Spring naar bijdragen

Willen we al die publiciteit nou eigenlijk wel?? - Wat schieten we er


Gast 73-1011035307

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

1) Uiteindelijk werd het dus nl.hobby.geocaching en we haalden de stemming ruim.

 

2) Wij zouden dus een newsserver kunnen activeren met bv alleen de Geocaching-groups actief en die openstellen voor heel Nederland. Daar zouden dan vele Geocachers mee geholpen zijn. Misschien wel via een leuke web-interface om het nog prima toegankelijk te maken ook.

1) Was maar net an hoor! Had ik toch een vuiltje in mijn oog. Al je huisgenoten, de hond nog net niet :) vrienden, ja heel de familie heeft meegestemd. Jan en alleman mobiliseerde je. Maakt geen zier uit. Vond het toch even leuk om te melden.

 

2) Doe maar niet joh. Wat moeten we met al die handel. We hebben al een:

 

.com forum

.com site

.nl forum

.nl site

.eiland forum

.eiland site

.heksen forum

.heksen site

.stichtings site (2maal)

yahoo nieuwsgroep

nl nieuwsgroep

een startpagina

een startkabelpagina of zoiets

 

En nu wil jij je wéér op deze nieuwsgroep storten om het bereik te vergroten. Please do not. Je bemoeid je al heel dik met 7 van de 14 genoemde ontmoetingsplekken/sites voor geocaching in NL

 

Denk aan de wijze woorden die IJskimo schreef:  

 

Citaat (IJskimo @ maart 06 2002,18:55)

Maak een slapende hond niet wakker voordat je héééél zeker weet dat hij niet bijt. Een beetje low-profile lijkt mij niet onverstandig.

 

Citaat kapper:

IJskimo heeft gelijk.

het wachtwoord is : terughoudendheid.

géén roeiboten losgooien ....

 

Verstandige mensen :P FF seri.

Wie zit op nog meer sitejes en nieuwsgroepjes te wachten. Ik loop ze allemaal af en ben op alles geabonneerd. Maar ik merk dat de activiteiten daar zo goed als 0 punt 0 zijn.

Alle activiteit zit hier. Toch ook de reden dat jullie kluppie hier weer is neergestreken? Wees eerlijk.

 

***Opmerking verwijdert door ByTheWay na PM naar Koos.***

 

 

 

Edited By Bytheway on okt. 28 2002 at 14:47

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent een grote splijtzwam voor het geocaching in Nederland.

Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, als ook berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt of iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen, uit den boze zijn! Deze berichten worden gewist en lidmaatschap van de overtreder zal worden beëindigd.

 

 

dit is een citaat uit de boardregels, ik heb altijd gedacht dat dat op zo'n opmerkingen sloeg

 

 

 

Edited By MegaHeks on okt. 27 2002 at 23:31

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet dit soort discussies nu werkelijk élke thread gaan beheersen ?

Zolang 1 persoon volledig carte-blanche krijgt van het moderator-team en zich niet behoeft te confermeren aan de board-regels ben ik bang dat dat wel het geval is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De oproep was uitdrukkelijk aan [u:post_uid0]beide[/u:post_uid0] partijen gericht.

 

Immers: de een provoceert ... en de ander reageert ...

 

Ik zou graag zien dat óf beide partijen hiermee stoppen, óf dit in een apart deel van het forum doen, zodat degenen die er liever niet mee geconfronteerd worden het kunnen overslaan.

 

 

 

Edited By Peetee on okt. 28 2002 at 13:18

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is zo'n bijna onontkoombaar gevolg van het slotje. Alsvolgt:

De suppoosten hebben de zaaldeuren open gezet, de verwarming af, ramen en tochtdeuren open, licht uit, geluid uit. Dan zoeken de vergadertijgers even tijdelijk andere kamertjes op in het conferentieoord om verder te discussieeren en andere gesprekken voort te zetten die afgebroken waren door de zaalontruiming.

Dat is hier het geval.

De oplossing is zo simpel: de voorzitter van de Stichting waar het allemaal over gaat neemt de leiding van de vergadering. Anders wordt het een  Poolse Landdag (als je de betekenis niet weet: kan je in Google opzoeken). Wij kunnen hem  dat gezag geven: sociale afspraak.

En laat Zenz dan vragen aan de supoosten om de vergaderzaal weer te open. Zullen ze met graagte doen want  al die verhitte mensen in al die kamertjes kunnen ze missen als kiespijn. Terecht dat de aanwezigen in de andere kamertjes steen en been klagen over verstoring van hun gesprekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logisch verhaal, waarin ik me op zich goed kan vinden.

 

Op een punt na echter: de stichting en het .nl-team hebben geen onderlinge gezagsverhouding en derhalve ook geen verantwoordelijkheden naar elkaar toe.

 

Of het .nl-team dus (ook na verzoek van de interim-voorzitter van de stichting) het slotje verwijdert, maakt zij uit. Zij is dat niet aan de stichting verplicht. De stichting is een niet aan de site verbonden orgaan.

 

 

 

Edited By Peetee on okt. 28 2002 at 13:54

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De oproep was uitdrukkelijk aan [u:post_uid0]beide[/u:post_uid0] partijen gericht. 

 

Immers: de een provoceert ... en de ander reageert ...

 

Ik zou graag zien dat óf beide partijen hiermee stoppen, óf dit in een apart deel van het forum doen, zodat degenen die er liever niet mee geconfronteerd worden het kunnen overslaan.

Wat verwacht je dan van mij ? Zeg me dat eens.

 

Elke bijdrage ik ik tracht te leveren wordt door 1 persoon afgeblaft. DUIDELIJK in strijd met boardregels: Persoonlijke aanvallen EN scheldwoorden. Het maakt ook niet uit wat ik wil vertellen. In dit geval leg ik gewoon iets uit over newsservers op verzoek van de prof en direct zit hij weer in mijn nek. Zijn repliek heeft ook niets te maken met WAT er gezegd wordt maar WIE het zegt.

 

Moet ik dan maar naar een ander gedeelte van dit board, moet ik niks meer zeggen of maar gewoon verdwijnen van dit board ?

 

Je zegt dat de een provoceert en de ander reageert. Aangezien ik NIET reageer op hem neem ik aan dat je vind dat ik provocerende berichten schrijf of is dat te kort door de bocht ? Anders laat me eens EEN onvertogen woord van mijn zijde zien.

 

Ik pas ervoor om in de schemer van "2 vechten, 2 schuld" gedrukt te worden. Ik heb geen overtogen woord tegen hem gezegd, sterker, ik heb al enige NIETS meer tegen hem gezegd.

 

Onderwerp Life & Cooking : 8 pagina's goede bijdragen van vele cachers en 1 stoorzender ( lees maar eens terug ) : slotje erop

 

Stichting Geocaching : 4 pagina's pittige discussie maar met respect voor elkaar m.u.v. 1 persoon : slotje erop

 

Moet dit de volgende worden waar een slot op moet ? Waar mag ik wel over praten ?

 

Ik heb de afgelopen 2 dagen een beetje in de gaten gehouden hoe de poll verloopt ( was tenslotte mijn initiatief dus ik ben benieuwd hoe die verloopt ). Wat me daar het meest aan opviel is dat Koos on-line kwam en vervolgens komt er een stem bij voor "Discussie sluiten en verwijderen". Vervolgens zegt hij "mijn vingers jeuken om weer verder te gaan". Heb ik iemand iets horen zeggen over verborgen agenda's ?

 

Ik begrijp dat het je inmiddels mateloos irriteert dat de sfeer iedere keer weer verpest wordt en neem van me aan, daarin sta je niet alleen. Maar wat is de oplossing ? Denk daar eens over mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met Joseph eens dat het door het beheer van dit forum een grote puinhoop wordt. Wat loopt het hier uit de hand zeg. Eén vechtende kluwen.

Wel zijn de storende one-liners voortvarend aangepakt. Is déze bijdrage trouwens wel lang genoeg?

 

 

 

Edited By gr1 on okt. 28 2002 at 14:37

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte forumleden,

 

De volgende regels heeft u tijdens het inschrijven op

forum geaccepteerd:

 

Please remember that we are not responsible for any

messages posted. We do not vouch for or warrant the

accuracy, completeness or usefulness of any message, and

are not responsible for the contents of any message. The

messages express the views of the author of the message,

not necessarily the views of this BB. Any user who feels that

a posted message is objectionable is encouraged to contact

us immediately by email. We have the ability to remove

objectionable messages and we will make every effort to do

so, within a reasonable time frame, if we determine that

removal is necessary.

 

You agree, through your use of this service, that you will not

use this BB to post any material which is knowingly false

and/or defamatory, inaccurate, abusive, vulgar, hateful,

harassing, obscene, profane, sexually oriented, threatening,

invasive of a person's privacy, or otherwise violative of any

law. You agree not to post any copyrighted material unless

the copyright is owned by you or by this BB.

 

De, op de persoon gerichte, opmerking van Koos is verwijderd

na een PM'tje dat ik heb verzonden aan hem.

 

De discussies gaan helaas zo snel dat ik amper kan reageren.

Ik roep hierbij dan ook iedereen op om zijn kalmte te bewaren

en respect te hebben voor andere forumleden.

 

Bij persoonlijke (of als zodanig opgevatte) beledigen etc. kunt

u een PM naar mij sturen. De threats/reacties zullen door mij

neutraal behandelt worden.

 

Berichten worden alleen na een PM naar de betrokken

personen gewijzigd of verwijderd. Let wel: Zorg er gewoon

met z'n allen voor dat zulke maatregelen niet nodig zijn.

Mijn persoonlijke mening is dat het forum ongemod zou

moeten kunnen functioneren. We zijn tenslotte allemaal

volwassenen.

 

ByTheWay

 

ps. Forumregels zijn te vinden op:   Forumregels

 

 

 

Edited By Bytheway on okt. 28 2002 at 15:35

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat verwacht je dan van mij ? Zeg me dat eens.

 

Elke bijdrage ik ik tracht te leveren wordt door 1 persoon afgeblaft. DUIDELIJK in strijd met boardregels: Persoonlijke aanvallen EN scheldwoorden.

Beste Joseph,

 

Je voelt ten onrechte door mij aangesproken. Mijn reactie was er een op wat ervoor in dit forum gebeurde.

 

Voor de duidelijkheid: ik vind dat Koos degene is die provoceert, en dat de ander (wie zich ook aangesproken voelt) reageert ...

 

Koos speelt mij veel te veel op de man, en zou zich moeten beperken tot het spelen van de bal, om in voetbaltermen te spreken.

 

Dat de forum-moderators dat kunnen bijsturen (niet voorkomen), is ook duidelijk. Zij dragen daarin hun eigen verantwoordelijkheid.

 

Maar ik blijf erbij: je kunt op provocaties ook níet reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...