zegei Geplaatst 31 december 2005 Geplaatst 31 december 2005 Topo kaarten van Nederland besckikbaar vanaf 31 januari prijs € 135,00 zie http://www.garmin.nl/toponederland/index.html groeten en prettige jaarwisseling zegei
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 31 december 2005 Geplaatst 31 december 2005 Laten we dat hopen want de tekst luidt: "16.12.05: Verwachte leverdatum 31 januari 2006" Gezien de geschiedenis van dit product en de voorgaande voorspellingen over de leverdatum, reken ik op Pasen.
barnold Geplaatst 31 december 2005 Geplaatst 31 december 2005 in het blad OP PAD zag ik trouwens een positief verhaal over deze kaarten. ze hebbendaar een werkende versie getest op een aantal garmins. de plaatjes zagen er interessant uit.
zegei Geplaatst 31 december 2005 Auteur Geplaatst 31 december 2005 Laten we dat hopen want de tekst luidt:"16.12.05: Verwachte leverdatum 31 januari 2006" Gezien de geschiedenis van dit product en de voorgaande voorspellingen over de leverdatum, reken ik op Pasen. <{POST_SNAPBACK}> De Prof heeft gelijk; we kunnen alleen maar hopen, dat het 31 januari wordt en verder moeten we maar afwachten. groeten, zegei
TuuronTour Geplaatst 3 januari 2006 Geplaatst 3 januari 2006 Op het forum van gps.nl het volgende gelezen: De CD zal op de volgende manier beveiligd worden: "Na een overweging van de diverse beveiligingen hebben we gekozen voor de 'duitse' methode wat neerkomt op een enkel-PC beveiliging met de mogelijkheid om de cartografie op meerdere GPS'en te installeren". Dus als u meerdere GPS-en heeft dan kunt u in beide de topo van Nederland gebruiken.
Bitte ein Bit Geplaatst 3 januari 2006 Geplaatst 3 januari 2006 Op het forum van gps.nl het volgende gelezen: De CD zal op de volgende manier beveiligd worden: "Na een overweging van de diverse beveiligingen hebben we gekozen voor de 'duitse' methode wat neerkomt op een enkel-PC beveiliging met de mogelijkheid om de cartografie op meerdere GPS'en te installeren". Dus als u meerdere GPS-en heeft dan kunt u in beide de topo van Nederland gebruiken. <{POST_SNAPBACK}> En wat als je een nieuwe PC aanschaf? Dan weer het geneuzel om de code om te zetten? Kortom een slechte keuze en een negatief punt om de cd niet te kopen.
elsinga Geplaatst 4 januari 2006 Geplaatst 4 januari 2006 Als je de CD gewoon koopt en eenmalig kan installeren is er daarna wel een manier om het geheel universeel installeerbaar te maken. En dan kun je het op willekeurig veel PC's installeren. Werkt tenslotte met de duitse en belgische topokaarten ook prima...
Mauske Geplaatst 24 januari 2006 Geplaatst 24 januari 2006 Hmm, op de site van toponederland staat te lezen dat de kaartjes pas de 2de helf van Februari verwacht worden ! snik
Peetee Geplaatst 24 januari 2006 Geplaatst 24 januari 2006 Ik hoop toch echt dat ze er dit voorjaar zijn ...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 24 januari 2006 Geplaatst 24 januari 2006 Mijn schatting is en blijft Pasen en dat valt op 16 april.
Team WilP Geplaatst 24 januari 2006 Geplaatst 24 januari 2006 16 april jarig, weet ik vast een cadeautje
Jurgen & Co Geplaatst 24 januari 2006 Geplaatst 24 januari 2006 Da's jammer wij gaan met de pasen naar de HIT in Mook op een scoutingkamp en dan hadden we het goed kunnen gebruiken.
Team Pannelap Geplaatst 31 januari 2006 Geplaatst 31 januari 2006 Het is 31 januari... De URL werkt overigens niet meer... Helaas. Waarschijnlijk wordt het dus een verjaardagscadeau (eind maart) Topo kaarten van Nederland besckikbaar vanaf 31 januariprijs € 135,00 zie http://www.garmin.nl/toponederland/index.html groeten en prettige jaarwisseling zegei <{POST_SNAPBACK}>
LTeunis Geplaatst 31 januari 2006 Geplaatst 31 januari 2006 Het is 31 januari...De URL werkt overigens niet meer... Helaas. Waarschijnlijk wordt het dus een verjaardagscadeau (eind maart) Topo kaarten van Nederland besckikbaar vanaf 31 januariprijs € 135,00 zie http://www.garmin.nl/toponederland/index.html groeten en prettige jaarwisseling zegei <{POST_SNAPBACK}> <{POST_SNAPBACK}> Probeer http://www.toponederland.nl/ eens. LTeunis
TuuronTour Geplaatst 31 januari 2006 Geplaatst 31 januari 2006 16.12.05: Verwachte leverdatum 2e helft februari 2006 Ik denk dat de Prof gelijk gaat krijgen, de verwachte leverdatum blijft maar verschuiven...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden