Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag stond ik in mijn haast een race coin te droppen ook tot mijn assen in de blubber. Ik heb alle mogelijke moeite gedaan om eruit te komen, want natuurlijk wilde ik geen woord hebben maar uiteindelijk heb ik toch mijn vriend moeten bellen om me te komen bevrijden. Gelukkig viel zijn reactie mee, hij was eerder 'amused' dan 'pissed'. De kinderen vonden het geweldig, hun mams met de auto vast in de blubber. Ben bang dat ik het nog lang aan zal moeten horen.

• 3 months later...
Geplaatst

Nou, tijd om dit draadje weer eens omhoog te trappen. Dit keer waren wij aan de beurt.

Tijdens het zoeken van een eenvoudige cache even de tas afdoen en PLONS!! lag het fototoestel in de gracht.

Dit was bij de cache "De mosterdbrug"in den helder.

De mosterdbrug (GC1C9H5)

Tja, wisten jullie al dat camera's niet waterdicht zijn? :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)

Met de auto vast in de blubber nee dat niet (afkloppen ;) ) wel door onoplettendheid (het volgen van autosporen) plots in het losse stuifzand, ik kon niet meer voor of achteruit. Ik had mijn collega gebeld en die zo me komen helpen (dank daarvoor) terwijl ik zat te wachten in dat stille bos hoorde ik een tractor in de verte. Op het geluid erheen gelopen en de jongen op de tractor aangesproken, die verwees me naar een boerderij (ruim km-ertje verder). Na enige uitleg bij de boer wilde hij me wel helpen, ik weer terug naar de auto (paar km) net daar aangekomen komt de boer en helpt me met zijn tractor uit het losse zand :thumbup: Na afscheid van deze hulpvaardige man komt mijn collega :blush: met z'n gezin aanlopen, later heb ik dit op het werk nog vaak moeten horen.

bewerkt door MariSun
Geplaatst

ik?

Over een stuur heen vliegen :):blush::blush:

Dat krijg je als je niet oplet terwijl je aan het fietsen bent....

• 2 months later...
Geplaatst

Tot enkele keren meegemaakt dat je in het donker (of licht) snel wilt bukken naar de cache. Gevolg:

- een loszittend ijzerdraadje aan een hek prikt vlak langs je oog in je huid;

- hetzelfde fenomeen ook met boomtakken meegemaakt

Je moet er niet aan denken als het 1 cm ernaast is (OOG)

Groet The Bennies

• 3 months later...
Geplaatst

Gelukkig nog niet echt letselschade of autoproblemen gehad. Alleen met de kerstpuzzel liep ik helemaal verkeerd door de rimboe en kreeg ik een tak in me oog. Zo de lens door midden gescheurd. Gelukkig verder geen last gehad. Waarschijnlijk heeft de lens zijn werk goed gedaan!

Geplaatst

Behalve m'n fototoestel te hebben laten vallen, nog niks ernstigs meegemaakt. (FTT werkt overigens nog steeds prima).

Wel eens tot aan m'n kruis met 1 been tussen de bladeren verdwenen in Luxemburg.

Bleek een flink diep gat in de grond onder te zitten.

Gelukkig ook daar (behalve een korte schrik) niets aan over gehouden.

Geplaatst

Wat vind je van de foto bij deze log als ongelukje?

Ik had het destijds te koud om een foto te maken, maar een later team heeft dat gelukkig wel gedaan. :ph34r:

Geplaatst

Een fototoestel laten vallen. Ik dacht dat ie kapot was, maar de SD kaart bleek uit het slotje te zijn geklikt. Gelukkig doet ie het nog. En natuurlijk vergeten je laarzen aan te doen en dan zitten je schoenen onder de modder... Maar echt erge dingen zijn bij mij niet gebeurd.

DiedB

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb eens tijdens een cache in de buurt van de Hilvarenbeekse golfbaan m'n net twee weken oude Vista Hcx kennis laten maken met het asfalt. De conclusie was dat de vista behoorlijk schok bestendig is: een klein deukje in het kunststof verder niets. Verder gelukkig niets ernstigs gebeurt als we de bijna ongelukjes niet mee tellen (rondkijken en een drukke weg oversteken gaat niet altijd goed samen)

Groetjes,

Knalpottix

bewerkt door ludofaes
Geplaatst

Het ergste wat mij tot nu toe tijdens het cachen is overkomen is dat ik gestoken ben door waarschijnlijk een steekvlieg. Op de dag zelf viel het wel mee, maar de volgende dag werd ik zo wakker:

928db7b9-6e73-45d4-8031-046a6415fe2b.jpg

Gelukkig deed het niet echt pijn en jeukte het ook niet erg. Een paar dagen later is het vanzelf weer weggegaan.

Geplaatst (bewerkt)

Dat is niet JackHoe, dat is Jack de Ripper...

Ik zat afgelopen week om half één 's nachts met de auto vast in de blubber na een poging om te keren. Geen punt, ware het niet dat ik bij 2 graden (net warm genoeg om de blubber zacht te maken) ergens op een landweggetje midden in de rimboe van Gelderland stond. Kleden en matten boden geen oplossing, zoals dat hoort zakte de boel steeds verder weg. Dus er was geen andere oplossing dan de sleepdienst (via de verzekering) te bellen. Maar ja, die hebben nog steeds niets aan coördinaten. Na een stevige wandeling kwam ik toch nog een straatnaambordje tegen, maar toen was de batterij van m'n telefoon leeg! Gelukkig kon ik die, terug bij de auto, aansluiten op de lader.

Geluk bij een ongeluk: sleephulp bij een éénzijdig ongeval is gratis. Cache trouwens niet gevonden, dat is nog wel het meest frustrerende :ph34r: . GS.

bewerkt door Smurfin & Grote Smurf
Geplaatst (bewerkt)
Dat is niet JackHoe, dat is Jack de Ripper...

Ik zat afgelopen week om half één 's nachts met de auto vast in de blubber na een poging om te keren. Geen punt, ware het niet dat ik bij 2 graden (net warm genoeg om de blubber zacht te maken) ergens op een landweggetje midden in de rimboe van Gelderland stond. Kleden en matten boden geen oplossing, zoals dat hoort zakte de boel steeds verder weg. Dus er was geen andere oplossing dan de sleepdienst (via de verzekering) te bellen. Maar ja, die hebben nog steeds niets aan coördinaten. Na een stevige wandeling kwam ik toch nog een straatnaambordje tegen, maar toen was de batterij van m'n telefoon leeg! Gelukkig kon ik die, terug bij de auto, aansluiten op de lader.

Geluk bij een ongeluk: sleephulp bij een éénzijdig ongeval is gratis. Cache trouwens niet gevonden, dat is nog wel het meest frustrerende :ph34r: . GS.

In dit soort gevallen kun je ook de noodlijst raadplegen en een cacher in de buurt om hulp vragen. Zo hebben wij (Bounce Team en Malyenki) ook al eens een andere cacher uit de blubber gehaald. Ik heb dus ook altijd een papieren noodlijst bij me tijdens het cachen (soms ook erg handig voor hulplijntjes)

bewerkt door Malyenki
Geplaatst

7-10-2007: Bril kwijtgeraakt (en weer teruggevonden) tijdens de Cache van het Steinerbos.

Kennelijk weinig hiervan geleerd, want op 5-4-2008 bril kwijtgeraakt (en weer teruggevonden) tijdens Emoticon 3

Om vervolgens een half jaartje verder bij een Duitse cache te vergeten dat ik mijn GPSmap 60csx op het dak van de auto had gelegd...

Zie log Moviestar

Also Leute, Hals und Beinbruch !!!

Greetz, Bloodwoosj.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...