Spring naar bijdragen

Moderatieteam aangepast


Bytheway

Aanbevolen berichten

Jeetje wat zal ik hierop zeggen....Bytheway ik hoop dat we hier toch van je blijven horen.

 

Kruimeldief succes met je roeping, ik geloof zeker dat je op eigenwijze hier de boel zal bij sturen. Ik ben alleen bang dat we bepaalde stukjes proza met een scherp kantje van jou hier wat minder tegen zullen komen... :eek: . Ik hoop de kruimel zoals we die kende ook in je terug te zien als moddereter.

 

Locutus

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

kruimel moderator? De korte tijd dat ik de forum volg is me maar één ding duidelijk geworden. Die vent moet geen moderator worden. Namelijk omdat hij altijd het laatste woord wil hebben. Nu kan ie gewoon iedere keer draadjes op slot zetten als zijn bijdrage onderaan staat en als door zijn gezwets toch niemand meer ergens een draad aan kan vast knopen. Nu is er al een moderator die graag al over van alles en nog wat zijn ei kwijt wil en daar komt er nog eens eentje bij. Kunnen ze elkaar mooi modereren. Wat gebeurt er als een moderator en berichtje van een andere moderator wil verwijderen?

Kortsluiting ? :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Per direkt is Kruimeldief aangesteld als moderator. Dit omdat ik te weinig tijd heb, en door persoonlijke omstandigheden niet meer constant kan modereren.

Bytheway, bedankt voor je goede zorgen! ;)

 

Kruimeldief, welkom en alvast veel sterkte en wijsheid gewenst! :(:cry:

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dat was even schrikken denk ik. Kruimel gaat mee modereren.

Ik denk dat ik nu, ruim 24 uur later, deze topic wel kan sluiten.

Ik dank iedereen voor alle leuke reacties. Een enkele hebben me doen schateren van het lachen. Wat denk je van de jachtopziener of van de botenbaas. Prachtig gewoon. Niet minder plezierig waren de beide berichten die overstroomden van walging richting mijn persoontje.

 

Ik vind het helemaal geen gekke score. 15 positieve reacties, 2 negatieve en 1 offtopic.

 

Weten jullie wat direct al mooi is als je moderator wordt? Dat je zoveel PBberichten krijgt. In een mum van tijd was hij vol en in totaal heb ik ontvangen: 63 felicitaties, 3 nog een appeltje te schillen van voor mijn aanstelling berichten, 6 “normale” berichten, 10 berichten voor de moderator Kruimel en 1 verzoek om algehele amnestie die inmiddels ook is ingewilligd.

 

Als ik alleen al alle reacties in dit draadje lees, dan lees ik niets anders dan een vriendelijk verzoek aan mij om vooral zo door te posten zoals men dat van mij gewoon was. Omdat ik van nature een gul en vrijgevig mens ben, ben ik dus bereid om aan dat verzoek te voldoen. Bij deze.

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :(Ik keek laatst in de spiegel en wie zag ik? Mijn allerbeste vriend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...