Reintje de Vos † Geplaatst 6 oktober 2005 Share Geplaatst 6 oktober 2005 Ik ben op dit moment bezig met een proef voor het sturen van een sms indien een nieuwe cache wordt goedgekeurd. Het deelnemen aan de proef is gratis en verplicht tot niets. Meer informatie kun je lezen op deze pagina. Daarvoor is het wel noodzakelijk dat je de aanvullende functionaliteit hebt geactiveerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 oktober 2005 Share Geplaatst 6 oktober 2005 Ik heb ingeschreven. Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 6 oktober 2005 Share Geplaatst 6 oktober 2005 Kruimel, aan het werk en dan kijken of het werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aventurijn Geplaatst 6 oktober 2005 Share Geplaatst 6 oktober 2005 En ook ik ben van de party !! Maak mij maar wakkker om 0300 suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Free Wally Geplaatst 6 oktober 2005 Share Geplaatst 6 oktober 2005 Deze lijkt me reuze interessant, dus direct ingeschreven als proefkonijn. Kom maar op met die verse wortels.... Ik ga er vooralsnog niet vanuit het nodig te hebben, maar de mogelijkheid om uit te schrijven zag ik nog nergens. Via een mailtje dan? Goeie aktie van Reintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 7 oktober 2005 Share Geplaatst 7 oktober 2005 Hehehe, Kruimel aan het werk. Dat was Kruimel maar bij een baas die me betaald Ik reken erop dat ik ook meedoe RdV. Ik heb namelijk al een SMSje ontvangen. Werkt prima, alleen de tijdsaanduiding klopt (nog) niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 7 oktober 2005 Share Geplaatst 7 oktober 2005 Had me ook al ingeschreven en lijkt me wel interesant. Kreeg net de eerste binnen. Prima gedaan Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 7 oktober 2005 Share Geplaatst 7 oktober 2005 Ik heb zojuist om 06:39 een cache gepost, en om 06:43 een SMSje ontvangen. De tijdsaanduiding echter zegt dat ik het SMSje ontvangen heb op 10:47:55. Loopt dus 3 uur en 3 minuten voor of is het nu achter? Is het trouwens de bedoeling dat de testers hier reageren met hun vragen of opmerkingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 7 oktober 2005 Share Geplaatst 7 oktober 2005 Ik heb m'n telefoonnummer gister doorgegeven maar vanmorgen geen sms gehad. Komt dat misschien omdat ik een spatie tussen 06 en de rest heb geplaatst? Dan zou dat dus vermeld of onmogelijk gemaakt moeten worden. Groetjes, Ruud4d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myth Geplaatst 7 oktober 2005 Share Geplaatst 7 oktober 2005 Hier ook. Gisteravond mijn nummer doorgegeven (volledig aan elkaar geschreven), maar nog geen SMS ontvangen... Kan ik ergens bekijken of alles goed staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 oktober 2005 Share Geplaatst 7 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb mijn eerste sms ontvangen. Ik heb m'n telefoonnummer gister doorgegeven maar vanmorgen geen sms gehad. Komt dat misschien omdat ik een spatie tussen 06 en de rest heb geplaatst? Dan zou dat dus vermeld of onmogelijk gemaakt moeten worden. Hier ook. Gisteravond mijn nummer doorgegeven (volledig aan elkaar geschreven), maar nog geen SMS ontvangen... Kan ik ergens bekijken of alles goed staat? Misschien worden ze handmatig in het systeem ingebracht? Dan duurt het misschien even. 7 oktober 2005 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 7 oktober 2005 Share Geplaatst 7 oktober 2005 Zou je vaker caches om die tijd kunnen reviewen? Werkt wel als wekker. Werkt dus helemaal perfect hier in Den Haag. De datum klopt maar de tijd weer niet, ik heb 'm om 13:36 gekregen volgens mijn beelscherm, maar ik zou zweren dat het nog niet zo laat geweest is vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 7 oktober 2005 Share Geplaatst 7 oktober 2005 Gisteren ons telefoonnummer door gegeven voor de sms-dienst. Vanmorgen vroeg keurig een smsje ontvangen met de cache details zoals : Startcoords, Difficulty/Terrain en cache type. Alleen de tijd klopte niet echt 13.36 H ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
giga Geplaatst 7 oktober 2005 Share Geplaatst 7 oktober 2005 Heb me ook ingeschreven, wat een leuk idee Nu maar wachten tot mijn GPS weer terug is van Sailtron, de joystick had het begeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 7 oktober 2005 Share Geplaatst 7 oktober 2005 Gisteren ons telefoonnummer door gegeven voor de sms-dienst. Vanmorgen vroegkeurig een smsje ontvangen met de cache details zoals : Startcoords, Difficulty/Terrain en cache type. Alleen de tijd klopte niet echt 13.36 H ??????? <{POST_SNAPBACK}> Dat ligt misschien aan je toestel want de tijd klopte wel degelijk. 07.10.05 07:38 GC.nl het codewoord (GCQVPX) van josho1 enz. enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten