Spring naar bijdragen

dag record caches


hurbie

Aanbevolen berichten

Beetje verwarrend als je op geocaching.com logt onder een andere naam, Troy-menno

Vraag Kruimelmans ff of hij dat voor jouw kan sychroniseren!

 

Klopt! MSP staat voor mn initialen, maar op gc.com was msp al in gebruik dus vandaar. :D

 

Beetje verwarrend als je op geocaching.com kom logt onder een andere naam, Troy-menno

Vraag Kruimelmans ff of hij dat voor jouw kan sychroniseren!

Het enige dat ik kan doen is zijn naam hier veranderen in dezelfde als op gc.com. Andersom is sinds mei 2006 niet meer mogelijk. Ook niet met behulp vam de bobo's aan de andere kant van de plas.

 

Graag als u mn naam hier op dit forum kan veranderen in Troy-menno heel graag! Had zelf al gekeken of ik t kon wijzigen maar dat ging helaas niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beetje verwarrend als je op geocaching.com logt onder een andere naam, Troy-menno

Vraag Kruimelmans ff of hij dat voor jouw kan sychroniseren!

 

Klopt! MSP staat voor mn initialen, maar op gc.com was msp al in gebruik dus vandaar. :D

 

Beetje verwarrend als je op geocaching.com kom logt onder een andere naam, Troy-menno

Vraag Kruimelmans ff of hij dat voor jouw kan sychroniseren!

Het enige dat ik kan doen is zijn naam hier veranderen in dezelfde als op gc.com. Andersom is sinds mei 2006 niet meer mogelijk. Ook niet met behulp vam de bobo's aan de andere kant van de plas.

 

Graag als u mn naam hier op dit forum kan veranderen in Troy-menno heel graag! Had zelf al gekeken of ik t kon wijzigen maar dat ging helaas niet.

Nou als men mij al met u aanspreekt, kan ik moeilijk weigeren ;)

 

MSP = Troy-menno

 

inlognaam en password zijn dezelfde gebleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om weer even on topic te komen...

 

Mijn record aantal caches in een dag was 22. Dat vond ik al heel wat. Ik heb echter nog nooit mn best gedaan om een echt record neer te zetten met voorbereidingen ofzo.

 

Deze 22 op een dag was gewoon waar we op uit kwamen toe we een morgen en middag bezig geweest zijn.

 

Het lijkt me wel leuk om een keer voor een echt grote buit te gaan. Maar de records waar ik wel eens van gehoord heb van mensen die op echt veel uit komen bewonder ik wel. Toen ik die hele dag bezig geweest ben en op 22 uit kwam hebben we bepaald niet stil gezeten dus om op zoveel uit te komen moet je wel echt een hele dag rennen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het enige record wat ik tot nu toe gehaald heb is de totale afstand afgelegd voor 1 cache volgens mij B) trainingsrondje van skansen op 1 dag was ruim 900 km.....

 

of telt dat niet ?

 

Tja ... of het telt? Het is natuurlijk een heel ander record en een record wat waarschijnlijk ook in handen van andere cachers is:

 

Er is ooit een (welbekende) groep cachers voor 1 cache (twee kerkjes) op en neer naar Polen geweest en er zijn ooit 2 cachers voor 1 cache (Manarola High #2) op en neer naar Italie gereden. ( Log )

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

okay zij winnen :cool2:

 

 

Ach, wat is winnen?.... records....kilometers.... aantallen?

 

Voor mij wint iedereen die cached. :dribble:

 

Want al ligt voor sommigen ook de uitdaging en de lol in de aantallen / statistieken, waar het vooral om draait is natuurlijk, het lekker bezig zijn met je hobby, het lekker puzzelen uit en thuis.

De spanning van het zoeken, de ontlading van het vinden, het lekker buiten zijn, al dan niet in de prachtige natuur, het met hulp van anderen ontdekken van de mooiste plekjes waar je anders wellicht nooit geweest zou zijn, het ontmoeten van nieuwe vrienden, het delen van ervaringen en vooral: heel veel plezier!!

 

(om maar even een vrije vertaling van een bekende Amerikaanse cacher te gebruiken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okay zij winnen :cool2:

 

 

Ach, wat is winnen?.... records....kilometers.... aantallen?

 

Voor mij wint iedereen die cached. :dribble:

 

Want al ligt voor sommigen ook de uitdaging en de lol in de aantallen / statistieken, waar het vooral om draait is natuurlijk, het lekker bezig zijn met je hobby, het lekker puzzelen uit en thuis.

De spanning van het zoeken, de ontlading van het vinden, het lekker buiten zijn, al dan niet in de prachtige natuur, het met hulp van anderen ontdekken van de mooiste plekjes waar je anders wellicht nooit geweest zou zijn, het ontmoeten van nieuwe vrienden, het delen van ervaringen en vooral: heel veel plezier!!

 

(om maar even een vrije vertaling van een bekende Amerikaanse cacher te gebruiken)

Hier ken ik me helemaal in vinden.

Of je er 1 of 50 vind het gaat om de fun.

En de 1 vind 1cache vinden fun.

En een ander 50.

Maar ik begrijp wel de uitdaging van een hoog aantal per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ken ik me helemaal in vinden.

Of je er 1 of 50 vind het gaat om de fun.

En de 1 vind 1cache vinden fun.

En een ander 50.

Maar ik begrijp wel de uitdaging van een hoog aantal per dag.

 

ben met een vriend van me bezig om een nieuw record te plannen. die 75 gaan we proberen te verstoten :dribble:

 

i'll keep you informed...

bewerkt door gpscaching.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...