Bytheway Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Per direkt is Kruimeldief aangesteld als moderator. Dit omdat ik te weinig tijd heb, en door persoonlijke omstandigheden niet meer constant kan modereren. Dit is in overlegt gebeurt met het mod-team en Geoman. We denken dat Kruimeldief o.a. de juiste verbale kwaliteiten, en het inzicht heeft, om samen met de andere mods het forum weer goed in het spoor te trekken. Hij zal samen met Camelion en ZeroCool dit forum modereren. Ik zal slechts van een afstandje toekijken, en niet meer actief aan moderatietaken deelnemen. Voorlopig blijf ik wel de mods ondersteunen als admin. Een gedeelte van deze taak wordt over gedragen op Camelion. Bytheway
DearHunter Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Bytheway, i.i.g. bedankt voor je inspanningen met het modereren. Kruimelmod, veel succes toegewenst.
Peetee Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Bytheway, bedankt voor alle goede werk! En Kruimel, veel succes!
Geothean Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 ByTheWay, jammer dat je stopt, bedankt voor al het werk dat je gedaan hebt. Kruimeldief, ik hoop dat je rug breed genoeg is, maar toch heb ik zoiets van, dat is hem wel toevertrouwd. In ieder geval, succes.
elsinga Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Kruimel, welkom! En ik wens je een warme douche toe, als je (te)veel met modder hebt gespeeld.
GeoTeeth Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Wat nu!! Kruimeldief moderator? Kruimel gefeliciteerd ermee Natuurlijk, Kralenfee ook gefeliciteerd. Kan je eindelijk iets voor je zelf doen. Bytheway, ken je wel niet persoonlijk, maar bedankt voor je moderator-schap GeoTeeth
JandeBeHanger Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Kruimel gefeliciteerd! De beste stropers worden vaak de fanatiekste jachtopzieners!
Geopatra Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Onbegrijpelijk dat zo'n querulant, die zich vaak zo grof uitlaat en nog gisteren en vandaag met modder gooide en een medecacher voor leugenaar en bedrieger uitmaakte op deze functie terecht komt. Slechtere keuze is niet mogelijk! Misschien dat hij gelijk kan beginnen met zichzelf een IP-ban op te leggen voor onbepaalde tijd! BTW: iedereen zal je nu zeker missen !! Geopatra.
hoppertje Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Kruimel succes met je nieuwe functie. (kinn wie nou ook int dialect op`t forum met mekaor praoten? )
TeamTobi Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Onbegrijpelijk dat zo'n querulant, die zich vaak zo grof uitlaat en nog gisteren en vandaag met modder gooide en een medecacher voor leugenaar en bedrieger uitmaakte op deze functie terecht komt. Slechtere keuze is niet mogelijk! Misschien dat hij gelijk kan beginnen met zichzelf een IP-ban op te leggen voor onbepaalde tijd! BTW: iedereen zal je nu zeker missen !! Geopatra. Ach maak je nou niet meteen zo druk. Kruimeldief zal vast wel rustiger worden nu die legaal met modder mag gooien. In ieder geval suc6 ermee.
sjors Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Ach maak je nou niet meteen zo druk. Kruimeldief zal vast wel rustiger worden nu die legaal met modder mag gooien. In ieder geval suc6 ermee. Hmm, Kruimeldief en rustiger worden?? Laten we het niet hopen. Ook al heeft hij soms rare ideeën over zaken. Dat hij bevoorbeeld Mega een oneerbaar voorstel doet om te gaan lamballen op een FORUM !! Tsss..... lamballen moet je doen in de puurste vorm. Niet dat Mega daar niet bijhoort.. nee integendeel !! Maar op een forum???? Rare jongens die Drenthen...
Rovel Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Kruimeldief als moderator? Betekent, hoop ik, toch niet dat we het nu verder zonder zijn inzendingen aan dit forum moeten doen? Ik heb geen idee hoe streng hij is. Misschien even testen....KABOUTER.
kapper Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 HAHAHA, ik herken dit uit de Rotterdamse haven waar ik 35 jaar gewerkt heb. De havenwerker die de grootste muil had en die het beste kon vechten maakten ze botenbaas !! Succes Kruimel.
Crow & Éowyn Geplaatst 11 november 2004 Geplaatst 11 november 2004 Wha ok, Kruimel suc7 met je nieuwe functie als moddereter eet smakelijk
Skries Geplaatst 12 november 2004 Geplaatst 12 november 2004 Bytheway jammer dat je het forum als moderator verlaat. Bedankt voor al je werk. Gelukkig krijgen we een goede vervanger in Kruimeldief. Kruimel, ik hoop niet dat je nu wat tammer gaat reageren. Succes in je nieuwe functie.
Aanbevolen berichten