Spring naar bijdragen

Nederlandse Geocaching DVD; Ja of Nee?


Team VDE

Aanbevolen berichten

Ik lees in ieder geval dat Lupardi vanuit de Goodieshop er wel oren naar heeft om zoiets in zijn winkeltje te hebben. En dat is al heel wat. Lupardi is niet het type om iets in zijn winkeltje te hebben als vulling van het geheel om er mar iets te hebben :beerchug:

 

Het voorstel is er, de uitwerking, indien gewenst, kan altijd in een andere topic.

Het lijkt alsof er meer voorstanders dan tegenstanders zijn.

En wat zijn voorstanders, of wat zijn tegenstanders?

 

Normaal gesproken zou je op het voorstel maar 2 reactie's kunnen verwachten.

 

1: He, wat leuk, ik wil er eentje

2: He, wat leuk, maar ik hoef er geen.

 

En dan zou je de overweging om zoiets wel of niet aan te schaffen kunnen laten afhangen van de kostprijs.

 

Met alle respect, maar alle andere reacties zijn niet relevant, meepraten over de kostprijs is niet om gevraagd. Er is een aanbod gedaan en het is een ja of en nee.

En dan is de ja of nee ook nog puur persoonlijk en het is in feite een peiling.

 

En met de peiling kom ik mooi bij het voorstel van Toolief

 

Misschien is het een idee voor de heren die dit forum onderhouden om over dit soort vragen (ja/nee) een poll op startpagina te zetten,gewoon een button klikken met ja of nee, twee weken reactie tijd ofzo, en geen gezeur, is het ja dan de koppen bij elkaar om het van de grond te krijgen ,is het nee dan heeft de aanvrager pech.

Dat is dus alleen maar een optie als zij, de heren die dit forum onderhouden, zelf met het vorstel zijn gekomen.

VDE is een forumlid die met deze topic op eigen initiatief is gekomen.

Ieder forumlid kan zelf een poll starten, mits het een serieuze poll is en aan de forumregels voldoet.

De topicstarter had misschien ook beter een poll kunnen starten, maar dat is zijn keuze.

 

Ik ga deze topic sluiten en overwegen of ik hem, ook vanwege de flaimebait, volledig op invisible ga zetten.

 

Dan kan wat mij betreft er een poll komen waar alle relevante info in het voorstel staat en men alleen maar kan reageren met een ja/nee.

Alhoewel het me niet nodig lijkt omdat er in deze topic al een redelijke poll uit te halen valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...