Wilxlii Carrotte Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Op 23 januari ben ik een dagje op stap geweest met Theo Smits, een journalist van de Telegraaf. Hij heeft een leuk stukje geschreven en dat staat in de zondagskrant van vandaag. Ik heb het op mijn site weten te plaatsen en je kunt het hier lezen. Het ging om de volgende caches: Hondenrondje MARKET GARDEN Oud Reemster Heide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFalcon Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Heel goed artikel! Enne... gefeliciteerd met de 1800ste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chamsin Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Gefeliciteerd Willii!!! Heel leuk stukje, leuke sfeer... Maar nog leuker vind ik het dat Watjes je al voor was in zijn enthousiasme over je stukje in de Telegraaf... HiHi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Het is inderdaad een leuk stuk, goed beschreven wat geocaching is. Je komt er zelf (terecht!) uit als een zeer actief en liefhebbend geocacher. Wat zeer zeker duidelijk naar voren komt is het respect voor de natuur en andermans eigendom. Ik kan voor mezelf maar één ding zeggen: Klasse! De nummer 1 geocacher van Nederland is tevens een zeer goede ambassadeur! Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3ems Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Ook namens team pa3ems van harte gefeliciteerd met de 1800e Willii, ik zou zeggen op naar de 2000ste. En wat het artikel betreft, magnifiek, een goed duidelijk verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 (bewerkt) Tja, als we een woordvoerder zoeken..... WIlxlii is "THE MAN". Gefeliciteer met nummer 1800 !! 12 februari 2006 bewerkt door Team-Eppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Jeetje, 1800 Ik wou dat ik in de VUT zat; amai ik moet (mag) nog 15 jaar, want de VUT (FPU) is er niet meer voor mij. Proficiat hoor; leuk artikel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myth Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Leuk stuk! En gefeliciteerd met de 1800+ caches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliboeli Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 de vut ik moet daar nog 45 jaar voor ow en gefeliciteert met je 1800 ste roel Jeetje, 1800 Ik wou dat ik in de VUT zat; amai ik moet (mag) nog 15 jaar, want de VUT (FPU) is er niet meer voor mij. Proficiat hoor; leuk artikel <{POST_SNAPBACK}> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 De mijne zijn niet zo heel moeilijk te vinden. Het moet voor de zoekers wel leuk blijven Rechthoek Streepjes - V - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Tja BFM daar dacht ik ook gelijk aan, wat nou niet moeilijk! Maar prachtig artikel Willi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Het is inderdaad een leuk stuk, goed beschreven wat geocaching is. Je komter zelf (terecht!) uit als een zeer actief en liefhebbend geocacher. Wat zeer zeker duidelijk naar voren komt is het respect voor de natuur en andermans eigendom. Ik kan voor mezelf maar één ding zeggen: Klasse! De nummer 1 geocacher van Nederland is tevens een zeer goede ambassadeur! Bytheway <{POST_SNAPBACK}> Sluit me hier helemaal bij aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noorman Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Wij hoorden het van een kennis. Ik ben meteen naar de pomp gereden om een Telegraaf te kopen. Heel mooi Willii en van harte! Team Noorman (Andre, Rosalie en Sofiane) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 12 februari 2006 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2006 De mijne zijn niet zo heel moeilijk te vinden. Het moet voor de zoekers wel leuk blijven Rechthoek Streepjes - V - <{POST_SNAPBACK}> Ach, ik dacht: "Een beetje humor is nooit weg..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Diesel Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Diesel vindt het een eer dat je zijn rondje hebt uitgekozen als 1800ste cache! Mooi artikel! De nummer 1 geocacher van Nederland is tevens een zeer goede ambassadeur hier sluiten wij ons graag bij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden