Spring naar bijdragen

Nederlandse Geocaching DVD; Ja of Nee?


Team VDE

Aanbevolen berichten

Leuk dat de Prof ook positief reageert! We kunnen wellicht buiten het forum om eens met een aantal cache-kopstukken overleggen wat de wensen zijn en het project verder uitwerken...

Dan vraag ik me nu even af wie die cache-kopstukken zoals jij ze noemt zijn icon14.gif Zijn dat mensen die het langst cachen of mensen die er de meeste gevonden hebben, of misschien het meest op het forum actief of die met de grootste mond.....?

Wanneer ben je een cache-kopstuk icon14.gif

Vind dit een beetje vreemde opmerking van je.

Of zal ik hier een nieuw draadje over starten

Ruud :lol1:

 

Wil jij hiervoor graag in aanmerking komen...? ;)

Dus wat jou betreft ben ik een kop-stuk, dank B)

Dan is heel cachend Nederland dat, ik ben namelijk heel doorsnee :thumbup:

Het probleem van wat een kopstuk is, is meteen opgelost.

Ik zal dan ook geen nieuw draadje starten.

Ruud :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er zijn natuurlijk wel cachers die opvallen. Of door het aantal caches wat ze geraapt hebben (hoeveel van ons hebben er meer dan 1500 stuks gelogd????)

Hoeveel reviewers hebben we? Hoeveel mensen hebben er een Goodies shop? Wie werkt er mee aan de punt NL? Niet zoveel!

 

Een 'Kruimel' is bekender dan een cacher met 14 logjes... Wie kent er Williii Carotte niet? Barny? Megaheks? Mumzle? Reintje? etc. etc. Zonder iemand op een voetstuk te willen plaatsen, hebben we het hier toch over min of meer bekende cachers... Best leuk om een paar van deze mensen aan het woord te laten in een dvd productie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 'wat is geocaching' DVD hoeft voor mij ook niet zo  :D Maar een verslag op DVD van het GME (of een ander event) daarentegen....  :lol1:

 

Heeft iedereen wel opgemerkt dat er voor het GME een 'tegemoetkoming in de kosten' wordt gevraagd??? Wordt het niet tijd voor alle negatievelingen om daar eens een draadje over te posten? Stel je voor dat er iemand winst op zou maken.... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begeef mij hier op glad ijs, of erger nog dun ijs, maar ik zal het toch wagen om mijn mening te geven.

 

Dat verhaal voor tegen kostprijs sta ik 100% achter. Voor het GME en ook voor die DVD. Nu zal ik die niet kopen omdat ik daar geen behoefte aan heb.

 

Wat mij wel tegenstaat is dat er meteen een dikke winst wordt voorgesteld van ongeveer de kostprijs. Dus voor elke CD zou de goodiesshop nog eens eenmaal dat bedrag extra vragen. Dat vind ik veel voor iets niet-commercieels.

 

En die DVD? Draaien met die hap zou ik zeggen. Tegen kostprijs aanbieden. Ik ben geen klant, maar ik sta wel achter het initiatief. Mocht je helemaal naar het zonnige zuiden willen afrijden zou ik ook nog willen meewerken. Maar ik ben niet echt een cache topper en ook niet zo mediageniek. Wel een heel actieve en enthousiaste cacher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben erg druk met mijn huidige klantenkring en zit niet op extra werk of omzet te wachten. Nogmaals; deze vraag is dus ook niet bedoeld om commercieel bezig te zijn, maar om een leuk document te maken over onze fantastische hobby. Ik zou dit in mijn 'vrije tijd' doen... Net als Hawkeyes, Mumzle, Kruimel, Reintje en al die andere vrijwilligers die een positieve bijdrage leveren aan cachen in Nederland

 

Idee; ja of nee? Kom maar op met de op-of aanmerkingen. Laten we het wel netjes en gezellig houden; ook als je het voorstel niet zo goed vind. Vind je het leuk en heb je positieve input? Graag; join the club!

 

 

Heeft iedereen wel opgemerkt dat er voor het GME een 'tegemoetkoming in de kosten' wordt gevraagd??? Wordt het niet tijd voor alle negatievelingen om daar eens een draadje over te posten? Stel je voor dat er iemand winst op zou maken....  :lol1:

 

Dit draadje ging over een DVD, wat mij betreft staat het GME daar helemaal buiten. Je vroeg een reactie, zowel positieve als negatieve. Die heb je gehad. Wat mij betreft hoe je je echt niet in je kr**s getast te voelen. Gelet op de andere reacties is er toch een markt voor. Als je het toch al druk genoeg hebt moet je er niet aan beginnen. Er is er maar 1 die uiteindelijk beslist of ie wel of niet een DVD wil gaan maken. Aan mij zul je hem helaas niet kunnen slijten. ( Ook niet tegen kostprijs)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 'wat is geocaching' DVD hoeft voor mij ook niet zo  :D Maar een verslag op DVD van het GME (of een ander event) daarentegen....  :lol1:

 

Heeft iedereen wel opgemerkt dat er voor het GME een 'tegemoetkoming in de kosten' wordt gevraagd??? Wordt het niet tijd voor alle negatievelingen om daar eens een draadje over te posten? Stel je voor dat er iemand winst op zou maken.... :thumbup:

 

 

Waar gaat het nu eigenlijk over?

In het eerste bericht wordt er een reactie gevraagd, positief of minder positief (negatief) en als er dan minder positieve reacties komen dan wordt dit meteen als een aanval ervaren en wordt meteen de verdediging ingezet. Iets wat m.i. niet nodig is.

 

Jammer.

 

LTeunis

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje ging over een DVD, wat mij betreft staat het GME daar helemaal buiten. Je vroeg een reactie, zowel positieve als negatieve. Die heb je gehad. Wat mij betreft hoe je je echt niet in je kr**s getast te voelen. Gelet op de andere reacties is er toch een markt voor. Als je het toch al druk genoeg hebt moet je er niet aan beginnen. Er is er maar 1 die uiteindelijk beslist of ie wel of niet een DVD wil gaan maken. Aan mij zul je hem helaas niet kunnen slijten. ( Ook niet tegen kostprijs)

 

Ben ik t zowaar een keertje eens met Danny. Had een soort gelijke tekst bedacht maar bedacht me toen weer, had eigenlijk geen zin om weer er in te duiken.

Vind het jammer dat ene cameraman zelf begint met schelden, vervolgens zegt dat hij, op advies van andere cachers zich verre zal houden van de negatieve reactie maar dan toch blijft terug komen op de negatieve dingen.

Man, doe wat je niet laten kunt, er zijn er best wel bij die enthousiast zijn dus wat let je?? Ga ervoor zou ik zeggen en houd je aan je woord door niet telkens die ouwe koeien weer er bij te betrekken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve lieve mensjes,

 

Voor mij is het gewoon een dejavu.

Ik werk niet mee aan een dvd, ik wil best tips geven

Ik werk niet mee aan .nl, geef ik alleen tips aan he Reintje ;)

Ik lach me dood om het forum echt ik lig hier bijna elke avond helemaal te :)

En ik ga mijn eigen weg

Wel bijf ik me inzetten voor de geocachers

Ook blijf ik indien ik er tijd en vooral zin in heb sommige event's bezoeken. Dat daar geld voor gevraagd wordt kan ik inkomen. Wij heb het nooit gevraagd wel een potje neergezet, want een event organiseren kost geld soms veel soms weinig. deden mensen iets in dat potje was het oke deden ze er niks in was het ook goed.

Ook blijf ik cachen alhoewel dat zelden iemand opvalt omdat ik niet meer log enkel in het boekje.

 

Whatever ik blijf :D

 

Mensen maak je je eens niet zo druk, die paar 100 jaar dat we op deze aardkloot verblijven moet je gebruiken om plezier te maken.

Ellende is er al genoeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind het wel een goed idee. gewoon de dvd op zich en dan hoeft het niet alleen een handleiding te wezen maar gewoon wat verschillende soorten caches belichten want ik zou mij bijvoorbeeld niet zo snel aan een mysterie cache wagen maar misschien is dat wel helemaal super en wordt dat mij duidelijk als ik een x zoiets zie op een dvd en mocht het nou eens heel flink regenen duw je dat dvd'tje even in de speler :D

 

we w88 het af!!

 

ik ben voor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen maak je je eens niet zo druk, die paar 100 jaar dat we op deze aardkloot verblijven moet je gebruiken om plezier te maken.

Ellende is er al genoeg

Voor een paar 100 jaar teken ik :D

Verder ben ik het volledig met je eens ;)

Ruud :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In eerste instantie dacht ik: "Wat moet ik nu weer met een DVD". :)

 

Maar nu de discussie wat verder gaat denk ik: "Ja, kan best leuk zijn". :D

 

Maar dan niet als doel een nieuweling de beginselen van het cachen bij te brengen, maar om vrienden/bekenden middels de DVD op de bank te kunnen laten zien hoe dat in zijn werk gaat.

Een soort "impressie uit het leven van een cacher". En beelden van 300 man op een GME zou daar in mijn ogen prima bijpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maak een dvd en stop hem in een cache. laat hem dan gewoon ook ronreizen. als een tb of zo :)

 

Speelt zo lekker handig af met zo'n kettinkje er door heen. ;)

 

Maar nu weer serieus.

Ik denk dat er zeker wel een markt voor zal zijn, ook onder ervaren cachers.

Al was het bijv. alleen maar om aan grondeigenaren (SBB/GL) eens te laten zien wat geocaching nu eigenlijk inhoud. Juist deze mensen zijn vaak gevoed met vooroordelen uit de media. Het lijkt me dus een prima product en ik zal er ook zeker een afnemen.

 

Ja en dan die prijs?

Als we ieder weekend een halve tank leeg rijden om twee kokertjes te vinden mogen we dan gaan z**ken om 10 euri's. Dacht van niet!

 

Ger@ld.

 

@ Ronald: Als je dan meedoet in die productie 2 tips. Harder praten en zachter lopen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simpel gezegd is jouw boodschap;

 

ik wil bijdragen, maar dan moet ik ook iets voor terug

 

Voordat ik ook maar een mening ga geven op het aanbod van VDE, begrijp ik je vreemde manier van reageren niet. De man vraagt alleen gemaakte kosten terug.

Je bent toch niet verplicht zo'n DVD aan te schaffen?

Geheel belangeloos is gratis. Maar geheel belangeloos staat niet synoniem met er zelf geld in steken.

Belangeloos voor wat tijd in manuren en afschrijving van apparatuur betreft. Het lijkt me heel natuurlijk als iemand geheel belangeloos iets doet dat zijn gemaakte onkosten ergens door vergoed worden.

 

 

"weet je wat jij moet doen" Schrijf je in in de Kamer van Koophandel"

is een reclame op tv  waarbij iemand een boete van een agent krijgt en deze het oneens als hij geld uit zijn zak geklopt wordt.

 

Misschien dat je dat beter direct in je eerste bericht erbij had kunnen posten. Zo is het niet in je eerdere bericht overgekomen.

 

Vraag anders aan Geoman of je op kosten van....... een filmkamera mag aanschaffen en zijn auto mag lenen.

Waarom niet jouw auto? Geoman's auto gebruikt waartschijnlijk ook benzine.

Op kosten van...... schrijf je. Ik snap je bedoeling, op kosten van geocaching.nl, dus op kosten van de donateurs en de kleine winstmarge van de goodieshop.

Jij wilt dus over de rug van de donateurs van geocaching.nl de DVD in produktie zien gaan. De donateurs van geocaching.nl mogen dus bijdragen in de onkostenvergoeding van VDE. Of de DVD nu wel of niet via de goodieshop betrokken kan worden. Want daar is nog niets meer over gesproken dan in het aanbod van VDE en de reactie daarop van Lupardi.

Stel dat de geocaching.nl wel iets in de DVD ziet en jouw voorstel accepteert, , dan lijkt het me logisch dat ook Geoman de gemaakte kosten (benzine en camera), bij de DVD opdrukt.

Ik snap dus het verschil niet.

 

Mocht hij dat positief beantwoorden acht ik de kans van slagen op je dvd groter
Zie bovenstaand.

 

en anders gewoon lekker gratis
Het lijkt erop dat "gratis" ook echt "gratis" is voor jou, ook als de ander onkosten heeft gemaakt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...