook aan te bieden op basis van GoogleMaps.

De resultaten daarvan zijn te zien op http://www.geocaching.nl/maps/DisplayICachemaps.php

Op de "mijn kaart" functionaliteit na, zijn de overige functies beschikbaar.

 

Werkt subliem bij mij.

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF 1.5.0.7 werkt nu ook.

Ondertussen ben ik wel FF 2.0 binnen aan het halen. Zal eens kijken hoe die is...

Bling bling :thumbup:

 

 

@Reintje: is het niet mogelijk een melding in een hoek weer te geven waarin staat dat niet alle beschikbare caches getoond zijn? Dit "popup"-window is vrij irritant na een paar keer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig ! :thumbup:

 

Wat mij nog een aardig uitbreiding lijkt, is dat je de caches pas op oproep op laat halen. Ik zou graag eerst in willen zoomen op het gebied en dan pas wachten op het ophalen van de caches.

 

Of wellicht kan dat al op een andere manier ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er mooi uit! Ik gebruik IE 6, en zie wel een paar caches, maar niet allemaal als ik richting Den Bosch inzoom, terwijl er daar toch ook wel een aantal liggen :-). Lijkt er op alsof het laden niet helemaal goed gebeurd. Wanneer ik weer uitzoom zie ik wel de melding 'laden gegevens', maar ik zie maar een paar caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er mooi uit! Ik gebruik IE 6, en zie wel een paar caches, maar niet allemaal als ik richting Den Bosch inzoom, terwijl er daar toch ook wel een aantal liggen :-). Lijkt er op alsof het laden niet helemaal goed gebeurd. Wanneer ik weer uitzoom zie ik wel de melding 'laden gegevens', maar ik zie maar een paar caches.

In FF 2.0 heb eigenlijk zo'n beetje hetzelfde probleem. Naar aanleiding van dit bericht heb ik gekeken bij Den Bosch. Vanaf de start heb ik snel ingezoomd en ben toen naar D B gescrolld. Daar kreeg ik geen caches te zien. Toen uitgezoomed naar halverwege. Er verschenen toen wat caches. Weer inzoomen bracht nog meer caches tevoorschijn. Zou het kunnen dat er ook caches geladen worden die niet binnen het beeld vallen? Dat we dus veel geduld moeten hebben? Of is er iets anders mis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er gelikt uit en nog beter dan Google Earth zo. :angry:

 

Maar... mijn eigen caches GCKT4N Huis ter Heide en GCNMW4 Stukske Tilburg zie ik helaas niet; zowel in FF 2.0 als in IE 6.0 (ook niet na optimaal inzoomen) :no:

 

Edit: Ik zie het al; onder Benelux zie ik alle caches en vervolgens ook gevonden en / niet gevonden.

 

Hartstikke goed! :thumbup:

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er mooi uit! Ik gebruik IE 6, en zie wel een paar caches, maar niet allemaal als ik richting Den Bosch inzoom, terwijl er daar toch ook wel een aantal liggen :-). Lijkt er op alsof het laden niet helemaal goed gebeurd. Wanneer ik weer uitzoom zie ik wel de melding 'laden gegevens', maar ik zie maar een paar caches.

In FF 2.0 heb eigenlijk zo'n beetje hetzelfde probleem. Naar aanleiding van dit bericht heb ik gekeken bij Den Bosch. Vanaf de start heb ik snel ingezoomd en ben toen naar D B gescrolld. Daar kreeg ik geen caches te zien. Toen uitgezoomed naar halverwege. Er verschenen toen wat caches. Weer inzoomen bracht nog meer caches tevoorschijn. Zou het kunnen dat er ook caches geladen worden die niet binnen het beeld vallen? Dat we dus veel geduld moeten hebben? Of is er iets anders mis?

De CPU load was weer terug van de 100% naar bijna niks (tot die tijd is het zowiezo wel lastig om wat te doen, PC is dan heel traag), dus ik ga er vooralsnog even vanuit dat dan het laden van de caches klaar was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het kunnen dat er ook caches geladen worden die niet binnen het beeld vallen? Dat we dus veel geduld moeten hebben? Of is er iets anders mis?

Let even op de dialoog box die je vaak krijgt. Als er teveel caches zijn (meer dan 200) worden er maar een aantal weergegeven en moet je verder inzoomen voor de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...