Spring naar bijdragen

Willen we al die publiciteit nou eigenlijk wel?? - Wat schieten we er


Gast 73-1011035307

Aanbevolen berichten

Gast 98-1011086937

Oke, gelukt, gedaan, uitgezonden en opgenomen. Ik heb een MP3 gemaakt, maar het is 2 Mb, waar laat ik die? Ik heb niet echt de ruimte meer op mijn homepage voor het bestand.

Bijkomend probleem :D : het is in het fries. :0

Heeft iemand een oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 98-1011086937

Niets, maar hier was ik al bang voor. Alleen als je je aangemeld hebt bij groups.yahoo dan kan je het bestand benaderen. Weet iemand een plaats die vrij is voor iedereen?

 

Als je je wilt aanmelden kan ook:

http://groups.yahoo.com

vervolgens zoeken naar 'geocaching_nl'

Als je al lid bent van die mailinglijst, moet je het adres waarop je daarvan post krijgt in je profiel vermelden, en aanklikken dat je al lid bent. Vervolgens krijg je toegang tot alle mogelijkheden. Ook het downloaden en uploaden van bestanden.

 

Hierboven is het wat kort opgeschreven, sommige tussenstappen kan je zelf wel vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Gast henkpost

:cool: Het is gewoon een heel leuk spelletje. Briljant zelfs om te laten zien dat er mensen zijn die met nieuwe media (internet en GPS) leuke dingen te verzinnen die er voor zorgen dat de mensen weer eens buiten komen. Ja dit heeft een hoog dan horen wij de wielwaal gehalte... maar is dat zo erg dan? Het is voor mij nog nooit zo gemakkelijk geweest om de kinderen mee uit wandelen te krijgen. En toen we maandag onze eerste eigen cache (oosterzand) verstopten waren ze stil als muisjes. Ze zagen een ree en nog een, een vos, een buizerd en het was prachtig in het bos. Als dat geen reclame is...

 

Gewoon normale PR dus. Mond op mond reclame is mischien wel de beste vorm (of per email natuurlijk aan een vriend(in)). Waarom spreken we elkaar niet gewoon aan op het juist omgaan met de natuur. O ja, het allemansrecht (zoals in scandinavie en Groot Brittanie)is in dit verband zo gek nog niet. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast Assepoester

Hallo daar allemaal,

 

Via email zijn wij benaderd door een journalist van Intermediair. Wij weten niet precies hoe hij bij ons uit is gekomen. Hij heeft ons geinterviewd voor een artikel in het blad (komt ergens in de buurt van half augustus uit). We hebben het concept van het artikel gelezen en dat vonden we erg leuk en positief. Het stuk gaat behalve over geocaching ook over andere bezigheden die een combinatie maken van internet en real-life.

Wij wisten ten tijde van het interview nog niet van deze discussie....anders hadden we het vantevoren wel even in de groep gegooid.  :(

En nu maar hopen dat jullie het ons niet kwalijk nemen  :D

 

Team Assepoester

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Gisteren belde mijn moeder me om te zeggen dat er een heel verhaal over mij ik de krant stond met een verschrikkelijk grote kleurenfoto erbij van mijn persoon.

Het betreft het Leids Dagblad van maandag 19 aug. 2002 en heeft de kop 'Op jacht naar de schatten van Professor Y. Lupardi'.

Het is een heel aardig verhaal geschreven door Annet van Aarsen (=dragonlady). Er zitten diverse soundbites van me in verwerkt.

Al met al: leuk om te lezen, zeer positief, wekt belangstelling etc. Ik ben er erg mee in mijn sas.

 

Of er ooit iemand geluisterd heeft naar het interview van Radio West met Jackoo en mij over geocaching (was maar 5 minuten amper op dinsdag 30 juli 12.30 uur) heb ik niet gemerkt. Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, gewoon effe scannen en op het net zetten...

Sneller getypt dan gedaan. Na de ramp waarbij mijn system harddisk het begaf, werkt alles wrakkig samen. Net goed genoeg om dit aan de wereld te laten weten.

De SCSI-scanner (Epson GT9000 Prof) zit momenteel aan een Atari TT maar het kleurenscherm daarvan doet het niet en in z/w is het maar behelpen. Verder kan de scanner maar A4 aan en dat zijn in dit geval 2 scans. Gezipt paste elk op een floppydisk voor verwerking in de Windoos.

Effe photoshoppen en.. vergeet het maar: licentieproblemen want harddisk ID is veranderd.

Dan maar Paint Shop Pro gebruiken. Hoe plak je daar naadloos? Handleiding lezen.

En het is gelukt allemaal. De directe link erheen is:

http://www.xs4all.nl/~atarist/geo/lup_in_krant.htm

Er zijn nog twee nieuwe zaken bij gekomen:

over een zoektocht naar een verdwenen spoorlijn

en

over een meetbouten jacht.

 

Ik hoop dat het leuk en verteerbaar leesvoer is. Let er op: door de vele plaatjes in mijn verhalen is er veel te downloaden!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Wout Sanders

Hey ik ben net nieuw in de wereld van het geocachen en ik ben blij dat ik er iets van gehoord heb al is het niet uit de kranten oid. maar via vrienden. Ik denk dat de eerste drempel tegen vandalisme van de caches toch ook zeker wel het aanschaffen van een gps apparaat is. Maargoed ik denk dat je er niet teveel publiciteit via de media aan moet geven. Mensen die er mogelijk door geintresseerd raken komen daar vanzelf wel een keer acher net zoals ik. Groeten WS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...