invictus Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 (bewerkt) Onze server kan (kon) geen contact maken met de .com server om gegevens binnen te halen.Dit laatste is hedenochtend hersteld. Database zou dus weer langzaam op orde moeten komen. Dit kan enkele dagen duren. Is ook sinds hedenochtend .com niet de hele tijd overstuur? Gelukkig geloof ik niet in causaliteit... 6 december 2006 bewerkt door invictus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 Op het ogenblik ligt de gc.com er ook uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 Ah, het gaat inderdaad goed. Weer een minder. Nog even en ik heb mijn eerste honderd weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 (bewerkt) Wacht nog ff 6 december 2006 bewerkt door wilp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putput2 Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 Als ik bij de stats kijk, en de laatste log dan is mij nu alles duidelijk Het is Kwik-kwik-slow gelogd door Thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kliermier Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 De dagen gaan snel dan Het loopt allemaal weer. DHZ-aanvragen worden nu dus weer verwerkt... Wanneer komen wordt "Logs" weer bijgewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
professor & co Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 mis er ook 22, waar onder ook die ik al een jaar geleden had gedaan. wat is eigenlijk de beste manier om uit te zoeken om welke cache's het gaat die je mist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 wat is eigenlijk de beste manier om uit te zoeken om welke cache's het gaat die je mist? Gewoon afwachten totdat de stats weer goed werken. Jij mist er niks hoor, kijk maar eens naar de stats van .com. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 Eerst wachten totdat geocaching.com het weer doet, en dan zie ik weer verder. Maar het aantal logjes moet niet veel verder gaan afnemen of ik krijg problemen met de Geo d'Ors. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
professor & co Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 wat is eigenlijk de beste manier om uit te zoeken om welke cache's het gaat die je mist? Gewoon afwachten totdat de stats weer goed werken. Jij mist er niks hoor, kijk maar eens naar de stats van .com. Gr Twinlife nou dat dacht ik wel hoor,weet niet waar je heb gekeken maar op .com heb ik er echt nog 799 stuks en op .nl 777 stuks. dat is toch echt een verschil van 22 stuks. plus heel wat stippen erbij op de kaart 'niet gevonden'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
professor & co Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 nou, beste twinlife dat dacht ik wel hoor,weet niet waar je heb gekeken. maar op .com heb ik er echt nog 799 stuks en op .nl 777 stuks. dat is toch echt een verschil van 22 stuks. plus heel wat stippen erbij op de kaart 'niet gevonden'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 Wat een stelletje zeikerds zijn jullie toch. Herbaut Hunters en Geoman hebben al uitgelegd waar de fout ligt. Maar toch door blijven gaan. Jantje mist er 2, Pietje wel 4 en ga zo maar door. Begin nu niet te zeuren dat ook ik hier al eerder een bericht op gezet heb met een gemist aantal caches, dit was voor er bekend was waar de fout lag. Nu en HH en Geoman aangegeven hebben wat er mis is, stop dan a.u.b. met het geleuter. Ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt. Alles is ondertussen gezegd, met ieder bericht wat je hier nog plaatst maak je jezelf alleen belachelijk vanwege het feit dat lezen waarschijnlijk niet je sterkste kant is! Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 Wat een stelletje zeikerds zijn jullie toch. Herbaut Hunters en Geoman hebben al uitgelegd waar de fout ligt. Maar toch door blijven gaan. Jantje mist er 2, Pietje wel 4 en ga zo maar door.Begin nu niet te zeuren dat ook ik hier al eerder een bericht op gezet heb met een gemist aantal caches, dit was voor er bekend was waar de fout lag. Nu en HH en Geoman aangegeven hebben wat er mis is, stop dan a.u.b. met het geleuter. Ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt. Alles is ondertussen gezegd, met ieder bericht wat je hier nog plaatst maak je jezelf alleen belachelijk vanwege het feit dat lezen waarschijnlijk niet je sterkste kant is! Ruud Phfff Biertjuh heeft gesproken en nu maar hopen dat die 1584 berichten van jou allemaal even effectief geweest zijn! Laat ze toch.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 6 december 2006 Share Geplaatst 6 december 2006 Wat een stelletje zeikerds zijn jullie toch. Herbaut Hunters en Geoman hebben al uitgelegd waar de fout ligt. Maar toch door blijven gaan. Jantje mist er 2, Pietje wel 4 en ga zo maar door. Begin nu niet te zeuren dat ook ik hier al eerder een bericht op gezet heb met een gemist aantal caches, dit was voor er bekend was waar de fout lag. Nu en HH en Geoman aangegeven hebben wat er mis is, stop dan a.u.b. met het geleuter. Ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt. Alles is ondertussen gezegd, met ieder bericht wat je hier nog plaatst maak je jezelf alleen belachelijk vanwege het feit dat lezen waarschijnlijk niet je sterkste kant is! Ruud Phfff Biertjuh heeft gesproken en nu maar hopen dat die 1584 berichten van jou allemaal even effectief geweest zijn! Laat ze toch.............. Biertjuh is back.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten