Spring naar bijdragen

dag record caches


hurbie

Aanbevolen berichten

zo.....

 

na een lange voorbereiding is het gisteren dan eindelijk gebeurt.....

 

66 caches gelogd !!!

 

tijdens onze eerste "hoeveel caches kun je doen op een dag tour 2005".

 

gestart om 00.00 uur bij de eerste cache (rondje puzzelen) en vervolgens via bavel-oosterhout-dordrecht-rotterdam-maassluis-delft  naar bleiswijk.

 

geeindigd om 20.50, toen ging het kaarsje toch wel een beetje uit......

 

onderweg (vooral 's nachts) erg veel dieren gezien die je overdag zelden tegenkomt....

 

wat vooral opviel was het verschil in kwaliteit van de diverse caches, sommige micro's waren te goor om aan te pakken, of hadden logrollen waar niet meer op te schrijven was (oh nee ....stickeren...) andere daarentegen waren bijzonder goed /mooi verstopt en onderhouden, waarvoor onze hulde....

 

 

wat een ieder er ook van denkt....voor ons was het een geweldige ervaring waar we minstens net zo veel lol aan hebben beleefd als aan het vinden van een lange multi cache....

 

(eigenlijk was dit gewoon 1 heeeeelee lange multicache !!!)

 

met vriendelijke groet

hurbie/nickx

 

 

Dat is een hele mooie prestatie en met mijn 18 op een dag is dat wel een groot verschil.

Probeer er een een grote multi cache van te maken en noem hem zoals je schreef "hoeveel caches kun je doen op een dag tour 2005" dan heeft de volgende cacher er 67.

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het wereldrecord zal in Nederland wel niet snel worden gebroken. Dat staat op 246 caches op een dag. Zie dit artikel

 

 

dat komt ook wel door de hoeveelheid caches die daar liggen denk ik....

 

 

Some stats from the day:

 

TOTAL CACHES FOUND - 246

TOTAL DNFs - 56

TOTAL PASSES - 50

TOTAL DISTANCE TRAVELED - 224.5 miles

DISTANCE BETWEEN CACHES (ALL) - average .746 miles

AVERAGE FINDS PER HOUR - 10.25 caches

FIND PERCENTAGE ON SEARCH - 81.45%

AVERAGE TIME PER FIND - one cache every five minutes and 51 seconds

AVERAGE CACHE TIME (ALL) - one every four minutes and 46 seconds

TRAVEL BUGS FOUND - 9

MOST DNFs IN A ROW - 5

LONGEST BREAK - 18 minutes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd

 

Maar ik heb 1 vraag

Zijn jullie soms niet apart gaan rijden en cachen ?

 

Er wordt met 1 sticker gelogd met jullie beide namen er op.

Doet vermoeden dat jullie apart van elkaar zijn gaan cachen en loggen

en elk +/- 33 stuks hebben gedaan.

Als er samen bij een cache gelogd wordt verwacht je eiegenlijk ook 2 verschillende handschriften op de logrol / boekje.

 

Op zich (33 stuks) ook nog een hele prestatie. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben vorige week 18 caches op 1 dag gelogd. Leuk voor de statistieken maar verder...... nee. Geef ons maar mooie verzorgde wandelroutes door prachtige natuurgebieden. Die hebben we vorige weekend trouwens ook gedaan. In Belgie liggen verrassende caches. :thumbup:

bewerkt door loosers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd

 

Maar ik heb 1 vraag

Zijn jullie soms niet apart gaan rijden en cachen ?

 

Er wordt met 1 sticker gelogd met jullie beide namen er op.

Doet vermoeden dat jullie apart van elkaar zijn gaan cachen en loggen

en elk +/- 33 stuks hebben gedaan.

Als er samen bij een cache gelogd wordt verwacht je eiegenlijk ook 2 verschillende handschriften op de logrol / boekje.

 

Op zich (33 stuks) ook nog een hele prestatie.  :lol1:

 

Nee we hebben met 1 auto gereden, loggen hebben we door middel van een stikker gedaan waar onze namen op staan de datum is door een van ons ingevuld.

Dan blijft er verder weinig te schrijven over :P

Dus vermoeden van je klopt niet..... :P

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd

 

Maar ik heb 1 vraag

Zijn jullie soms niet apart gaan rijden en cachen ?

 

Er wordt met 1 sticker gelogd met jullie beide namen er op.

Doet vermoeden dat jullie apart van elkaar zijn gaan cachen en loggen

en elk +/- 33 stuks hebben gedaan.

Als er samen bij een cache gelogd wordt verwacht je eiegenlijk ook 2 verschillende handschriften op de logrol / boekje.

 

Op zich (33 stuks) ook nog een hele prestatie.  :lol1:

 

 

heb je toevallig ook nog een idee hoe je dat zou moeten coordineren....want de route moet natuurlijk nog wel kloppen....en aan de hand van de tijden die op het logrolletje staan kun je dat naturlijk makkelijk natrekken.....

 

 

en gelukkig hebben we nog een "tracklog" om het geheel te bewijzen.... :P

 

hurbie die wel een beetje verdrietig word van zo'n "vermoeden"..... :P

bewerkt door hurbie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Pfff ... er is weer geschiedenis geschreven. Maar mag dat de volgende keer in de rubriek Off Topic?

 

Bij voorbaat dank.

 

 

ik heb al een aantal malen naar dit bericht zitten staren :yes::eek:

 

.....maar wat is er aan dit draadje nou "off topic" .......

Hmmm, misschien wel oftopic omdat je geen vraag stelde. Dit is wel het forumgedeelte Geocaching met als subforum: Algemene vragen.

Gelet op de letter ben je dus offtopic. ;)

 

Ik heb vanaf dag een dat je jouw record hier hebt gemeld ook getwijeld of ik je bericht zou moeten laten staan of zou moeten verplaatsen naar offtopic. Ik heb toen besloten het te laten staan omdat ik geen goede alternatieve plaats had voor je bericht. Het is in ieder geval geen Algemene Vraag.....

Als er een offtopic was in dit forumgedeelte had ik je bericht en de daar op volgende reacties daaral lang naar toe gesleept.

Het beste kan je bericht en de daaropvolgende reacties nog staan in de subfora Nieuws enz enz. Maar ik denk dat we dan weer commentaar krijgen dat jouw record geen nieuws is oid.

Onder Algemene Vragen over Geocaching op zich hoort het in ieder geval niet. :thumbup:

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, misschien wel oftopic omdat je geev vraag stelde. Dit is wel hetforumgedeelte Geocaching met als subforu: Algemene vragen.

Gelet op de letter ben je dus offtopic.

 

....

 

Onder Algemene Vragen over Geocaching op zich hoort het in ieder geval niet.

 

Ik neem aan dat je onderstaand startbericht bedoelt, Kruimel.

 

hallo allen,

 

ik las de raporten van de geoveldtocht, en ben eigenlijk wel benieuwd wat het "record caches doen op een dag" is ....

 

30 ??

 

of heeft er iemand anders nog meer op zijn naam staan ??

 

Lijkt me toch een duidelijke vraag. Niet off topic in de zin dat het niet met geocaching te maken zou hebben. Verder niet echt duidelijk bij een van de andere subfora van "Geocaching" onder te brengen. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat je onderstaand startbericht bedoelt, Kruimel.
ik las de raporten van de geoveldtocht, en ben eigenlijk wel benieuwd wat het "record caches doen op een dag" is ....

 

30 ?? of heeft er iemand anders nog meer op zijn naam staan ??

Lijkt me toch een duidelijke vraag. Niet off topic in de zin dat het niet met geocaching te maken zou hebben. Verder niet echt duidelijk bij een van de andere subfora van "Geocaching" onder te brengen. Toch?

 

Ja en nee :yes: Juist ook door deze vraag heb ik het laten staan. Maar ik bedoelde deze niet en dus niet de thread. En ik denk zeker te weten dat Geowolf ook deze niet bedoelde. Ik bedoel dus vanaf het bericht, de mededeling, dat er zoveel caches was gevonden door de schrijver. Dat had op zich niets meer met vragen te maken. De vraag staat, dat is geen punt. Dat er daarna en mededeling komt, dat ze zoveel op een dag hebben gevonden en de reacties daarop, die hadden dus ergens anders naar toe gekund.

 

Ik heb het meer over dat het in een verkeerde forum staat dan dat het offtopic is.

Een vraag hoevel caches er in een dag zijn gevonden lijkt me een redelijke algemene vraag met betrekking tot geocaching.

 

Ik heb ook niet gereageerd omdat ik nu ineens zou zitten te overwegen het draadje offtopic te gooien, dat is dus niet het geval. ik reageer omdat er zoveel reacties komen op de opmerking van Geowolf en ik me daar wel iets in kan vinden.

(Waarom zit ik me hier nu te verdedigen? Is helemaal niet nodig) :eek:

 

Je laatste opmerking dat het ook niet echt duidelijk is waar dit anders onder te brengen heb ik in mijn vorig bericht ook reeds gemeld.

 

Het was/is ook geen issue om ons daar nu druk over te maken. :thumbup:

Op de keeper beschouwd zijn we nu dus wel lekker offtopic bezig.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...