Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dauwtrappers: Haha, daar waren we ook bang voor maar het viel achteraf nog wel mee. Twee flinke buien, beetje wind en heel goor bos waren eigenlijk ideaal

en over die leeftijd en conditie: we zijn beide begin 20, in ons geval dus geen probleem

ReizenReizen

Gast 68-1030918519
Geplaatst
Dauwtrappers: 

en over die leeftijd en conditie: we zijn beide begin 20, in ons geval dus geen probleem

En dat is nu net het verschil jongens, Ik ben halfweg de 40 en conditioneel niet meer zo op orde dat ik een modderig bos door kan jakkeren op een ATB. Nee, als ik al op een ATB door het bos zou gaan dan graag mooi droog en een vlakke bodem.   :angry:

Het weer viel achteraf ook behoorlijk mee. De verwachtingen waren een stuk slechter.

Kruimel  :hehe:

Geplaatst
Brrr!!

Alleen bij 28+ graden hoor

:angry:

Foei ! Zijn jullie nou "kerels" ...

Ik ga bij 15 graden al de deur uit ...  :blush:

Geplaatst

Ik moet een beetje gas terugnemen.

In de poll roep ik :  "weer of geen weer, maakt me niets uit".

Toen kwam vanmiddag .... Juist, de middag met die storm !

Gewoon toch gaan geocachen.

Opeens realiseerde ik me, midden in 't bos, dat ik direct levensgevaar liep. Om me heen bulderde het. Bezorgd had ik al om me heen naar boven gekeken en onheilspellende geluiden gehoord.  

Zoekend naar de cache hoorde ik een luid gekraak, en zie, daar waar ik enkele minuten geleden liep, lag een zware omgewaaide boom over het pad.

En later, op zoek naar de volgende cache, werd het weer nog zoveel slechter, dat het leek alsof de regen dwars door m'n winjack joeg. Om 5 uur (wintertijd) de handdoek geworpen en ergens een lekker soepje gaan eten ....

Gast 68-1030918519
Geplaatst
Ik moet een beetje gas terugnemen.

Om 5 uur (wintertijd) de handdoek geworpen en ergens een lekker soepje gaan eten ....

Hmmmm zoals ik je nu heb gequoot lijkt het alsof je uiensoep hebt gehad  :hehe:

Maarhuh Kapper, dat was ietwat onvoorzichtig dus. Met dit weer moet je echt niet in een bos gaan cachen. Een ongeluk zit in een kleinrukwindje hoor.

GRTZ.

Kruimelstorm  :laugh:

Geplaatst

Kapper,

ook wij die ons eigenlijk nooit laten tegenhouden door een bepaald weertype, hebben nu de rem erop gezet.

Vond het onverantwoord om met de kids de bossen in te gaan. Wilden toen de reeds klaarstaande nieuwe MaasMond cache gaan herplaatsen, maar na het bericht vanuit Scheveningen toch maar gekozem voor die vreselijk warme kachel thuis. Een keertje moet kunnen  :blush: .

Geplaatst
Ook voor ons geldt:

Liever een thuis zittend watje, dan een wegwaaiend watje.  :laugh: 

En:

Liever een droog watje, dan een nat watje.  :blush:

WATJE :-)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...