Spring naar bijdragen

naamsverandering


Woezel & Pip

Aanbevolen berichten

Als ik één en ander dus goed gegrijp, is er reden tot een felicitatie? Bij deze dan.

 

Dus ook geen lange wandelingen met ene Amsterdammer meer? Of is die gewoon even "in de wacht"gezet?

 

 

Veel succes met het omzetten van je logs in ieder geval. Op deze manier zou je willen dat je minder fanatiek gecached had waarschijnlijk :P

 

Ach felicitatie.... Alleen zijn/cachen heeft ook zijn voordelen hoor :) Evengoed bedankt. Tja, blijkt er dan toch een mannelijk exemplaar te bestaan op deze wereld die net zo gek is als ene Dwarreltje.. Niet verwacht, toch gekregen.... :lol1:

Maarre, wat die Amsterdammer en ik hebben, komt niemand tussen he! Maar wat we hebben, is dan ook niets anders dan een fijne cachemaatjesrelatie, al willen sommigen graag wat anders erin zien....

 

:rolleyes:

 

Hopelijk blijft dat lang goed gaan, anders kun je bij 1500 of daaromtrent weer opnieuw beginnen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waarom heb je een nieuw account aangemakt dan?

 

Je had toch alleen bij je huidige account je naam kunnen veranderen?

 

Is makkelijker en scheelt uren werk

 

knifemen

 

Kan niet meer knifeman sinds begin van het jaar, dus je moet eigenlijk gelijk een goede nick kiezen!

 

Dat stuk is mij dan voorbij gegaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik die Amsterdammer op zijn woord moet geloven dan is er toch iets meer dan een cache maatje......

Het blijven ook Amsterdammers he.

Dwarrel veel suc6 met het overzetten en met je cache maatje wat meer is dan een cache maatje.

Gr Twinlife

 

Jij wil -denk ik- tussen zijn woorden meer horen dan hij vertelt... :)

 

Waarom laat je de oude logs niet voor wat ze zijn en houd je er niet een voor/na nickname op na?

Log je samen op die ene naam of jij alleen?

Als je alleen doet kan je net zo goed je oude naam gebruiken, als je samen doet.... heeft die ander dan ook alle caches gelopen? Zo nee, dan heeft hij toch ook geen recht (rotwoord, maar ik weet even geen ander) op alle logjes.... Misschien helpt dit je verder?

Ik weet niet hoeveel caches jullie gedaan hebben, Kees en Anita, maar ik heb bijna vanaf t begin de groei meegemaakt van deze geweldige hobby, zit op een leuk aantal en laat me niet al die caches die ik gedaan heb afpakken omdat ik nu zo'n geweldig persoon heb ontmoet dat we een gezamelijke cachenaam hebben genomen. Ten tweede vergeten jullie wat praktische dingetjes, b.v. als je 'even' op de niet-gevonden kaart kijkt om te zien welke cache er vandaag eens gedaan kan worden....

Als laatste punt: recht??? Gaan we over recht spreken????? Daarvan hoor ik op mijn werk al genoeg. Dit is mijn ontspanning.... :blush:

Alle caches die ik nu log, heb ik gedaan. Jullie denken dus dat alles logjes waar een teamnaam bij staat, altijd de voltallige teams aanwezig waren??????????? Keep on dreaming....

Als ik met die Amsterdammer cache, logt hij toch ook onder de teamnaam, terwijl Mar heerlijk aan t werk is... Daar zou zij dus geen 'recht' op hebben, die cachelog ???? En zo kunnen nog heel wat meer teams je uit de droom helpen. Ook ik zal in de toekomst echt nog wel eens alleen er opuit trekken, dan zou ik dus met twee namen moeten gaan loggen???? Dacht ut nie....

 

Wat je ook kan doen is alles opnieuw loggen onder de nieuwe naam met de verwijzing naar je oude log. Hoef je ook niet perse de datum goed te zetten;

Zou kunnen Teunis, maar is niet zo heel veel minder werk.... En voor dat kleine beetje extra (ik heb immers geen haast, doe er gewoon steeds een aantal als ik wat tijd heb) werk ben ik net te perfectionistisch aangelegd helaas....

 

Hopelijk blijft dat lang goed gaan, anders kun je bij 1500 of daaromtrent weer opnieuw beginnen

Tja knijn, dat geldt natuurlijk voor alle relaties.... Maar in de vier jaar dat ik cache, heeft nog nooit iemand mij zo geinteresseerd dat ik zelfs maar overwoog mijn naam aan te passen. Alles leuk voor de tijd zolang t duurde... Als je hem kende, snapte je t wel :frusty:

Daarbij kost scheiden meer dan een nicknaamverandering :D

 

Waarom heb je een nieuw account aangemakt dan?

Je had toch alleen bij je huidige account je naam kunnen veranderen?

Is makkelijker en scheelt uren werk

Als dat zou kunnen....zucht :P Helaas, dat is dus, zoals ik al in mijn eerste post vermeldde, niet meer mogelijk sinds mei dit jaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ... dat past toch helemaal niet op een micro-logrol?

Zeker zeer moeilijk op dat kleine logstickertje wat ik altijd gebruik... :blush:

Ach....Computers kunnen klein printen tegenwoordig :P

 

749

-68

------

681 te gaan (founds)

Altijd fijn die meelijdende medecachers :D

 

Even een oppepper.

Zet'm op het gaat je gewoon lukken . Waar een wil is, is een weg. En die wil hoor ik wel bij je. Respect voor de actie

Dank Arend. Alhoewel we elkaar niet persoonlijk kennen, heb je mijn persoontje al aardig 'gehoord'... :frusty::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dwarreltje,

 

Wij wensen je heel veel succes en zullen onze volledige medewerking geven als dat nodig is.

Verliefd zijn kan nu eenmaal heel tijdrovend zijn.

Wij hebben voldoende plaats in onze logboekjes voor een lange naam. Zelfs als er straks nog kinderen bij komen.

 

Veel succes, Flet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dwarreltje,

 

het was ook niet negatief bedoelt hoor, wij hopen dat je het ook niet zo opneemt.

Het enige wat we hoopten was dat het je makkelijker zou maken, wij hebben immers pas 68 van die (zeer verslavende :) ) caches gehad.

We wensen je wel erg veel succes en ook vrije tijd toe om deze klus te klaren!

 

Tja, als je echt voor iemand gaat.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij dacht toch niet dat ik alle foto's en smiley's opnieuw ging vermelden?????? :P

Helaas zijn deze niet te kopieren, wat inhoudt dat deze allemaal opnieuw geplaatst zouden moeten worden....

Ben wel verliefd :D maar nog steeds niet gek geworden.... :blush:

Helaas pindakaas dus...Geen foto's dan maar.

En wat betreft de smiley's: soms heb ik er meer smiley's instaan dan letters :) , dus ook daar begin ik niet aan.

 

:frusty: Maar al die foto's waar die lekkere eigenwijze hondjes op staan, die komen er toch wel weer bij.....?

Ja, ik weet het, ik heb makkelijk praten, ik hoef die rotklus niet op te knappen... maar serieus dat zou toch echt heel jammer zijn......

Maar ik kan het me wel voorstellen dat je daar niet aan begint... Kan een cache eigenaar daar dan nog iets aan/mee doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dwarreltje,

 

Wij wensen je heel veel succes en zullen onze volledige medewerking geven als dat nodig is.

Verliefd zijn kan nu eenmaal heel tijdrovend zijn.

Wij hebben voldoende plaats in onze logboekjes voor een lange naam. Zelfs als er straks nog kinderen bij komen.

 

Veel succes, Flet

Dank Rini en Petra. Inderdaad schiet er de laatste tijd niet veel tijd over voor t cachen, terwijl die Brabander beslist graag meedoet. Waar zou dat gebrek aan tijd toch vandaan komen ... :)

Maarruh... wij vinden 6 bloedjes in totaal wel voldoende om onze aardbol na te laten bij ons heengaan... Meer zullen er niet bij komen al blijven we natuurlijk wel oefenen :D

 

Maar al die foto's waar die lekkere eigenwijze hondjes op staan, die komen er toch wel weer bij.....?

 

:blush: Niet bij de oude logs van, zeg es, voor 24 april. Op die dag ging de Brabander voor t eerst mee cachen, bij 'Vindersloon'. De cache niet gevonden, wel is hij zeer enthousiast geworden! Hij is degen die doorzet als ik af wil haken... :frusty:

Maar wie weet als ik ooit nog heeeeeeeeeeeel veel tijd krijg..... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...