Spring naar bijdragen

Nog drie nachtje slapen


Aanbevolen berichten

*Paktagenda*....Gauw twee daagjes vrij houden voor..... :yes: *bedenktwatgruwelijksvooreneRonaldalshetniettweedagenwandelenwordt* :naughty:

Het gruwelijks is reeds gevonden :( Ze heeft mijn mobiele nummer te voorschijn gehaald uit haar agenda en is begonnen me mobiel te stalken.

Hier past alleen een strenge straf: 50 km terug lopen ;)

 

Maar nee, dat is niet morgen klaar (kan wel, maar dan krijg je een waardeloos verzorgde cache, en daar doe ik niet aan). Morgen is het woensdag, een ware feestdag...

Gehakt heb ik gisteren al gehad, voor stierenavond (of zoals het hier heet: bokavond) is deze man te oud, zaagmans is ook al geweest, gouden medailles zijn er ook niet naar verwachting... en toch, en toch, toch is het morgen feest, naar alle verwachting. En wie weet, niet alleen voor mij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

*Paktagenda*....Gauw twee daagjes vrij houden voor..... :yes: *bedenktwatgruwelijksvooreneRonaldalshetniettweedagenwandelenwordt* :naughty:

Het gruwelijks is reeds gevonden :( Ze heeft mijn mobiele nummer te voorschijn gehaald uit haar agenda en is begonnen me mobiel te stalken.

Hier past alleen een strenge straf: 50 km terug lopen dribble.gif

 

Maar nee, dat is niet morgen klaar (kan wel, maar dan krijg je een waardeloos verzorgde cache, en daar doe ik niet aan). Morgen is het woensdag, een ware feestdag...

Gehakt heb ik gisteren al gehad, voor stierenavond (of zoals het hier heet: bokavond) is deze man te oud, zaagmans is ook al geweest, gouden medailles zijn er ook niet naar verwachting... en toch, en toch, toch is het morgen feest, naar alle verwachting. En wie weet, niet alleen voor mij ;)

Ik zou maar onderduiken als ik jou was Ronald, we hadden zels al en datum geprikt om hem te lopen ;)

Ruud cheers.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gruwelijks is reeds gevonden. Ze heeft mijn mobiele nummer te voorschijn gehaald uit haar agenda en is begonnen me mobiel te stalken.

Hier past alleen een strenge straf: 50 km terug lopen .

 

Dan moet er wel al eerst 50 km heengelopen zijn he.... :( En dat kan pas als jij iets klaar hebt... ;)

Nu heel Kamp Zeist in rep en roer omdat dwarreltje twee dagen vrij moest hebben....Gaat dus niet door bij nader inzien--> denkt Ronald nu dat Dwarreltje nog serieus genomen wordt als ze vrij nodig heeft??? :yes:

*paktnumobieltjeomnummervanhekstezoeken...* ;)

 

Ruud!!!! We moeten dus niet 2 maar 4 dagen er voor uit trekken--> 2 dagen heen en weer 2 trug :naughty: *geniet*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al moet ik er zeven dagen en nachten voor uit trekken

Ruud

:blush::wub:

Doen we die dagen toch gewoon iets anders :rolleyes:

Liever niet Henk....anders heb jij TE veel om mee te lezen.

Gr Twinlife  :beerchug:

(nog 4)

als je reageerd nog drie te gaan :wub:

Ruud cheers.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom kan dit verhaal gewoon niet op de chat?

Liever niet Henk....anders heb jij TE veel om mee te lezen.(nog 4)

Je bedoelt om te keten!

Man, schreeuw niet zo. Daar krijg ik koppijn van en dan is het morgen geen feest...

Ik schreeuw niet, maar kom wel duidelijk over! bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...