Spring naar bijdragen

Nog drie nachtje slapen


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Even los van al die offtopic berichten... mag ik vragen waar dit eigenlijk op slaat?

Ik neem aan dat dit en reactie is vanwege het slechte weer :dribble:

Ruud :lol1:

 

Je hebt een beetje gelijk. Als het mooi weer was had ik niet reageerd omdat ik dan buiten was geweest. ;)

Maar eigenlijk had jij niet op mijn berichtje hoeven happen. Die offtopic berichtjes boeien mij niet zo. Daar stoor ik mij niet aan.

Het enige waar ik mij aan stoor is dat vage eerste berichtje en het dan als 'nieuws' brengen. :) Dus Heirbaut Hunters, ik wacht nog op een reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt een beetje gelijk. Als het mooi weer was had ik niet reageerd omdat ik dan buiten was geweest.  ;)

Maar eigenlijk had jij niet op mijn berichtje hoeven happen. Die offtopic berichtjes boeien mij niet zo. Daar stoor ik mij niet aan.

Het enige waar ik mij aan stoor is dat vage eerste berichtje en het dan als 'nieuws' brengen.  :) Dus Heirbaut Hunters, ik wacht nog op een reactie.

Dit was een reactie, er werd niet gehapt ;)

Ik vermoed, nee, weet zeker dat het tweede berichtje in dit draadje, dat van dwarreltje het antwoord op je vraag is :dribble:

Ruud :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik maar denken dat die webcam voor oud vuil op zolder ligt

 

 

Nou dan heb jij ff niet goed opgelet Ruud, ten eerste stond deze webcam al bij weldaad waar hij een paar mooie beelden heeft laten zien van de natuur daar, en tot overmaat van ramp liet Wijntje gisteravond haar knoppen ook nog zien voor diezelfde cam.....Twinnie was direct helemaal van slag toen, heb direct de comp maar afgesloten en ben op bed gegaan...Na en het vervolg gaat je eigenlijk niks aan....

Maar ik kan je wel vertellen dat het wel schrikken was om Wijntje haar knoppen te zien hoor.......maar daar weet jij (denk ik) alles van. :lol1:

 

 

Gr Twinlife :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik maar denken dat die webcam voor oud vuil op zolder ligt

Nou dan heb jij ff niet goed opgelet Ruud, ten eerste stond deze webcam al bij weldaad waar hij een paar mooie beelden heeft laten zien van de natuur daar, en tot overmaat van ramp liet Wijntje gisteravond haar knoppen ook nog zien voor diezelfde cam.....Twinnie was direct helemaal van slag toen, heb direct de comp maar afgesloten en ben op bed gegaan...Na en het vervolg gaat je eigenlijk niks aan....

Maar ik kan je wel vertellen dat het wel schrikken was om Wijntje haar knoppen te zien hoor.......maar daar weet jij (denk ik) alles van. :dribble:

 

Gr Twinlife :)

Ik had het kunnen weten, we hebben niet eens een zolder ;) Maar dat ik er juist op onze trouwdag achter moet komen :lol1: Wat kan een mens zich vergissen.

Geschrokken ben ik nooit van die knoppen, maar ja, jij bent natuurlijk niets gewend

Ruud cheers.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[ik had het kunnen weten, we hebben niet eens een zolder :dribble: Maar dat ik er juist op onze trouwdag achter moet komen :lol1: Wat kan een mens zich vergissen.

Geschrokken ben ik nooit van die knoppen, maar ja, jij bent natuurlijk niets gewend

 

 

Van harte dan Biertjuh...maar dit moet volgens mij bij leuke persoonlijke mededelingen of bij vervelende mededelingen.... ;)

 

Tja en dat je niks gewend bent ligt natuurlijk ook aan een beetje levenservaring.....

 

Gr Twinlife :)

(nog 5 te gaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[ik had het kunnen weten, we hebben niet eens een zolder ;) Maar dat ik er juist op onze trouwdag achter moet komen :dribble: Wat kan een mens zich vergissen.

Geschrokken ben ik nooit van die knoppen, maar ja, jij bent natuurlijk niets gewend

 

 

Van harte dan Biertjuh...maar dit moet volgens mij bij leuke persoonlijke mededelingen of bij vervelende mededelingen.... ;)

 

Tja en dat je niks gewend bent ligt natuurlijk ook aan een beetje levenservaring.....

Gr Twinlife :)

(nog 5 te gaan)

Ach het hoort bij leuke, Marja is gelukkig en bij vervelende, ik ben getrouwd.

Samen zijn we gelukkig getrouwd :lol1:

Ruud cheers.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geschrokken ben ik nooit van die knoppen, maar ja, jij bent natuurlijk niets gewend

Tja en dat je niks gewend bent ligt natuurlijk ook aan een beetje levenservaring.....

Gr Twinlife :)

Lezen is nooit je sterkste kant geweest :dribble:

Ruud :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...