Spring naar bijdragen

Doe het Zelf


Aanbevolen berichten

Als eigenaar van de cache gebruikt wordt de naam gebruikt die bovenaan de cache pagina staat. Als loggers wordt de naam die in de logs staat gebruikt.

 

Als je verschillende namen gebruikt zijn er dus verschillende toegangscodes nodig.

 

Ik heb even gekeken naar "Team de smurfen", maar die kent gc.com niet als gebruiker. Als je daar een toegangscode voor wilt ontvangen heb ik een cache van je nodig, om de eigenaar van die cache de codes te kunnen sturen. Dat lijkt wat omslachtig, maar is nodig omdat anders ook iemand anders kan vertellen dat hij van "Team de Smurfen" is.

Nee, bij gc.com log ik in als elsinga (net als hier trouwens). De caches worden (zie http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...s.aspx?ID=44511 bijvoorbeeld) als ' by team "de Smurfen" ' genoemd. Graag ontvang ik daarvoor dan ook een toegangscode, naar het mailadres van de eigenaar is prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hee Reintje,

 

Werkt perfect, thanks.

 

Wat ik me alleen afvraag, sommige caches staan niet op het 'gevonden' caches kaartje. Met name een aantal buitenlands caches zijn er niet. Echter niet alle, sommige buitenlandse zijn er wel. Heeft dit te maken met het feit dat ook niet alle buitenlandse caches in de statistieken worden meegenomen?

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me alleen afvraag, sommige caches staan niet op het 'gevonden' caches kaartje. Met name een aantal buitenlands caches zijn er niet.

Dat heeft o.a. te maken met het nog net niet bijzijn van de buitenlandse caches. In principe moet alles wat je op de kaartjes ziet "kloppen".

Als dat niet het geval is kun je het zelf repareren door de cache als gemiste log op te geven op de ... "Doe het Zelf" pagina's. Dan komt het vanzelf goed.

 

"Waarom kloppen mijn statistieken dan wel?" zul je misschien afvragen. Dat komt omdat we op dit moment twee versies van de logjes hebben. Eentje voor de kaarten (nieuw) en eentje voor de statistieken (bestaand). Dat moet nog in elkaar worden geschoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt mooi :thumbup: al is mijn kaartje met gevonden caches nogal leeg.

Jammer dat mijn 1e gevonden cache (modelpolder) niet meer aangegeven wordt met een stip omdat hij niet meer bestaat. Dat is zeker niet mogelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat mijn 1e gevonden cache (modelpolder) niet meer aangegeven wordt met een stip omdat hij niet meer bestaat. Dat is zeker niet mogelijk?

Ik kan je geruststellen: Dat gaat wel gebeuren, maar staat niet zo hoog op mijn prioriteiten lijstje. Het is namelijk alleen ter meerdere glorie van jezelf. (en alle anderen die het van zichzelf willen zien).

De belangrijkste functie is m.i. aangeven welke caches je niet hebt gevonden. Het aangeven welke je wel hebt gevonden is daarvan een "spin-off".

Ik ben nu eerst even bezig om te zorgen dat de klikjes goedkomen. Dat is onhandig zoals het nu zit. Ik heb al een aantal "klachten" binnen gekregen.

Daarna is het overzicht van de recente logs aan de beurt. Dat is al een tijdje "stuk" en moet nodig gerepareerd worden. Dan is denk ik de selectie voor het zoeken van de kaarten aan de beurt en dan ...

 

Oh ja, ik ga ook nog op vakantie. Dus nog een tijd geduld, maar wees gerust. PeeTee heeft in november 2003 om de persoonlijke kaarten gevraagd. Die voelde zich toen misschien afgescheept, maar is nu blije gebruiker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje,

 

Nog een suggestie voor de criteria die de cache owners kunnen opgeven. Zou het ook wat zijn om voor de Mystery extra info te kunnen opgeven die aangeven "Creativiteit", "Rekenwerk", "Uitzoekwerk" en "Hitchhiker"?

 

Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PeeTee heeft in november 2003 om de persoonlijke kaarten gevraagd.
Die voelde zich toen misschien afgescheept,

Nee hoor! :blush:

maar is nu blije gebruiker.
:rolleyes::yes:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog niet waar jullie allemaal over praten want ik heb net mijn wachtwoord aangevraagd, maar uit de reacties kan ik nu al concluderen dat het een geweldig iets is, en gezien geocachers altijd wel ergens over te zeuren hebben en niet altijd tevreden zijn, maar dan toch met dit staaltje werk van Reintje iedereen dolgelukkig is, ben ik erg nieuwsgierig!!!

 

Zullen we met z'n allen Reintje een megataart bezorgen!! Dat is het minste wat we zouden kunnen doen!!

 

:yes:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaaa!!! Ik heb het bekeken en dat ziet er geweldig uit!!! Wat mij als eerste opvalt is dat onze beste Pyne nog helemaal geen caches in het Noorden heeft gedaan!!! Hoe komt dat Erik?? :beerchug:

 

Ik ga verder spelen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...