kipchen Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Wij gaan voor de basics. Gps ( gsm voor noodgevallen) pen, goodies en wat te eten en drinken onderweg.
debendevanvier Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 (bewerkt) Wij gaan voor de basics. Gps ( gsm voor noodgevallen) pen, goodies en wat te eten en drinken onderweg. EHBO tas is onze belangerijkst naarst twee GPS,PDA,cachepapieren,pen,Geld om tekunnen tegaan uit teten, Water een liter of 10 En fotocamera is basis uitrusting jolanda 4 augustus 2006 bewerkt door debendevanvier
Peetee Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Ik heb tijdens mijn cache-wandeling eigenlijk altijd een rugzak bij me met daarin kompas, fototoestel, verrekijkertje en wat eten en drinken voor onderweg. Daarnaast heb ik natuurlijk de cache-beschrijving en mijn gps'en bij me: de gps60 voor in het veld, en de Quest om op de cacheplek te komen (en als backup). Tot slot neem ik meestal ook een prikstok mee voor het zoeken op de cache-plek.
debendevanvier Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Tot slot neem ik meestal ook een prikstok mee voor het zoeken op de cache-plek. Het bos ligt vol met prikstokken Jolanda
Kruimeldief Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Aangezien dit onderwerp een vervolg is op de topic die PeeTee al aangaf, heb ik beide topics "Ge-merged".
Gast Team_Maju Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 (bewerkt) Als ik ga cachen neem ik mee.... Ruud ( handig hulpmiddel hoor ). Beide een rugzak op de rug met daarin verrekijker, prikstok, reservebatterijen, pen, wat ruilgoodies, de TB's/coins die weer uitgezet kunnen worden, kaarten en zag net nog een lading uitgeprinte caches die we eeuwen geleden al gedaan hebben.. drinken en als de tocht langer is nog wat te eten, zonnebrandcreme, DEET, tekenkoevoet en een kompas, wat verlichting en wc-papier. Grotere dingen zoals een grote zaklamp en een pioniersschep gaan mee als blijkt dat je het nodig hebt bij betreffende cache. Wat ook niet geheel onbelangrijk is is een opgeladen GSM en de noodlijst en de benodigde GPSen, de euro omdat die past in de karkit en we daarop naar de plek van bestemming rijden.. en de GPS van Ruud om in het veld te gebruiken. Dan hebben we ook nog zo'n pratende miep, maar die werkt op mijn zenuwen want die verteld me altijd waar ik heen moet en ik doe toch altijd het tegenovergestelde want de meest logische route heeft ze nog niet ontdekt. 4 augustus 2006 bewerkt door Team_Maju
Crankyhenkie Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 atlas batterijen bril cache-info cadeautjes calculator drinken fleece muts fototoestel geo driehoek GPS handschoenen kentekenbewijs keycord kompas lampje legitimatie muggenspul paraplu PDA peemate pen/potlood pet prikstok snoepjes spiegeltje stickers tekenpen telefoon trapje Travel Bugs verfrissingsdoekjes verrekijker vouwfiets wandelstok zonne(bril) Dit is onze standaard lijst. De meeste van deze zaken zitten in een speciaal tasje.
Kiddooz Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 (bewerkt) TasJE? Hier GPS, rekenmachine, goodies, stempels (wij hebben geen stickers), profiand, wc-papier en wandelstok die tevens als prikstok dient. Als we coins of TB's in ons bezit hebben gaan die ook mee. En uiteraard een uitdraai van de cache als het een multi is of het schriftje met opgeloste puzzels. Sinds kort ook in het bezit van PDA met internet... 4 augustus 2006 bewerkt door Kiddooz
Team Firefox Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 (bewerkt) Nummer één: wc-papier. Nummer twee: wc-papier Wat moeten jullie daar toch mee? 4 augustus 2006 bewerkt door Team Firefox
Boswijk Posse Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Ook de rugzak van ondergetekende begint reeds aardig in omvang toe te nemen: - PDA + bluetooth ontvangen voor de autoritten - Garmin GPSr voor het veldwerk - Verrekijkertje - Fototoestel - Reserve batterijen - Zakmes - Rekenmachine - Uitdraai van de caches - Voorraad pennen - TB's en coins indien in bezit - Uitschuifbare wandelstok/prikstok - Twee flesjes water - Etenswaren indien een volle dag op pad - Fototoestel - De eigen travelbug die aan de rugzak vast zit. Pffff.
gpsgek Geplaatst 5 augustus 2006 Geplaatst 5 augustus 2006 En de uitrusting van Gpsgek? Die is in de loop van dit half jaar ook flink uitgebreid: - Acer N50 PDA + BT GPS ontvanger - Fototoestel - GSM - Zakmes - Ziplockzakjes - Pennen (expres in meervoud) - Kladblok - Veldfles(sen) - Eten - Zaklamp - Prikstok - Extra accu PDA - 12->240V omzetter (in het geval van met de auto weg) - Casio CFX-9850GB PLUS rekenmachine - Nodige TB's en Coins - Cachebeschrijvingen "The Trilogy" Zie ook: http://gpsgek.rijmgein.nl/index.php?page=2_1 Overigens is de PDA uitgerust met diverse gemakken: oa diverse GPSprogramma's, TomTom, cache-beschrijvingen, sudoku solver en wat Bruine Beren utilities.
Gast Team_Maju Geplaatst 5 augustus 2006 Geplaatst 5 augustus 2006 Nummer één: wc-papier. Nummer twee: wc-papier Wat moeten jullie daar toch mee? je kent het verhaal van de plastuitjes voor vrouwen? Dan maar liever wat wc-papier
waterdaantje Geplaatst 7 januari 2007 Geplaatst 7 januari 2007 na wat neusen in de begrippenlijst kwam ik het begrip CacheToolKit tegen. ik denk dat iedere cacher wel zoiets heeft. nu de vraag: wat zit er in jouw cache tool kit? de mijne: batterijen(altijd gokken welke vol zijn) zaklampje zakmes(tool) goodies pen/potlood papier(liefst oude vodjes...) en de gps natuurlijk.
gpsgek Geplaatst 7 januari 2007 Geplaatst 7 januari 2007 (bewerkt) De mijne? Te veel om op te noemen... Baterijen Zaklampje Zakmes Pennen (meervoud dus) Klein verband setje Bandenplak spullen Prikstok Uitwerkingen van mijn eigen caches PDA Reserve accu voor PDA Bluetooth GPS muis GPS TB's Coins Eehmm.... Geloof me, er zit nog meer in, maar ik kan er even niet op komen... Aha, nog een paar: Fiets-houder GPS Spiegeltje Fototoestel Rekenmachine (handig, in sommige gevallen) 7 januari 2007 bewerkt door gpsgek
Goonies Oosterhout Geplaatst 7 januari 2007 Geplaatst 7 januari 2007 En nog een flinke lijst vind je hier. [edit mode=on] Waar je bericht nu in staat Heb berichten verplaatst naar deze topic mzzl SN@G [edit mode=off]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden