Spring naar bijdragen

dag record caches


hurbie

Aanbevolen berichten

Hey harry..

 

We hebben er wel eens een hele bubs gedaan.. (mijn vrouw en ik) gewoon printen en meenemen en gewoon je neus volgen.. (steeds 4 a 5 kilometer verder.. en toen was het ineens een uur rijden naar huis...

 

op mijn allereerste cache dag vond ik schuttingtaal!!

 

Kijk dat zijn de caches om een record te maken :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Hey harry..

 

We hebben er wel eens een hele bubs gedaan.. (mijn vrouw en ik) gewoon printen en meenemen en gewoon je neus volgen.. (steeds 4 a 5 kilometer verder.. en toen was het ineens een uur rijden naar huis...

 

op mijn allereerste cache dag vond ik schuttingtaal!!

 

Kijk dat zijn de caches om een record te maken :thumbup:

 

ja maar.. die is om de hoek (bijna) dat telt niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we zijn alweer thuis.. door ontbrekend uithoudingsvermogen, slechte routering door Autoroute (if you want a job well done, do ti yourself!)

 

ons dag record is er wel..

 

tips aan mezelf (en anderen) voor de volgende poging:

 

Doe het op de langste dag (juni)

 

deel de route (doelbewust) op in stukken van huis naar pauzeplek 1

van pauze plek 1 naar pauze plek twee

enz..

 

hierdoor heb je de kans om rustig te loggen (hoewel dat ook achteraf kan.. in mijn optiek hoort dat bij het werk..

 

4 man in 1 auto = heel druk.. dus of volgende keer een busje (heb je de ruimte om rotzooi te maken en languit te liggen om wat zzzz te krijgen.

 

onze kit bestond uit

 

laptop (2) met bluetooth (1), wifi(2), ruim voldoende usb aansluitingen om de hele wereld aan te sluiten

sw: m$oft autoroute, gsak, poiconverter, spoilersync (plaatjes niet gebruikt) maggalan software (niet nodig eigenlijk)pocketreader

magallan explorist

die van keistad ben ik ff kwijt

Ipaq voor cachemate (keistad) (ook als back up tomtom / navio te gebruiken)

backup ipaq (polleke)

ipaq met tomtom (met bruine beren sw en pokke streets (als backup)

 

koffie the limonade koekjes chips broodjes drop mentos aspirine en de helft staat ongeopend weer in de kast

 

tot zover de update.. ik heb meer dan 18 uur achter het stuur gezeten.. ik ga ff caches loggen (ik heb geen cachemate)

 

wel te rusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we zijn alweer thuis.. door ontbrekend uithoudingsvermogen, slechte routering door Autoroute (if you want a job well done, do ti yourself!)

 

ons dag record is er wel..

 

tips aan mezelf (en anderen) voor de volgende poging:

 

Doe het op de langste dag (juni)

 

deel de route (doelbewust) op in stukken van huis naar pauzeplek 1

van pauze plek 1 naar pauze plek twee

enz..

 

hierdoor heb je de kans om rustig te loggen (hoewel dat ook achteraf kan.. in mijn optiek hoort dat bij het werk..

 

4 man in 1 auto = heel druk.. dus of volgende keer een busje (heb je de ruimte om rotzooi te maken en languit te liggen om wat zzzz te krijgen.

 

onze kit bestond uit

 

laptop (2) met bluetooth (1), wifi(2), ruim voldoende usb aansluitingen om de hele wereld aan te sluiten

sw: m$oft autoroute, gsak, poiconverter, spoilersync (plaatjes niet gebruikt) maggalan software (niet nodig eigenlijk)pocketreader

magallan explorist

die van keistad ben ik ff kwijt

Ipaq voor cachemate (keistad) (ook als back up tomtom / navio te gebruiken)

backup ipaq (polleke)

ipaq met tomtom (met bruine beren sw en pokke streets (als backup)

 

koffie the limonade koekjes chips broodjes drop mentos aspirine en de helft staat ongeopend weer in de kast

 

tot zover de update.. ik heb meer dan 18 uur achter het stuur gezeten.. ik ga ff caches loggen (ik heb geen cachemate)

 

wel te rusten!

 

Leuk, al die logjes "24 uurs race..kijk bij keistad voor de tijd"... Gatverdamme, heb ik ze daarvoor op de watchlist staan? :yucky::yucky::yucky::yucky::yucky:

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, al die logjes "24 uurs race..kijk bij keistad voor de tijd"... Gatverdamme, heb ik ze daarvoor op de watchlist staan? :yucky::yucky::yucky::yucky::yucky:

 

ik wil ze gelogged hebben voor de dqg om is.. zeg vriend.. ik ben nu 40 uur op.. ik edit de logjes van de leuke caches zeker nog wel..

 

en weet je waar mijn tong van uit mijn mond gaat.. micro's.. ik wil kistjes.. niet op de goodies maar de find is veel leuker.. "wat zit er in" ik spek ze ook aardig..

 

en verder volle logrolletjes.. en ongenuanceerd commentaar..

 

als ik bij poging twee net zelf hoef te rijden kan ik wellicht al in gsak logjes gaan typen en met cachemate uploaden... bedankt voor je opbouwende kritiek.. ik ga snurken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

beste keistad en polleke

 

teruggekomen van vakantie was ik natuurlijk erg benieuwd

met hoeveel caches julie ons record van 75 verbroken zouden hebben

 

het is mij niet duidelijk hoeveel caches jullie nu gedaan hebben

ik zie wat logs van de 20ste en 21ste october

was de recordpoging op beide dagen?

zijn jullie al klaar met loggen?

of komen er nog wat caches achteraan?

of hoopten jullie 100!

rekenden jullie op 80!

en werden het er 24?

 

kwam het door de mindere uren daglicht dat het niet gelukt is?

of is het nou wel gelukt? en komen er nog meer logjes?

 

btw

op 23 april was er 14 uur daglicht

en op 20 october 10 uur

er is wel verschil

maar is dat de reden voor het verschil tussen 24 en 75?

 

:):lol1::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste keistad en polleke

 

teruggekomen van vakantie was ik natuurlijk erg benieuwd

met hoeveel caches julie ons record van 75 verbroken zouden hebben

 

het is mij niet duidelijk hoeveel caches jullie nu gedaan hebben

ik zie wat logs van de 20ste en 21ste october

was de recordpoging op beide dagen?

zijn jullie al klaar met loggen?

of komen er nog wat caches achteraan?

of hoopten jullie 100!

rekenden jullie op 80!

en werden het er 24?

 

kwam het door de mindere uren daglicht dat het niet gelukt is?

of is het nou wel gelukt? en komen er nog meer logjes?

 

btw

op 23 april was er 14 uur daglicht

en op 20 october 10 uur

er is wel verschil

maar is dat de reden voor het verschil tussen 24 en 75?

 

:):yes:;)

 

We gingen vol goede moed van start. Niet helemaal goed voorbereid omdat door wat software problemen en dergelijke de route niet echt ideaal was.

 

De dames van het team hebben na de eerste 4 caches achterin liggen slapen waardoor we alles met twee man moesten doen.

 

We hadden niet echt een strakke selectie gemaakt en wat we de volgende keer wel zullen doen is een slectie maken op afstand (helaas kan dat niet in GSAK) De eerste cache was dus op vrijdag avond en we kozen voor een cache in de buurt van schoonhoven midden in het uitgaansgebied.

 

Een van de volgende was die op het erf van een privé persoon.. die hebben we maar laten liggen..

 

zo verstreek de necht snel en telde de caches te langzaam op..

 

Doordat we hier en daar een cache hebben gemist, anderhalf uur op ziek waren naar een gele M om te ontbijten... een damesvriendelijke plasplaats en verse koffie verloren we heel veel tijd.

 

We begonnen rond de Lek met cachen en daar moet je te veel afstand afleggen.. we hadden bij het plan moeten blijven en in de randstad moeten cachen vanwege de hoge (opraap) cache dichtheid..

 

Volgende keer doen we een team ds-polleke is één jaar getrouwd record poging (we zijn op de op 1 na langste dag getrouwd ) Langer licht.. meer ervaring.. en dan gaan we beter voorbereiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje verwarrend als je op geocaching.com kom logt onder een andere naam, Troy-menno

Vraag Kruimelmans ff of hij dat voor jouw kan sychroniseren!

Het enige dat ik kan doen is zijn naam hier veranderen in dezelfde als op gc.com. Andersom is sinds mei 2006 niet meer mogelijk. Ook niet met behulp vam de bobo's aan de andere kant van de plas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...