Spring naar bijdragen

Wie logt de meeste First Finds


Aanbevolen berichten

Wegens grote vraag is er een nieuwe statistiek bijgekomen: Een ranking op FirstFinders. ;)

 

Williii is bezig geweest met monnikenwerk. Hij heeft bij alle Nederlandse caches vastgesteld wie de eerste drie cachers zijn geweest die deze cache hebben gelogd. Het resultaat van zijn noeste arbeid is te zien op de "FirstFinders" pagina. Uiteraard kun je ook kijken welke caches iemand als eerste heeft gevonden. :hammer:

 

Het is natuurlijk mogelijk dat je van mening bent dat je bent misdeeld in de toekenning. Daarvoor is er een knopje op de "DHZ pagina voor incorrecte logs" bijgekomen. Als je dat aanvinkt, kun je vervolgens een motivatie schrijven voor het laten aanpassen van de FirstFinders. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is dit nu een maagdelijke log op het forum :hammer: ?

 

Maar zonder dollen.....wat een gepuzzel, toch grappig om eens te zien.

 

En even heel off topic, maar nu zie ik het eigenlijk ineens. Die hordes geocachers in het bos valt reuze mee als je ziet hoeveel logjes er eigenlijk zijn per cache over jaren. Moet je zo'n 10% (:thumbup: ) bij optellen voor wie niet op internet logt en je hebt een aardig beeld. Misschien ook een argument om een landeigenaar over de streep te trekken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk, nog maar statistieken. :thumbup: Wat een hels karwij moet dat geweest zijn. Respect hoor.

Ik heb toch geprobeerd een correctie door te sturen. Hierbij wordt gevraagd om een motivatie, maar deze kan ik nergens kwijt. Hoe dit te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:thumbup: Hij is mooi. Bedankt Willxii n Reintje.

Het geeft een goede indruk van de situatie in Nederland.

 

Het smaakt natuurlijk gelijk naar meer.

Behoort een soort lopende kwartaalsommatie ook tot de mogelijkheden.

Dan zie je wie er momenteel het meest actief is.

Williii heeft daar vast een statistisch verantwoord kengetal voor.

 

Een dusdanige toptien lijkt Lijkt me leuk als item op de homepage van geocaching.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraagje van een blonde digibeet.  Hoe zet je dan Javascript aan?

"Ergens" in je voorkeuren. Maar omdat ik een Mac heb moet ik dat even uitzoeken.

Ik ga zo naar mijn werk, en dan zal ik eens even kijken wat er loos is.

 

Als het waar is dat er problemen zijn met de weergave van het veld voor de motivatie, dan zijn er dus ook problemen met het weergeven van de landen in de travelbugrace.

 

Daar ga ik dan met mijn mooie DHTML pagina's. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...