Spring naar bijdragen

geocacher gezocht voor leuk tvprogramma


Gast nicolienkool

Aanbevolen berichten

alles gemakkelijk te vinden al klopt mi de laatste berekening niet helemaal...

 

die berekening klopt helemaal, al lijkt het eerst van niet. Volg de rekenregels!

 

fictief voorbeeld:

A*B+C*D moet opgelost worden als (A*B )+(C*D), niet als (wat het misschien lijkt) A*(B+C)*D

 

zou je dan wel goed uitkomen?

bewerkt door Pallas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waarom werk je hier dan aan mee?? Ter eer en meerdere glorie van meneer spijkermans :eek:

Ruud :beerchug:

 

Ruud, zou het kunnen dat niet iedereen er hetzelfde over denkt als jij en er mensen zijn die het misschien wel leuk vinden om bij een televisieopname aanwezig te zijn???

 

Dat is lekker, kom je als team moet meer dan de helft tussen het publiek gaan zitten. :beerchug:

Naja goed in ieder geval gefeliciteerd met jullie komende tv optreden.

Het is echt geen straf om bij de opnames van Koppensnellers aanwezig te zijn (of het moet natuurlijk zijn dat je niet tegen humor kunt) :lol1:

 

Pippo en Geweten, veel plezier tijdens de opnames. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud,

 

Wij wisten niet van tevoren wat ons te wachten stond. Dat weet je pas als je contact hebt gehad met de redactie......die trouwens tijdens het telefonisch contact erg geinteresseerd was in geocaching en er positief tegenover stond. Koppensnellers is nou eenmaal geen documentaire :beerchug: En natuurlijk gaan we weer normaal verder........geocaching is a way of life :beerchug:

 

Pipo&Mammaloe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ergo...h/e*f wordt dan eerst e*f en dan h delen door..., terwijl je eerst h/e moet doen om het goede antwoord te krijgen...

Of zit ik nu te slapen of moet ik me diploma maar inleveren  :beerchug:

 

je mag je diploma inleveren :beerchug: : delen en vermenigvuldigen tellen even zwaar en moeten dus gewoon in de volgorde zoals het in de som staat gedaan worden! dus inderdaad: h/e*f --> (h/e)*f

bewerkt door Pallas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Show must go on...

En nu denk ik dat je er precies naast zit. Geocachen is geen show. Geocachen is een hobby. En meneer Spijkerman denkt dat hij opeens weer iets heeft gevonden om in de belangstelling te komen staan. Bij de ene zender heeft hij af gedaan en nu bij de volgende (pulp)zender denkt hij weer iets nieuws ontdekt te hebben en populair te worden.

Dan is het alleen maar jammer dat er geocachers aan mee willen doen om meneer weer in het zadel te helpen. Ja, inderdaad, deze pulpzender heeft sinds het onderwerp Geocaching nog nooit zoveeel kijkers gehad, maar dit doet onze hobby geen goed, alleen de portemonnee van meneer spijker wordt weer gespekt.

En dat via onze ruggen!

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Show must go on...

En nu denk ik dat je er precies naast zit. Geocachen is geen show. Geocachen is een hobby. En meneer Spijkerman denkt dat hij opeens weer iets heeft gevonden om in de belangstelling te komen staan. Bij de ene zender heeft hij af gedaan en nu bij de volgende (pulp)zender denkt hij weer iets nieuws ontdekt te hebben en populair te worden.

Dan is het alleen maar jammer dat er geocachers aan mee willen doen om meneer weer in het zadel te helpen. Ja, inderdaad, deze pulpzender heeft sinds het onderwerp Geocaching nog nooit zoveeel kijkers gehad, maar dit doet onze hobby geen goed, alleen de portemonnee van meneer spijker wordt weer gespekt.

En dat via onze ruggen!

Ruud :beerchug:

????

Zoveel opmerkingen die de plank misssen heb ik nog nooit bij elkaar gezien in een bericht. Teveel om stuk voor stuk op in te gaan, wat mij betreft. Maar echt realistisch vind ik het niet meer. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Show must go on...

En nu denk ik dat je er precies naast zit. Geocachen is geen show. Geocachen is een hobby. En meneer Spijkerman denkt dat hij opeens weer iets heeft gevonden om in de belangstelling te komen staan.

 

 

Ruud het was maar een paar minuten die aandacht en as Zaterdag zit het zefs aan het eind van het programma, dus zoveel aandacht is er niet.....net genoeg om de server niet plat te krijgen. :beerchug:

 

Al blijf ik ook een tegenstander van al dat soort media aandacht hoor.....

Maar ja een reactie kan je altijd van mij verwachten. :eek:

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Show must go on...

En nu denk ik dat je er precies naast zit. Geocachen is geen show. Geocachen is een hobby. En meneer Spijkerman denkt dat hij opeens weer iets heeft gevonden om in de belangstelling te komen staan. Bij de ene zender heeft hij af gedaan en nu bij de volgende (pulp)zender denkt hij weer iets nieuws ontdekt te hebben en populair te worden.

Dan is het alleen maar jammer dat er geocachers aan mee willen doen om meneer weer in het zadel te helpen. Ja, inderdaad, deze pulpzender heeft sinds het onderwerp Geocaching nog nooit zoveeel kijkers gehad, maar dit doet onze hobby geen goed, alleen de portemonnee van meneer spijker wordt weer gespekt.

En dat via onze ruggen!

Ruud :beerchug:

Ruud, dat lijkt ons sterk. De mensen gingen echt niet kijken omdat er geocaching op het programma stond. Eerder omdat de show vrij nieuw op Talpa is en mensen merken dat het vrijwel hetzelfde is als Kopspijkers en om van het cabaret te genieten. Pipo&Mammaloe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, lieve mensen/geocachers nou toch.

Misschien moeten we onzelf en de rest van de wereld ook niet al te serieus nemen.

Wie wil geocachen doet dat, en wie kijken of een bijdrage leveren wil aan Talpa....

Bovendien elk geplaatste cache is er 1... :beerchug:

Ik ga mijn found vieren met een Chimay Blue :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Show must go on...

En meneer Spijkerman denkt dat hij opeens weer iets heeft gevonden om in de belangstelling te komen staan. Bij de ene zender heeft hij af gedaan en nu bij de volgende (pulp)zender denkt hij weer iets nieuws ontdekt te hebben en populair te worden........................................................................ maar dit doet onze hobby geen goed, alleen de portemonnee van meneer spijker wordt weer gespekt.

En dat via onze ruggen!

Ruud :beerchug:

Even los van het feit wat je van JS vind, maar hij vindt het leuk om kennis te maken met hobby's die niet erg bekand zijn en dit te delen met zijn kijkers. Soms maakt hij het belachelijk, maar meestal is hij met dit onderdeel van zijn programma oprecht geinteresseerd, zo ook bij het geocachen.

 

Ik snap jullie angst wel een beetje dat de bekendheid veel nieuwe geocacher's aantrekt en dan ook nog wel van het verkeerde soort. (Die gene die natuur verstoren en troep achterlaten enzo.) Ik denk dat dat erg mee zal vallen, de drempel voor het geocachen is wat dat betreft nog redelijk hoog. Je moet een GPS aanschaffen of huren. Je moet uitvinden hoe dat ding werkt met al die getalletjes en dan zul je al snel ook een stukje moeten rijden voor je volgende schatten. Dan moet je ook nog eens op internet gegevens achter laten.........

 

Let wel wij zijn allemaal ook in aanraking gekomen met het cachen en we zijn allemaal blij dat we het ooit gevonden hebben (op wat voor manier dan ook.)

 

Het is denk ik wel belangrijk dat de regels bij nieuwe personen bekend zijn. En ja een enkele rotte appel zal er altijd tussen zitten. Maar het heeft ook positieve kanten, er komen waarschijnlijk ook meer nieuwe caches!

 

Persoonlijk vind ik het in iedergeval leuk een beetje (positieve) aandacht voor mijn bijzondere (leuke) hobby!

 

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is echt geen straf om bij de opnames van Koppensnellers aanwezig te zijn (of het moet natuurlijk zijn dat je niet tegen humor kunt) :beerchug:

 

Humor???? Niet gezien! We hebben het toch over dat programma soppenkelners. Kan niet meer lachen om die man nu ie bij die zoute zender zit.

 

Wat een bagger man, dat hele voetbal wordt ook al vern**kt door die zender en straks geocaching ook.

 

I'm NOT rotflmya! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...