Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2021


regenboog2

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei regenboog2:

Wat een pech voor Max, bijna gewonnen en dan een klapband!

Ja, zeker jammer. Maar hoe het verder afliep; dat bedenk je gewoon niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

10 uur geleden zei Peetee:

Zijn er meer die het toernooi volgen? 

Gisteravond was er een veel interessanter duel te zien: Djokovic tegen Nadal op Roland Garros, 4 uur nagelbijtend spannend mét publiek

Vandaag en morgen mogen de hockey-dames en -heren proberen Europees kampioen te worden.

Dat andere toernooi kent pas over een maand zijn finale. Al zijn de reclames nu al hemeltergend vervelend.

bewerkt door Birdie.NL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Peetee:

Zo, het EK Voetbal is begonnen en Italië heeft overtuigend met 3-0 gewonnen van de Turken. 

Zijn er meer die het toernooi volgen? 

 

3 uur geleden zei Birdie.NL:

Gisteravond was er een veel interessanter duel te zien: Djokovic tegen Nadal op Roland Garros, 4 uur nagelbijtend spannend mét publiek....


:D:D:D:D. Gisteren had ik beide tegelijkertijd op m'n laptop. Die tennis wedstrijd was natuurlijk weer een ( te verwachten ) kraker tussen Djokovic en Nadal, prachtig om te zien. Die voetbal wedstrijd was meer de eerste EK wedstrijd, niet meer en niet minder en het was beslist geen mooi en spannend duel.

Voetbal volg ik niet echt en kijk alleen naar de betere teams, als er verder niets te doen is. Ik verwacht ook niet dat het Nederlands team erg ver komt. Want zoals bij ieder groot toernooi, wel groot en uitgebreid media circus, maar weinig voetbal kunsten en na de eerste ronden hopeloos onderaan.


Dit weekend zijn er ook Indycar 2 wedstrijden ( vandaag 20:00, zondag 18:30 ) met de Nederlander Rinus van Kalmthout.
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel de opening gezien, maar volg niet alle wedstrijden. Die van Nederland hoogstwaarschijnlijk wel, want chauvinistisch :) en volgende week misschien ook wel een paar wedstrijden als het te warm is om naar buiten te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei regenboog2:

Zitten er nog meer mensen te kijken? Wat een tweede helft! Hopen dat we nu geen kansen meer weggeven.

Nee, na de eerste helft ben ik wat anders gaan doen. Maar ik begrijp dat ik even moet 'terug kijken'... !!


Ik had nog wel ff tussen door gekeken en meende toen dat het 1 - 2 achter was, maar gelukkig heb ik verkeerd gekeken.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Peetee:

Zo meteen om 21:00 uur een kraker in groep F: Frankrijk - Duitsland!

Prima wedstrijd.

Het is/was natuurlijk te verwachten, dat zodra er een doelpunt is gemaakt, de voorstaande ploeg minder in de aanval en meer in de verdediging gaat. Helaas is dat een basis regel in het voetbal. Gelukkig is er één uitzondering, namelijk het Engelse voetbal, daar gaat men gewoon door tot de eindfluit. Dé reden waarom ik wel regelmatig naar Engels voetbal kijk en Nederlands voetbal geheel niet interessant vind.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...