Spring naar bijdragen

Invloed van weer op geocachers - Wat voor weer wordt het?


Bytheway

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik was benieuwd of Geocachers zich veel van het weer aantrekken. Zelf vallen wij nog onder "Een beetje regen is geen probleem". Maar ik heb het idee dat de top-geocachers met elk weertype gaan geocachen.

 

Graag jullie stem en uiteraard staan we open voor smeuige verhalen over weggespoelde bruggen, sneeuwstormen, cyclonen (cache Borculo :angry:) etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu werkt de poll wel goed.

Ik vind het toch lekkerder als het droog is. Een druppeltje is niet zo'n punt maar om nou als een verzopen kat in de rondte te gaan lopen is niet helemaal mijn bezigheid. Zeker weten dat het Herfstevent van vandaag een stuk minder zou zijn geweest als het had geregend.

 

Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ons maakt het echt niks uit, ik bedoel we hebben met pak sneeuw vorig jaar voor kerst de sleurhut erachter geprikt en zijn toen paar dagen gaan cachen rondom Den Haag, je loopt dan wel kans je auto akelig vast te rijden en dan enkele uren bezig te zijn om hem los te krijgen dat is op dat moment een ramp bij 9 graden vorst, maar achteraf lachen. (foto's daarvan vindt je op mijn site onder platland)

Of Natuurpad in het februari, we vonden het wel hard waaien en een striemende regen tot aan je knieen zo'n 2,5 kilometer waaiden door een "pad" (bleek het achteraf windkracht 7 zuid/west  te zijn)

 

Achteraf die voldoening maakt zo'n cache leed helemaal goed  :angry:  :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja natuurlijk is een zonnetje lekker!

 

maar een keertje in een storm of gezellige sneeuwbui, kom maar op :exclamation:

 

ps: en ik heb net een nieuwe "geocache"regenjas gekregen voor mn verjaardag, dus..... :angry:

 

 

 

Edited By Flapper on okt. 21 2002 at 15:11

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lopen in regen vind ik heerlijk, lekker onder de poncho. Maar caches uit de modder halen, schrijven met een pen op vochtig papier, proberen de inhoud van de cache droog te houden in de stromende regen, dat zijn echt mindere puntjes. Liever als het droog is dus.  :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519

Zo lang het water me niet tot aan de lippen staat, heb ik er geen problemen mee.  :cool:

 

Zoals de geheel-ontspoorde-roze-legging-mevrouw  ook al schreef, het loggen op de cacheplaats en het graven in de regen kan erg vervelend zijn.

 

Het liefst heb ik het dat het droog is en niet warmer dan een graad of 18. Cachen in een pak sneeuw lijkt me ook heerlijk. Alhoewel ik dan eigenlijk stiekem wel hoop dat er zojuist iemand voor mij de cache heeft gevonden :angry:

 

GRTZ

 

Kruimeldief   :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Morgen wordt het vreselijk weer, voor Lex en Leo bij uitstek een dag om op pad te gaan.

 

Hahaha, kijk maar uit. Windkracht 9 is voorspeld met hier en daar een omvallend boom.

 

We doen alle caches op de ATB en in het bos is het dan juist leuker als het een lekkere smerige blubberzooi is :devil:

 

Dat is leeftijds- en conditiegebonden :angry:

 

Kruimeldief (die de jongens veel plezier en succes wenst tijdens hun stormcacheATBhunt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het weer maakt voor mij niet zo heel veel uit.

Als het maar niet met bakken tegelijk uit de hemel komt vallen. :angry:

Het is inderdaad wel smerig om zo'n cache uit de modder te trekken, en probeer dan de inhoud maar eens schoon te houden.

Het schrijven van de log komt dan ook in difficulty 5**. :blush:

 

Groeten van Team Blokhut :cool: ,

Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke weer ze opgeven? Ach daar storen we ons eigenlijk helemaal niet aan, want hoe vaak komt het nu daadwerkelikjk uit. We zijn inmiddels al zo vaak gaan cachen dat ze verschrikkelijk weer opgaven en achteraf waren we blij dat we zijn gegaan, want niets van dat al viel ons ten deel.

Maar, het is natuurlijk ook wel eens gebeurd dat we inderdaad helemaal "verzopen" waren. Ach, dat heeft ook zijn charmes en inderdaad ruikt alles dan anders, is het lekker rustig en zie je veel meer in de natuur.

 

Dus, het weer vormt bij ons geen spelbreker. Burgerlijke verplichtingen echter wel  :angry: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmm, bedoel je niet sociale verplichtingen? Voorlopig hoeven we nog niet te stemmen of dijken op te hogen :blush: .

 

Wat die sociale verplichtingen betreft.......... Wij zijn de komende weken "volgeboekt"  :angry: .

 

Familie, vrienden, computerproblemen bij voorgenoemde, sport etc. En we willen zo graag Geocachen. Mmmmm, familie kan je

niet wegdoen. Vrienden dan? :D Grapje.

 

Nah ja, 2 november staat vast. Wij zijn benieuwd naar de gezichten bij de namen!

 

 

 

Edited By Bytheway on okt. 23 2002 at 22:50

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...