Spring naar bijdragen

Ik ga cachen en ik neem mee.


TeQuila

Aanbevolen berichten

Bij mij gaat mee.

 

GSM ( maar die heb ik eigenlijk altijd bij me)

GPS

Boekje om caches in te noteren die ik gedaan heb.

Camera

Verrekijker standaard in de auto

Vieze schoenen standaard in de auto'

cache jas standaard in de auto.

 

Zo,n beetje alles standaard dus :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 3 months later...

Voor degenen die hun cache uitrusting willen anpassen/uitbreiden het volgende. Vanaf 19-4-2007 zijn er bij een bekende supermarkt YVQY allerlei dingen in de aanbieding die je misschien wel kunt gebruiken.

Zo hebben ze o.a. rugzakken (met drinkreservoir), kompas, zaklampen, nordic w(st)alking stokken, wandelschoenen en diverse wandelkleding in de aanbieding. Doe er je voordeel mee. Ik heb al diverse leuke dingen daar gekocht in het verleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb een tijdje geleden een spiegeltje te koop gezien op een duitse (geocaching) site. Het is zo'n soort ding waarmee tandartsen gaatjes opsporen.

gebit12.jpg

Zie bijna onderaan op het plaatsje. Nu kan ik die duitse site helaas niet weer vinden. Kan iemand mij een tip geven. ALVAST BEDANKT.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik ga cache neem ik dit allemaal mee.

 

- goodies

- gps

- stuk of 3 pennen

- boekje om alle gevonde cache's in te schrijven

- telefoon voor foto's te maken

 

 

 

denisevc

dit prop ik allemaal in me zakken van me jas :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een tijdje geleden een spiegeltje te koop gezien op een duitse (geocaching) site. Het is zo'n soort ding waarmee tandartsen gaatjes opsporen.

gebit12.jpg

Zie bijna onderaan op het plaatsje. Nu kan ik die duitse site helaas niet weer vinden. Kan iemand mij een tip geven. ALVAST BEDANKT.

Die Duitse tandartsen kunnen tegenwoordig ook alles.

Gaatjes boren met een spiegeltje. :D

 

Bij de legerdump (in Velzen dacht ik, BoCo????) hadden ze ook zo'n setje.

Daar verkochten ze zelfs de bbh tandartsstoel.

Alleen nog even inschrijven bij de kamer van koophandel en boren maar. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ De Roode Looper

In Amsterdam (ACTA), Nijmegen en Groningen zijn tandheelkunde opleidingen. Meld je aan (voor 15 mei) , zorg dat je wordt ingeloot en je krijgt al het gereedschap dat op je foto staat.

En je leert er ook nog mee werken.

 

Succes, en wie weet tot ziens.

GeoTeeth :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die duitse site weet ik niet. Je ziet die spiegeltjes ook heel vaak op van die jaarmarkten en dan bij die kraampjes waar ze gereedschap ed. verkopen. Nu alleen nog het seizoen dat de jaarmarkten beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die duitse site weet ik niet. Je ziet die spiegeltjes ook heel vaak op van die jaarmarkten en dan bij die kraampjes waar ze gereedschap ed. verkopen. Nu alleen nog het seizoen dat de jaarmarkten beginnen.

 

 

30 april!! Heel veel braderietjes, vlooien-, vogel- en rommelmarkten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die duitse site weet ik niet. Je ziet die spiegeltjes ook heel vaak op van die jaarmarkten en dan bij die kraampjes waar ze gereedschap ed. verkopen. Nu alleen nog het seizoen dat de jaarmarkten beginnen.

 

volgens mij heb je ze zelfs met telescopisch handvat (kun je een meter uitschuiven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem meestal als eerste een kan koffie mee. Dan volgt de rest vanzelf. Alhoewel, laatst moest ik na 10 minuten de auto omkeren omdat ik... juist ja, m'n GPS (Magellan Explorist 200) vergeten was :thumbup:

Verder heb ik bij me: GSM, pennen en potloden, zaklampje, cachebeschrijving, map met andere caches en opgeloste puzzels voor als ik er toevallig (of met opzet) langskom en nog tijd heb om er eentje mee te pikken. Ook zitten er goodies in m'n tas. Als ik alleen op stap ga, haal ik meestal niets uit een cache, behalve TB's en coins. Maar we gaan ook vaak met het hele gezin op zoek en dan zijn de goodies nodig.

Een fototoestel heb ik meestal ook bij me, net als een klein EHBO setje.

Oja, mijn portemonnee met inhoud vergeet ik ook bijna nooit.

 

MoonenMonkeys

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...