Spring naar bijdragen

Artikel Telegraaf 12-02-2006


Aanbevolen berichten

...

Ik vraag me alleen af hoe Willem erbij komt dat hij nog 700 te gaan heeft. Ik mag toch aannemen dat hij in zijn lijstje van 1800 gevonden caches er inmiddels wel een paar 100 gearchiveerden in heeft zitten.

Nederland telt nu 2510 (335 disabled) caches, maar daar zijn de 100den die gearchiveerd zijn. niet bij geteld :yes:

 

Klopt Kruimel, maar... :lol1:

In de tekst staat: "Ik heb er dus in ieder geval nog 700 te gaan".

 

Die 700 is een ondergrens. (In totaal zijn het er bijna 900.)

Maar als je dat in de krant gaat uitleggen, wordt het een onduidelijk verhaal volgens mij. Vandaar dat ik de woorden van de journalist heb gelaten voor wat ze waren, want ze kloppen. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In de tekst staat: "Ik heb er dus in ieder geval nog 700 te gaan".

 

Die 700 is een ondergrens. (In totaal zijn het er bijna 900.)

Maar als je dat in de krant gaat uitleggen, wordt het een onduidelijk verhaal volgens mij. Vandaar dat ik de woorden van de journalist heb gelaten voor wat ze waren, want ze kloppen.  :lol:

Ach ja, t was ook maar een jook. Ik heb het afgelopen nacht gelezen, net voordat ik naar huis ging. Het was in ieder geval voor mij een reden om de telegraaf eens ter hand te nemen. :lol1:

Één van mijn collega's maakte me er op attent. Een paar weten dat ik "soms iets met een GPS doe", maar verder praat ik over geocachen alleen met geocachers. Niet met familie, vrienden of bekenden en dus ok niet de media :yes:

Natuurlijk is er geen pijl op te trekken. Ik weet niet van wanneer het artikel is, maar alleen de afgelopen week zijn er al ongeveer 40 caches bij gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach...als een ander je weet te overtuigen kan en mag je een mening wijzigen.

Voortschrijdende inzichten zullen we maar zeggen.

 

Wat ik jammer vind is dat je steeds vaker op het forum reacties "om het reageren" ziet.

 

Reacties, meestal negatief, die niets aan het onderwerp of de discussie toevoegen.

 

Praten om het praten? (of is het nu ook al een sport om binnen een jaar 1000 forumpostjes te scoren?) :lol1:

 

Om even On-topic te blijven:

Los van het feit dat het in de verkeerde krant stond (mening), was het een prima artikel Willem! (feit)

Je stond er mooi op en de hobby werd duidelijk en positief belicht.

 

Paar vragen:

a) Waarvan overtuigt hij jou?

Hij overtuigt mij nergens van. Het is een leuk artikel, alleen als je de topic van JS er bij pakt, dan draaien sommigen om als een blad aan een boom.

 

:lol: Praten om te praten???

Een ieder mag posten zoals hij dat wil en anders grijpt er wel een mod in.

 

c) Even on-topic????

verkeerde krant is inderdaad jouw mening en 'prima artikel' is ook nog steeds jouw mening.

 

De laatste zin: Je stond er mooi op en de hobby werd duidelijk en positief belicht, is absoluut waar (mijn mening).

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed, beter een leuk artikel met "mensen die qua mening met de wind mee waaien" dan "weer een flut-artikel en nog een berg negatieve reacties". Want dat laatste, hoewel consistenter en begrijpelijk, is toch jammer.

 

Volgens mij snap je mijn opmerking niet helemaal. Het gaat niet om het artikel van Wilxlii Carrotte. Het gaat om een aantal meningen van Geocachers die media aandacht allemaal niets vinden en dit ook in topics neerzetten en nu dit artikel verschijnt het allemaal positief is.

 

Nogmaals het is geen aanval naar Wilxlii Carrotte en het krantenartikel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Ik weet niet van wanneer het artikel is, ...

 

Kijk es naar de titel van dit draadje... :lol1:

Grappenmaker, ik vroeg niet af van wanneer die krant was, ik vroeg me af wanneer je samen met die gasten op pad bent geweest.

Zo'n hot item leek me het nu ook weer niet dat er geen dag, week of maand tussen kon zitten :yes::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed, beter een leuk artikel met "mensen die qua mening met de wind mee waaien" dan "weer een flut-artikel en nog een berg negatieve reacties". Want dat laatste, hoewel consistenter en begrijpelijk, is toch jammer.

 

Volgens mij snap je mijn opmerking niet helemaal. Het gaat niet om het artikel van Wilxlii Carrotte. Het gaat om een aantal meningen van Geocachers die media aandacht allemaal niets vinden en dit ook in topics neerzetten en nu dit artikel verschijnt het allemaal positief is.

 

Nogmaals het is geen aanval naar Wilxlii Carrotte en het krantenartikel!

 

 

De insteek was wel duidelijk Sn@g...maar ja dat zullen alleen maar noordelingen begrijpen denk ik.....

Wij hebben het er ook over gehad.....dat het een beetje jammer is dat mensen negatief reageren op Pipo en Mammalou en die andere cacher (kan ff niet op de naam komen)hun optreden bij koppensnellers en de media aandacht er om heen...en nu de Nr 1 van Nederland in de krant van wakker Nederland staat is iedereen positief daarover..... maar nu hoor je niemand meer over de media aandacht.....wel of niet.....

 

Gr Twinnie :lol1:

bewerkt door twinnie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sn@g Ik kan me best voorstellen dat je vind dat men als een blad aan de boom omdraait, alleen maar omdat het om een gerenommeerd Geo-cacher en team-member gaat. Maar ik denk echt dat hier iets meer aan de hand is.

 

Eerdere contacten met de media werden vaak vooraf gegaan door de vraag die van de media uitging, publiekelijk, vaak op het forum. Hier werden we gewoon op de hoogte gebracht van een artikel dat in de krant stond. En hoe de meningen over de kwaliteit van deze krant ook mogen verschillen, het is wel de meest gelezen krant van Nederland. Ik heb ondertussen al genoeg kranten van afgelopen zondag in handen gedrukt gekregen om de hele familie van een exemplaar te voorzien.

 

Het nadeel van een kort item op TV is dat er in heel korte tijd veel gezegd moet worden, zonder diepgang, en dat doet geen enkele hobby goed.

 

Ik kan alleen maar voor mezelf spreken als ik zeg dat ik het geen slecht artikel vond. Ik vind het persoonlijk jammer dat er weer opnieuw aandacht aan deze hobby is besteed, maar in ieder geval was het een eerlijk stuk waar ook de negatieve kant (honderden kilometers rijden) in vermeld stond.

 

Marja :lol1:

 

ps. Houd er rekening mee dat dit mijn mening is, niet die van Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Ik weet niet van wanneer het artikel is, ...

 

Kijk es naar de titel van dit draadje... :beerchug:

Grappenmaker, ik vroeg niet af van wanneer die krant was, ik vroeg me af wanneer je samen met die gasten op pad bent geweest.

Zo'n hot item leek me het nu ook weer niet dat er geen dag, week of maand tussen kon zitten :lol1::ph34r:

 

Kijk es in mijn eerste postje... :argue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilxlii voor de lijst.....GEOMEDIA, de aandacht die de media besteed aan geocachen :argue:

Oja, over winden die meewaaien. Je stukje is leuk en gelukkig ging het niet over de geocoins :ph34r: anders komen er teveel kraaien op af! Laat dat nu maar een exclusieve verslaving blijven voor een paar prettig gestoorde geocachers.

Hé, nog eentje....GEOCOINVERSLAVING, relatief nieuwe ziekte in Nederland mede ontstaan door het uitgeven van de eerste NL geocoin. Hierbij zijn bij een paar prettig gestoorde geocachers de natuurlijke instinkten om te willen verzamelen geactiveerd. Dit alles natuurlijk alleen in relatie tot het geocachen.

(o nee hè, wie die verrekte kl*te munten hoor ik nu een paar vrolijke mede cachers denken :beerchug: ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...