Spring naar bijdragen

Nog drie nachtje slapen


Aanbevolen berichten

Ik ben lekker aan het tellen geraakt om de cache als eerste te vinden enzo... bedenk ik me opeens dat ik helemaal geen GPS-apparaat heb. We delen hem nl. met zijn vieren en dus heeft iemand anders hem vandaag :blush: . Misschien toch maar zelf eentje kopen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

denk dat dat wel meevalt, want heb net uit betrouwbare bron gehoord dat hij al gevonden is!  :D

 

 

:blush: Niet goed geteld. Op weg gegaan (met juiste coörds) met een beperkte tijd. Had 10 minuten om te zoeken, maar helaas niet gevonden. Het is nooit goed zoeken met tijdsdruk. Helaas komt nog wel.....Fietssporen (van Tjeempie?) waren nog te zien....

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat zouden heeel goed mijn fietssporen geweest kunnen zijn... Hoewel er dus ook al fietssporen stonden. Ik dacht dus dat iemand me voor geweest was, maar die fietssporen leidden toen nog niet tot de cache... Nu leiden mijn fietssporen wel tot op 20-30 meter denk ik.... Dus als je de goede volgt........ :D

bewerkt door Tjeempie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat zouden heeel goed mijn fietssporen geweest kunnen zijn... Hoewel er dus ook al fietssporen stonden. Ik dacht dus dat iemand me voor geweest was, maar die fietssporen leidden toen nog niet tot de cache... Nu leiden mijn fietssporen wel tot op 20-30 meter denk ik.... Dus als je de goede volgt........ :blush:

Ja, mijn GPS kwam volgens hem tot op 1 meter, maar tijdsdruk is niet goed bij het zoeken. Ik wist ook niet of ik nou een kist of een van Willxii's befaamde chocoladepastapotten moest zoeken.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...