Peetee Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Ik heb het gezien. Het was weer indrukwekkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 En Max weer aan de leiding in het WK! Top prestatie!! 👍😎👌🍾😊 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 (bewerkt) Het was weer een prachtige race !! Top !! En dat, ondanks dat het weer eens 2 tegen 1 was. 5 september 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 september 2021 Auteur Share Geplaatst 6 september 2021 Heel wat anders dan het waterballet van vorige week. De mensen die erbij konden zijn hadden een superdag. Mooi dat Max weer aan de leiding gaat, volhouden deze keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) Eerste SpaceX-ruimtevlucht met alleen toeristen vertrekt... "...Vier Amerikaanse burgers vertrekken in de nacht van woensdag op donderdag zonder aanwezigheid van professionele astronauten naar de ruimte. De Amerikaanse miljardair Jared Isaacman leidt de drie dagen durende vlucht met de naam Inspiration4..." Bron. Wat meer informatie, is hier te lezen : EveryDayAstronaut en Inspiration4. De lancering is o.a. hier te zien : RocketLaunch 15 september 2021 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 En het ging al weer van een leien dakje: https://nos.nl/artikel/2397965-spacex-raket-met-alleen-burgers-aan-boord-succesvol-gelanceerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Peetee: En het ging al weer van een leien dakje: https://nos.nl/artikel/2397965-spacex-raket-met-alleen-burgers-aan-boord-succesvol-gelanceerd Vlekkeloos ..... Maar i.v.m. het late tijdstip, de sessie vanmorgen maar verder gekeken. 16 september 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 26 september 2021 Auteur Share Geplaatst 26 september 2021 Zit ik wielrennen te kijken, hoor ik dat Max vandaag tweede is geworden!🥈 Knappe prestatie, als laatste gestart…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 10 minuten geleden zei regenboog2: Zit ik wielrennen te kijken, hoor ik dat Max vandaag tweede is geworden!🥈 Knappe prestatie, als laatste gestart…. Absoluut! Geweldige prestatie! 👍 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 oktober 2021 Share Geplaatst 4 oktober 2021 Gelukkig doet het forum 't nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2021 Ja, wat een storing hè? Ik kom daar alleen maar achter als het op het nieuws komt, want ik gebruik dit (nog) niet. En wat zijn we dan toch afhankelijk geworden..... Niet om te lachen natuurlijk, maar ik moest er toch wel een beetje om grinniken toen ik hoorde dat de hoge heren er zelf geen rekening mee hadden gehouden dat de kamers in het bedrijf tijdens een storing ook op een andere manier open moeten kunnen dan met een pasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Wie kent deze nog? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Zo, dát is lang geleden ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Jee, daar reden we in die tijd voor om: caches waar deze disks in zaten. Zelfs nog ergens NRW gescoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 2003, dat is ruim voordat ik in begin 2009 een gps ging gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten