Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2021


regenboog2

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

49 minuten geleden zei regenboog2:

Zit ik de tour te kijken, wint Max intussen :D.

Nu de oranje leeuwen nog!

Ja mooie sportdag totnutoe. Max gewonnen, Mathieu van der Poel met een etappezege in het geel en hopelijk ook Nederland door op het EK. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei regenboog2:

We gaan het niet redden, volgende keer beter.

Inderdaad, helaas.


Zoals vaak met dit soort toernooien, zijn de Nederlands voetbal teams niet de beste. Misschien horen de voetballers zelf wel tot de top, maar als team vaak net niet.

Gelukkig hebben we o.a. Max nog en kunnen we de oranje kleren daarvoor gaan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag m'n eerste en gelijk m'n laatste WherIgo gedaan.

Omdat de kompasroos in de WhereYouGo niet wilde draaien, was alleen m.b.v. de afstand te achterhalen of ik dichterbij of verder weg van de wp liep. Gelukkig had ik gistermiddag een online kaart aangezet, dus kon ik m.b.v. de kaart de richting alsnog achterhalen. Maar ook het aanzetten van een online kaart ging toen niet zonder problemen, omdat het menu én de letters daarin zwart waren ( zwarte achtergrond en zwarte letters ). Toen m.b.v. het internet maar een menu plaatje opgezocht en zo de kaart kunnen instellen.

Gelukkig de WherIgo ook met andere cachers gelopen, bij wie de app wel werkte en zo de cache kunnen vinden.

Maar om nu met deze app een kilometers lange wandeling te gaan doen, daarvoor is ( was ) het vertrouwen er toch echt niet. Ik houd het wel bij het 'ouderwetse' geocachen met m'n gps.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wherigo's zijn best leuk, maar niet op een telefoon. Speciaal voor de wherigo's heb ik m'n oude Garmin Oregon bewaard. Gebruik  hem eigenlijk alleen daarvoor nog.

Soms koop je voor een paar €€ een oudje voor de wherigo's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben ook niet veel Wherigo’s gedaan. Wij waren met twee telefoons en een GPS. Ik vond het wel leuk, maar ook wij hebben geworsteld met de ontvangst. Dan weer konden we verder met het ene apparaat, dan weer met het andere. Ligt waarschijnlijk ook wel aan ons, want wij vonden het ook lastig met de Oregon. 
Onze ervaring is van jaren geleden, in de begintijd van de Wherigo en sindsdien hebben we het niet meer geprobeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Linkalovers:




Gelukkig hebben we o.a. Max nog en kunnen we de oranje kleren daarvoor gaan gebruiken.

Ja, en voor de Olympische sporters natuurlijk. Dat gaat ook al snel beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...