Spring naar bijdragen

Nog drie nachtje slapen


Aanbevolen berichten

GEFELICITEERD

 

Bedankt voor die prachtige site en het forum. Hulde voor de makers, verzinners, beheerders, vrijwilligers, goodieshoppers en programmeurs.

 

Ook een dank voor de pioneers van het eerste uur die de eerste caches hebben neergelegd die de basis zijn van onze hobbie. Zonder hun was er niks om een site te maken. En natuurlijk een woordje van dank voor de huidige plaatsers van kwaliteitscaches, makers van muntjes, bezoekers van onze caches en iedereen die onze hobbie mogelijk maken.

 

tot cache,

team Wij Drie :thumbup:

 

ps. ik ben benieuwd waar die jubileumcaches opduiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dus nu komt de aap uit de mouw. Gelukkig geen vervelende. Ik heb jullie in het goede draadje gefeliciteerd, dus hierbij wil ik alleen kwijt dat ik niet ga wachten op de 'jubileum caches' omdat die toch tig/honderd kilometer NW of N gaan liggen. Dus vandaag ga ik eens lekker een paar caches in de buurt doen om het te vieren en daarna zien we wel of ik gelijk heb gekregen. Ik verwed er in ieder geval mijn cachebiertje voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd!!!

Al weer 5 jaar! Tjeempie, da's lang!!!

En ik hoop dat we de komende 5 jaar maar met net zoveel plezier verder kunnen cachen, forummen, chatten etc. als we de afgelopen vijf jaar hebben gedaan. Met nog meer geocaching vriendjes en vriendinnetjes (want of je het nu wilt of niet, geocaching zal blijven groeien)!

 

Iedereen bedankt voor de vijf jaar geocaching in Nederland (voor mij waren het er pas 2, maar wel 2 heeeeeleeee leuke!!).

Laten we lekker zo doorgaan met zijn allen!

bewerkt door Tjeempie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lustrumcaches staan online: hier.

 

Erg leuk, eens kijken waar ze liggen.

 

tot cache,

team Wij Drie :thumbup:

 

ps. ik ben benieuwd wie ze alle vijf als eerste compleet heeft. Wie gaat die tour-de-PaysBas maken?!?

bewerkt door Wij Drie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...