Spring naar bijdragen

Cache kaarten met GoogleMaps


Aanbevolen berichten

In FF 2.0 en IE 6 zijn de caches wel te zien. FF 1.5.0.7 laat echter geen caches zien...

Ik denk nu wel.

Even wat aan authorisatie controle aangepast.

 

Team 16 kan ook opnieuw proberen.

 

Niet eerder kunnen proberen, maar hier werkt ook alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kijk, dat is mooi speelgoed! Een blijvertje wat mij betreft. Mooi dat er ook een satteliet-beeld kan worden gegeven, en zelfs een kaart-satteliet hybride. Binnenkort kan GE worden weggegooid van mijn schijf! Cachen in een onbekend gebied: kaartje uitdraaien en bij de cacheprintjes voegen. Maandag moet de Goonie-bus naar de garage in Balgoij voor de 1000 km-beurt van de nieuwe motor. Dan moet ik mezelf even in de omgeving gaan vermaken, dus zo'n kaartje en cache-uitdraaien mee! Jammer dat de kaart niet als afbeelding te printen is, maar met print screen zou het moeten lukken, lijkt me zo.

 

Wat bij mij gebeurt als ik (in IE) een cache aanklik, is dat de cachepagina in hetzelfde venster opent. Teruggaan naar de kaart geeft dan weer de Nederlandse overzichtskaart, dus alles moet weer opnieuw geladen en opgezocht worden. Is het een mogelijkheid om een cache te openen in een nieuw venster?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bij mij gebeurt als ik (in IE) een cache aanklik, is dat de cachepagina in hetzelfde venster opent. Teruggaan naar de kaart geeft dan weer de Nederlandse overzichtskaart, dus alles moet weer opnieuw geladen en opgezocht worden. Is het een mogelijkheid om een cache te openen in een nieuw venster?

Doe het zelf op deze pagina. :yes: Bovenste optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reintje: is het niet mogelijk een melding in een hoek weer te geven waarin staat dat niet alle beschikbare caches getoond zijn? Dit "popup"-window is vrij irritant na een paar keer...

Beter zo? Nadrukkelijk aanwezig, maar anders wordt het weer gemist en krijg ik klachten over missende caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reintje: is het niet mogelijk een melding in een hoek weer te geven waarin staat dat niet alle beschikbare caches getoond zijn? Dit "popup"-window is vrij irritant na een paar keer...

Beter zo? Nadrukkelijk aanwezig, maar anders wordt het weer gemist en krijg ik klachten over missende caches.

Reintje, als ik je handtekening lees, begrijp ik dat we niet meer in de testfase zitten :thumbup: ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje, als ik je handtekening lees, begrijp ik dat we niet meer in de testfase zitten :thumbup: ?

Wat mij betreft is de testfase pas afgerond als ook "Mijn kaart" het doet.

De functionaliteit zoals die nu werkt doet het blijkbaar want na wat aanloop problemen met IE maandag heb ik niemand meer gehoord. En uit de logs zie ik dat het fors gebruikt wordt.

 

Ik ben op dit moment bezig met het maken van wat "Gebruikers tips" om het geheel soepel te kunnen gebruiken. En ik moet nog nadenken over hoe je op de betreffende pagina gaat komen.

 

Dus het is nog niet klaar en eigenlijk zou ik mijn handtekening moeten aanpassen. Echter, de gegevens die gepresenteerd worden zijn identiek aan die van de andere kaarten. Dus iedereen mag het gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje, als ik je handtekening lees, begrijp ik dat we niet meer in de testfase zitten :thumbup: ?

Wat mij betreft is de testfase pas afgerond als ook "Mijn kaart" het doet.

De functionaliteit zoals die nu werkt doet het blijkbaar want na wat aanloop problemen met IE maandag heb ik niemand meer gehoord. En uit de logs zie ik dat het fors gebruikt wordt.

 

Ik ben op dit moment bezig met het maken van wat "Gebruikers tips" om het geheel soepel te kunnen gebruiken. En ik moet nog nadenken over hoe je op de betreffende pagina gaat komen.

 

Dus het is nog niet klaar en eigenlijk zou ik mijn handtekening moeten aanpassen. Echter, de gegevens die gepresenteerd worden zijn identiek aan die van de andere kaarten. Dus iedereen mag het gebruiken.

Duidelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...