Spring naar bijdragen

naamsverandering


Woezel & Pip

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dwarreltje

 

Wanneer je opnieuw een log schijft zet je er dan ook een regeltje bij waarom? Dan weet de eigenaar ook waarom je het doet.

 

Niet begrepen

 

Pfffffff.... Tjonge jonge wat een ophef... :blush: Een mailtje naar mij was dacht ik makkelijker geweest??? :o Zoals sommige NL-cachers fatsoenlijk doen... :cry:

Maarre.... Je kunt ook overdrijven Jurgen.... :P : "Dwarreltje hat geheirated." Dan ken jij Dwarreltje nog niet :eek:

Maar evengoed dank voor je uitleg over de grens, zover had ik t -nog niet- gezocht. En een regeltje erbij? Dacht t niet. Ik ben namelijk aan t kopieren dus bij elke log ff een nieuw regeltje kopieren lukt dus niet. Houdt in: bij elke log dat regeltje opnieuw typen. En weet jij hoeveel tijd ik nu al kwijt ben....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team Kleijn

Sigrid,

 

Zonde van het werk wat je er aan hebt. Ik heb even gekeken en ik zie inderdaad (zoals al eerder is geschreven) dat het niet meer mogelijk is om je Nickname te wijzigen. Er zijn nog veel meer dingen die niet mogelijk zijn, zoals bijvoorbeeld je cache meer dan 80 meter van zijn voorgaande punt verplaatsen.

 

Toch kun je dat met een goed verhaal richting de Administrators wel 'verkopen'. Zij zijn in staat met 1 simpele handeling de 'Entry in de Userdatabase' van een nieuw naampje te voorzien. Als Kruimeldief of Hawkeyes het niet kan dan kan Jeremy het in The States het wel voor je doen. Een Klein engelstalig mailtje is het proberen altijd waard. Hulp en verhoging van je succesfactor in deze vraagstelling krijg je geheid van onze locale Administrators. het bespaart je dagen 'Cut and Paste' handelingen en alle onbegrijpeleijke mailtjes van cacheowners die (terecht) niet begrijpen wat er aan de hand is. (Ik zag de logs in 2003 etc, op mijn caches ook al voorbij komen)

 

Het is in mijn optiek een beetje ondoenlijk om al je logjes te verwijderen en onder je nieuwe account weer in te voeren, ergo nog als je 'Premium Member' zou zijn onder de naam 'Dwarreltje' dan ben je dat niet meer onder de nieuwe naam, immers je hebt een nieuw account aangemaakt. Verder heeft het grote invloed op de statistics, die zouden wel eens nadelig beinvloed kunnen worden met deze actie.....

 

Waarschijnlijk is het 'leed' al geleden en heb je meer dan 50 % al omgezet......

 

'Team Kleijn'

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een regeltje erbij? Dacht t niet. Ik ben namelijk aan t kopieren dus bij elke log ff een nieuw regeltje kopieren lukt dus niet. Houdt in: bij elke log dat regeltje opnieuw typen. En weet jij hoeveel tijd ik nu al kwijt ben....

 

Er bestaat software waarmee je meerdere stukken tekst op het klembord kan bewaren en plakken. Bijvoorbeeld Paste and Save.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sigrid,

 

Zonde van het werk wat je er aan hebt. Ik heb even gekeken en ik zie inderdaad (zoals al eerder is geschreven) dat het niet meer mogelijk is om je Nickname te wijzigen. Er zijn nog veel meer dingen die niet mogelijk zijn, zoals bijvoorbeeld je cache meer dan 80 meter van zijn voorgaande punt verplaatsen.

 

Toch kun je dat met een goed verhaal richting de Administrators wel 'verkopen'. Zij zijn in staat met 1 simpele handeling de 'Entry in de Userdatabase' van een nieuw naampje te voorzien. Als Kruimeldief of Hawkeyes het niet kan dan kan Jeremy het in The States het wel voor je doen. Een Klein engelstalig mailtje is het proberen altijd waard. Hulp en verhoging van je succesfactor in deze vraagstelling krijg je geheid van onze locale Administrators. het bespaart je dagen 'Cut and Paste' handelingen en alle onbegrijpeleijke mailtjes van cacheowners die (terecht) niet begrijpen wat er aan de hand is. (Ik zag de logs in 2003 etc, op mijn caches ook al voorbij komen)

 

Het is in mijn optiek een beetje ondoenlijk om al je logjes te verwijderen en onder je nieuwe account weer in te voeren, ergo nog als je 'Premium Member' zou zijn onder de naam 'Dwarreltje' dan ben je dat niet meer onder de nieuwe naam, immers je hebt een nieuw account aangemaakt. Verder heeft het grote invloed op de statistics, die zouden wel eens nadelig beinvloed kunnen worden met deze actie.....

 

Waarschijnlijk is het 'leed' al geleden en heb je meer dan 50 % al omgezet......

 

'Team Kleijn'

Rob

 

Rob,

 

Als dit mogelijk zou zijn wat jij hierboven beschrijft, had het toch al moeten gebeuren... Kruimel leest dit (die heeft toch tijd zat :blush: ), Reintje heeft t gelezen/betreurd dat t niet anders kan dan op mijn manier....

En nee, ik ben nog lang niet op de 50%.... Heb er ruim 100 gehad van de ruim 700..... :o Doe er steeds een aantal als ik ff tijd over heb waarin niets anders gedaan kan worden.

Maar als ik nu al de reacties bespeur... :cry: In Duitsland is nu dan gelukkig weer alles koek en ei, per mail uitgepraat. Maar ja, ik heb ook ooit nog es caches in Frankrijk, Belgie en Zweden gedaan.... :eek:

Maar dan hadden Rein danwel Kruimel toch wel wat gezegd, neem ik tenminste aan????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan het op zijn minst proberen, door een mailtje naar de grootse baas te sturen:

 

http://www.geocaching.com/profile/?id=3

 

Als het technisch toch nog kan met één druk op de knop, scheelt jou dat een hoop werk

 

Ondanks je avator valt je denkvermogen nog wel mee :blush: Ook Rob bedankt voor t meedenken. Mail naar Jeremy is onderweg. Ik vrees t ergste maar wie weet......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mail naar Jeremy is onderweg. Ik vrees t ergste maar wie weet......

 

Hi there,

 

Thank you for your email. Unfortunately, doing so is not an option. The version of the software we are using doesn't reflect the changes. You are of course welcome to make any necessary changes to your profile to reflect any updates.

 

If you wish to pursue creating a new username, you may want to review this page as it will allow you to determine if your intended username is available http://www.geocaching.com/email/.

 

If you are a Premium Member, please let me know the old and new usernames so that I can transfer your membership over. NOTE: Transferring your Premium Membership to your new username will not transfer any trackable items, caches or finds. These you will have to transfer or log manually. To transfer any trackable items that you own, please visit this page 'http://www.geocaching.com/adopt'.

 

Thank you for understanding.

 

Welke understandig ??...... Er is helemaal geen understanding :no: Maar ja acceptatie zal wel moeten :angry:

Wij gaan handmatig verder.... :down:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thank you for understanding.

 

Welke understandig ??...... Er is helemaal geen understanding :no: Maar ja acceptatie zal wel moeten :angry:

Wij gaan handmatig verder.... :down:

 

Had je maar een plaatje van die blonde mop moeten meesturen, dan was de understanding misschien wel zover gegaan dat Mr Jeremy zelf even alles handmatig voor je omgezet had :no:

 

Maar goed, weten we ook weer dat niet iedere update een verbetering is :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team Kleijn

Mail naar Jeremy is onderweg. Ik vrees t ergste maar wie weet......

 

Hi there,

 

Thank you for your email. Unfortunately, doing so is not an option. The version of the software we are using doesn't reflect the changes. You are of course welcome to make any necessary changes to your profile to reflect any updates.

 

If you wish to pursue creating a new username, you may want to review this page as it will allow you to determine if your intended username is available http://www.geocaching.com/email/.

 

If you are a Premium Member, please let me know the old and new usernames so that I can transfer your membership over. NOTE: Transferring your Premium Membership to your new username will not transfer any trackable items, caches or finds. These you will have to transfer or log manually. To transfer any trackable items that you own, please visit this page 'http://www.geocaching.com/adopt'.

 

'Team Kleijn'

Rob

 

Thank you for understanding.

 

Welke understandig ??...... Er is helemaal geen understanding :no: Maar ja acceptatie zal wel moeten :angry:

Wij gaan handmatig verder.... :down:

 

Persoonlijk vind ik het vlouw van Jeremy, database technisch gezien is het echt een peuleschil,

De floepert doet het schijnbaar wel als je Premium Member bent. Grrrrr, dat stinkt weer naar commercie.

 

Ik zal Kruimel vragen of hij wat voor je zou kunnen doen....

bewerkt door Team Kleijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dwarreltje haar veronderstelling was juist. Als Kruimeldief in staat was geweest in de database van geocaching.com haar naam te veranderen, dan had hij dat wel gedaan :) Dan had ik dat ook wel gemeld in mijn postje in deze topic van 5 augustus. Ik schreef daarin iets als dat het handmatig migreren van alle caches de enige mogelijkheid nu is. Of je moet je eigen naam laten staan.

 

Dwarreltje had ook 2 keer kunnen loggen natuurlijk. En als Dwarreltje doorblijven gaan en onder haar nieuwe teamnaam.

 

Ik heb al van meerdere cachers de vraag gehad wat te doen als ze een andere naam willen hebben op geocaching.com. Mijn antwoord is dan steevast dat ze moeten overwegen of het opnieuw handmatig loggen van al hun logjes bij alle caches, niet alleen dan toch de found its, maar ook de not founds, het waard is voor hun nieuwe naam of toch maar het zo laten. De overweging wordt steeds moeilijker natuurlijk, naar gelang hoe veel je al gecached hebt.

 

Er zijn er hier maar 2 (Hawkeyes en Kruimeldief) die toegang hebben tot de database van geocaching.com, maar dat betreft "alleen" maar voor alle geocachepagina's en niet voor de accounts van cachers.

 

Sinds mei 2006 is het voor geen enkele cacher meer mogelijk om zijn eigen accountnaam te veranderen. Het maakt daarmee niet uit of je wel of geen premiummember bent. Het maakt zelfs niet uit of je, als ik, een chartermember bent met het ene account en premiummember met het andere account en daarbij zelfs nog reviewer bent voor geocaching.com :)

 

Ergens in februari of maart is al aangekondigd dat als men zijn cachernaam wil veranderen, men dat moet doen voor mei. De reden waarom het nu niet meer kan weet ik niet. Ik ben wat dat betreft een nitwit :)

 

Asl men zegt dat het door een bepaalde upgrade van het database niet meer mogelijk is, geloof ik dat omdat ik het tegendeel niet kan bewijzen.

 

Als men op speciaal verzoek nog niet bereid is om het aan te passen, als het al mogelijk zou zijn, kan ik natuurlijk wel inkomen. Dan zou immers het wel heel erg achterlijk zijn om de optie dat iedere cacher zijn eigen naam kan veranderen, er af te halen en men (gc.com) zichzelf op deze manier extra werk bezorgen.

 

Als men Dwarreltje op verzoek helpt, en ze meldt dat hier dan is het hek van de dam natuurlijk. Als ze een helpen, dan kunnen ze immers iedereen helpen.

 

Dit geldt trouwens niet voor geocaching.nl :) Iedereen die hier zijn accountnaam veranderd wil hebben moet me maar een PBtje of emailtje sturen en indien ik online ben is dat binnen een minuut gepiept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn verzoek tot een relatieve kleine naamswijziging onderstaande reacties van GC.com ontvangen.

Omdat het alleen om de toevoeging van het woordje team gaat laat ik het zo maar. :blink:

 

Maar ter info:

 

Reactie op 01-06-2006:

I am sorry but at this time we can not make name changes. Please check back in 30 days.

Please let me know if you have any further questions or concerns.

 

Thanks,

Michael

Groundspeak - The Language of Location

 

reactie op 11-07-2006:

I am sorry but we still have no way to change names. At this point I am not sure that we will.

Please let me know if you have any further questions or concerns.

 

Thanks,

Michael

Groundspeak - The Language of Location

 

Ook niet direct duidelijk, ik vind dat je als premium-member deze optie aangeboden moet krijgen.

 

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...