Spring naar bijdragen

Wie logt de meeste First Finds


Aanbevolen berichten

We zijn het allemaal met elkaar eens dat buitenlandse caches vaak, al is het maar een paar honderd meter, veel moeilijker en zwaarder zijn te bereiken dan Nederlandse caches. Kruimel heeft het altijd over dat oprapertjes vaak niets voorstellen in Nederland en dat is ook vaak zo (al zijn ze we leuk om te doen voor de statistieken  :D ! Ja sorry eerlijk is eerlijk!). Dan zou je juist, om dat een beetje te compenseren, ook de caches moeten tellen die men in het buitenland vindt.

 

Wat vinden jullie??

Hmm, dat zou wel aardig zijn, want dan komen die Duitse caches in Emsland ook weer in beeld!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

....

 

Wat ik alleen niet begrijp is de algemene Nederlandse ranglijst. Deze is gebaseerd op het aantal gevonden Nederlandse caches door iedereen (Nederlanders, Belgen, Amerikanen, enz.) Het zou eigenlijk anders moeten zijn: het zou een ranglijst moeten zijn gebaseerd op alle cache waar ook ter wereld gevonden door Nederlanders! Dan speel je eerlijk!

 

Een voorbeeld:

 

MiepMiep...Zzzoefff... staat op plaats 22 met in totaal 1055 gevonden caches

albrt staat op plaats 5 met in totaal 989 gevonden caches

 

Dat klopt toch eigenlijk niet :D

 

...

 

Dit gaat niet over first finds.

Dus naar een ander draadje, zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk heb ik dan meer een raar gevoel bij hitchhikers en zo. TB's vermomt als een cache.

Maar ach, die kan iedereen loggen, dus kwa ranking geen probleem.

Ik zelf mis tegenwoordig wel de HH. Ik kom ze niet meer tegen. Worden die nog wel goedgekeurd? Vond het wel grappig, zo'n moving Cache. Er zijn er hele leuke bij hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....

 

Wat ik alleen niet begrijp is de algemene Nederlandse ranglijst. Deze is gebaseerd op het aantal gevonden Nederlandse caches door iedereen (Nederlanders, Belgen, Amerikanen, enz.) Het zou eigenlijk anders moeten zijn: het zou een ranglijst moeten zijn gebaseerd op alle cache waar ook ter wereld gevonden door Nederlanders! Dan speel je eerlijk!

 

Een voorbeeld:

 

MiepMiep...Zzzoefff... staat op plaats 22 met in totaal 1055 gevonden caches

albrt staat op plaats 5 met in totaal 989 gevonden caches

 

Dat klopt toch eigenlijk niet :blink:

 

...

 

Dit gaat niet over first finds.

Dus naar een ander draadje, zou ik zeggen.

 

Dan moet de moderator dat voor mij even doen aub :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....

 

Dit gaat niet over first finds.

Dus naar een ander draadje, zou ik zeggen.

 

Dan moet de moderator dat voor mij even doen aub :blush

Vind ik ook. Zal even een goede, onpartijdige moderator zoeken die dit op de juiste plek weet te zetten.

Mag het niet nog even staan blijven Williiii?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....

 

Dit gaat niet over first finds.

Dus naar een ander draadje, zou ik zeggen.

 

Dan moet de moderator dat voor mij even doen aub :blush

Vind ik ook. Zal even een goede, onpartijdige moderator zoeken die dit op de juiste plek weet te zetten.

Mag het niet nog even staan blijven Williiii?

 

Ja hoor.

Was getekend,

Williii, de hulp-moderator :D

bewerkt door Williii Carrotte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bruce & Sheila

Onze eerste reactie op het forum wilden we graag bewaren voor iets echt bijzonders bij deze onze eerste reactie . Hartelijk dank voor de genome moeite en tijd :D . We zijn echt onder de indruk van dit monnikenwerk .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Lieve mensen, graag wat geduld als je onlangs goud, zilver of brons hebt bemachtigd en je dat nog niet terugziet in de statistieken. :thumbup:

Ik probeer elke dag de stats bij te werken, maar sinds een paar dagen is er een technisch probleempje. Heb Reintje de Vos al gevraagd dat te repareren en hem kennende zal ie dat ook zeker doen. :D

Wees dus gerust. Jullie heldendaden zullen eerdaags weer worden geturfd. :wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees dus gerust. Jullie heldendaden zullen eerdaags weer worden geturfd.  :thumbup:

 

Oeps ik lees net dat je bezig bent met turven van de ftf's

Heb je zojuist een mailtje gestuurd met hoe dat nu zit en deze post dus over de kop gekeken.

Tja kippig he?

Eh.....nou ik zie het dan wel.

En top dat je alles zo mooi op orde gemaakt hebt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Team Astronaut:

 

Een cache in de ruimte? Kijk hier eens

 

 

Oh dat is wel een leuke om te doen. We gaan binnenkort met onze camera buiten zitten om deze te scoren. Lekker anders zo'n cache.

Ben even op de site van Iss geweest. Je kunt dus echt je plaatsnaam zoeken tot op het dorpje nauwkeurig. Leuk item.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...