Spring naar bijdragen

Doe het Zelf


Aanbevolen berichten

Over die laatste kaart een vraag aan Reintje; caches die ik gedaan heb en daarna in het archief zijn gezet worden niet zichtbaar op die kaart. Is het (t.z.t.) mogelijk dit aan te passen, of dit ergens bij specificeren als optie te geven.

Voor deze optie moet ik even een "inhaal slag" maken.

Ik ben daar mee bezig, dus nog even geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ReizenReizen

Vanavond heb ik eindelijk een veel gevraagde DHZ functie gemaakt. :D

 

Het aanpassen van de eigenschappen van jou cache gaat nu (meestal) ook als hij op een andere dan je eigen naam staat. Hij moet natuurlijk wel binnen jou eigen profiel zitten. (Het aanpassen van de eigenschappen van de caches van anderen is slechts voorbehouden aan hele sluwe dieren. :huh:)

 

Het "meestal" heeft betrekking op het feit dat nog niet voor alle caches de gegevens zijn ingelezen. Dat is binnen een paar weken over. Als je voor die tijd de eigenschappen al wilt invoeren kun je "voordringen" door voor de betreffende cache een "gemiste log" aan te vragen. Even geduld en je kunt aan de gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Reintje

 

Is het een goed idee om net als op de Oostenrijkse site een pagina te maken waar je de cachelist van Nederland, Benelux en misschien de Grensstreek met Duitsland kunt sorteren op Latitude en Longitude?

 

Zie deze link

Je ziet dan in één oogopslag de caches bij je in de buurt. Uiteraard hebben we deze optie ook via de kaarten die prima zijn, maar misschien voor de compleetheid en the fun. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Als geocacher die bijna alles per OV doet valt mij op dat de standaard kaart bij het inzoomen handig de NS stations toont (rechthoekige blokjes). De Do It Yourself kaart heeft dat echter niet. Is dat nog te verhelpen?

Ik zou er erg blij mee zijn! :oops:

 

Nico. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...De Do It Yourself kaart heeft dat echter niet. Is dat nog te verhelpen?

Tuurlijk is dat te regelen. :blush:

Je moet alleen even geduld hebben. Ik loop nu om van het werk. Zoom kaarten en ranking voor de TB race, een belofte voor meer DHZ functionaliteit en wat zaken achter de schermen.

Is allemaal niet zoveel werk, maar ik kan er lekker druk mee zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk is dat te regelen.  ;)

Je moet alleen even geduld hebben.

Kreeg net een ingeving tijdens "Per seconde wijzer". Resultaat: Geregeld. :D

 

Net effe gespiekt, het is geweldig!

Nu zie ik meteen of er een station in de buurt is en heb ik alleen de DIY kaart nodig. Mijn dank grenst aan hondsdolheid! ;):blush::blush:

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...