Spring naar bijdragen

Nederlandse Geocaching DVD; Ja of Nee?


Team VDE

Aanbevolen berichten

Voor niets gaat de zon op?

 

Daar zit niemand op te wachten om weer ergens voor te betalen.

 

Als je een bijdrage wilt leveren doe het dan gratis en zorg dat hij te downloaden is.

 

Er zijn genoeg mensen die bakken met tijd aan het gebeuren besteed hebben

zonder het te hebben over kostprijs.

 

Ja het is leuk een nederlandse geocache film te maken.

Nee het is niet leuk dat daar weer geld tegenover moet staan.

**** Bericht gewijzigd door moderator: Verwijzingen naar P2P zijn niet toegestaan ****

 

Weet je wat jij moet doen?

 

Schrijf je in in de Kamer van Koophandel

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor niets gaat de zon op?

 

 

Weet je wat jij moet doen?

 

Schrijf je in  in de Kamer van Koophandel

 

Ik denk dat deze gebruiker zich niet realiseert wat het maken van een serieuze dvd productie inhoudt... Jammer zo'n reactie!

 

Een dag of 5 draaien; een dag of 10 monteren en authoren; is dat niet genoeg vrijwilligerswerk? Het enige wat ik vraag is een vergoeding van de brandstofkosten en vergoeding van mijn inkoop. Ik ben toch zeker Sinterklaas niet... ;)

 

Nog een paar van diit soort idiote reacties en het plan is van de baan!

 

Team VDE Media

 

P.s. Als gerenommerd Audiovisueel productiebedrijf zijnde zijn wij inderdaad al jaren ingeschreven bij de KvK,

**** Bericht gewijzigd door moderator: schelden is niet toegestaan, ook niet vanuit frustratie als reactie op flamebait ****

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer zo'n reaktie :thumbup:

 

@ dusee: Niemand verplicht je te kopen. Je reaktie vind ik dus weinig stijlvol.

 

@Team-VDE: Ik begrijp je frustratie, maar laat je daar niet door van de wijs brengen. Wel jammer dat je je laat meeslepen tot hetzelfde nivo als Dusee (wellicht de enige manier om hem te bereiken ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Team-VDE: Ik begrijp je frustratie, maar laat je daar niet door van de wijs brengen. Wel jammer dat je je laat meeslepen tot hetzelfde nivo als Dusee (wellicht de enige manier om hem te bereiken  :thumbup: )

 

Waarschijnlijk...

 

Mensen moesten eens een dagje of een weekje meedraaien...

 

Als er filmpjes over cachen van Internet getrokken kunnen worden, dan zijn dit ongetwijfeld amateur opnames of fragmenten uit TV uitzendingen. Welke zot haalt het in zijn hoofd om -belangeloos- (tegen kostprijs werken is immers belangeloos!) voor een groep mensen die hij niet kent een leuke productie te maken... Wij kennelijk (als het doorgaat...) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit eerlijk gezegd ook niet te wachten op een zgn professionele DVD. Als ik wat wil zien dan haal ik het wel op. Maak hem maar wat minder proffesioneel en zet hem maar als donwload weg. En ja hobby's kosten tijd moeite en geld. Ik vind het te ver gaan als we het gaan hebben over kostprijs ed, neem de handleiding van Haak, de user manual van Dusee en dit forum zelf. Niemand van deze lui beginnen ooit over een kostprijs ed. Vwb tijd zit daar waarschijnlijk nog wel wat meer in dan de DVD aan tijd op zou slurpen.

 

my 2 cents...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apeldoorn? Hattem? Ik zou ergens daar tussen in gaan draaien  :P

 

 

Absolute toplocaties, Ronald; doen we!!!! :thumbup: Voel je je ook geroepen om te gaan presenteren of verslaggeving te doen? ;)

Ik heb "enige ervaring" als presentator bij een lokale radio omroep in Hattem en daarvoor in Zwolle. Laat maar wat van je horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit eerlijk gezegd ook niet te wachten op een zgn professionele DVD.

Ik vind het zo jammer dat een initiatief reacties krijgt als "voor mij hoeft het niet". Iedereen beleeft aan zijn hobby een zekere hoeveelheid plezier tegen een bepaalde inzet. Er zijn bijvoorbeeld cachers die hun caches plaatsen op plekken die uitsluitend na betaling van toegang te vinden zijn. De ene vind dat geen probleem, de ander heeft er wel een probleem mee en doet die cache vervolgens ook niet. Voor coins geldt hetzelfde; de een is lyrisch, de ander vindt het bagger.

Zo is er een bedrijf wat een leuke DVD kan maken tegen een vriendelijke prijs. Als je het wat waard vind, koop je die. Vind je het niks, koop je hem niet. Eerlijk gezegd denk ik dat maar weinig ervaren cachers die DVD zullen kopen om er wat van te leren. Als de ervaren cacher 'm koopt is dat vanwege het plezier om er eens naar te kijken, of om het je familie en vrienden eens te laten zien.

Persoonlijk vind ik het wel erg leuk om een medium te hebben om geocaching eens te promoten door geocachers ipv door de (in mijn ogen) subjectieve media.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simpel gezegd is jouw boodschap;

 

ik wil bijdragen, maar dan moet ik ook iets voor terug

 

en mijn mening is dat dat hier niet past.

 

"weet je wat jij moet doen" Schrijf je in in de Kamer van Koophandel"

is een reclame op tv waarbij iemand een boete van een agent krijgt en deze het oneens als hij geld uit zijn zak geklopt wordt.

 

Vraag anders aan Geoman of je op kosten van....... een filmkamera mag aanschaffen en zijn auto mag lenen.

Mocht hij dat positief beantwoorden acht ik de kans van slagen op je dvd groter

 

en anders gewoon lekker gratis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simpel gezegd is jouw boodschap;

 

ik wil bijdragen, maar dan moet ik ook iets voor terug

 

en mijn mening is dat dat hier niet past.

 

"weet je wat jij moet doen" Schrijf je in in de Kamer van Koophandel"

is een reclame op tv  waarbij iemand een boete van een agent krijgt en deze het oneens als hij geld uit zijn zak geklopt wordt.

 

Vraag anders aan Geoman of je op kosten van....... een filmkamera mag aanschaffen en zijn auto mag lenen.

Mocht hij dat positief beantwoorden acht ik de kans van slagen op je dvd groter

 

en anders gewoon lekker gratis

Ik lees hier impliciet toch echt dat jij (Dusee) als grote geldschieter naar voren treedt omdat jij een gratis DVD/promotiefilm onontkoombaar vind. Dat is een groot goed; hulde voor jou ;) . Ik stel voor dat Team VDE de proforma facturen gewoon naar jou kan sturen en dat jij het geld op zijn rekening overmaakt.

Als de film vervolgens met professionele kwaliteit gratis beschikbaar komt, gaan wij ons inzetten voor een lintje. Dat laatste zal in 2006 niet meer lukken, maar 2007 wel. Jij kunt niet meer kapot bij de geocachers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de film vervolgens met professionele kwaliteit gratis beschikbaar komt, gaan wij ons inzetten voor een lintje.

 

 

In dat geval stel ik bandbreedte en server-ruimte beschikbaar zodat iedereen 'm gratis kan downloaden. Zo helpen we elkaar nietwaar? ;)

bewerkt door Team-Eppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee! Ik vind het heel terecht om om een onkostenvergoeding te vragen. Lijkt me niet meer dan logisch.

 

Als je, zoals hierboven wordt aangeboden, een server + bandbreedte kunt regelen, dan is het leuk om de productie (ook) als download beschikbaar te stellen. Voordeel: als ik dan bij mijn Muggle-familie of -vrienden ben hoef ik alleen maar naar de juiste webpagina te surfen om ze een leuk filmpje over geocachen te laten zien. Veel flexibeler in gebruik dan een DVD, beter te distribueren, en waarschijnlijk ook goedkoper!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, op advies van gewaardeerde cache vrienden zal ik vanaf nu enkel reageren op positieve input... Een ieder die het nodig vindt om een -denk ik- leuk initiatief de grond in te willen boren; go ahead! In mijn ogen besta je niet! ;)

 

Nog ideëen over onderwerpen die we kunnen uitwerken...? :thumbup: Alle positieve input is welkom! Vrijwilligers voor verslaggeving? Presentatie? Cachers of andere vrijwilligers die voor de camera willen/durven? We maken er (als het door zou gaan) ies moois en iets gezelligs van!

 

Minkukels zoeken het maar uit; ga gaten graven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tussen € 7,50 en € 15,=

Waarom moet alles gratis. ja ja wij zijn Hollanders, kijke kijke nie kope ;) .

 

Voor bovengenomde prijs koop je ook 1 of 2 TB's of geocoins, die verloren kunnen gaan, weg geld! Met zo'n DVD heb je een leuk document in huis.

Je hoeft 'm niet te kopen. Ik heb er totaal geen probleem mee om er € 15,00 voor te betalen, ik vind het gewoon geinig en steun dit leuke initiatief.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk dat zijn de reacties! Dank!

 

Nogmaals; genoemde indicatie zou een bedrag kunnen zijn wat de shop ervoor zou kunnen vragen... ik doe het voor werkelijke kosten en verdien er dus niets aan. Het kost mij alleen maar tijd. Hoop er wat leuke mensen mee te ontmoeten en hoop iets bij te dragen an de Nederlandse cache-gemeenschap.

 

Op naar de volgende positivo??? ;)

bewerkt door Team VDE
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...