Spring naar bijdragen

Doe het Zelf


Aanbevolen berichten

Het wachten is gewoon op een wachtwoord.

Tja, als je buiten kantooruren valt moet je waarschijnlijk wachten tot morgen :D

Het leuke van de wachtwoorden is dat ze juist buiten kantooruren worden verstuurd.

Met een beetje geluk heb je na het aanvragen binnen een paar minuten antwoord.

Wel is het zo dat mijn werk een beetje wordt opgehouden door een klusje dat ik meestal iedere dag van de week moet doen. :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

wauw! ik heb net mijn wachtwoord binnen, en het bevalt me nu al :kiss: wat een mooie functie.

 

Het enige wat mij opviel (ik zal straks nog even kijken of het geen luchtspiegeling was) was dat er twee hitchhikers staan op het kaartje "mijn gevonden caches" die ik nog helemaal niet heb gedaan. Het gaat hier om "Cow's picture trip (in Transit)" en een andere, namelijk "kilometervreter". Dit zijn de enige twee geloof ik. Deze twee staan zowel op het kaartje "mijn gevonden caches" als op het kaartje "mijn niet gevonden caches". Ligt dit aan mij?

 

Verder ziet het er prachtig uit!

 

edit: het gaat ook om de gewone cache "het slotje"

het valt me op dat het alleen caches aangaat die in de buurt liggen!

 

edit 2: het gaat niet alleen om deze caches, er staan er een stuk of 14 op de kaart, waarvan er dus 3 niet kloppen, terwijl ik 15 caches heb gedaan... er missen er dus ook wat, helaas...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar dagen geleden kwamen we de optie "mijn gevonden caches" en "mijn niet gevonden caches" al tegen op de kaart. Toen lukte het ons niet om dit werkend te krijgen. Wisten wij veel dat je een ander wachtwoord moest gebruiken :D

Vandaag even surfen door het Forum en warempel, komen we een draadje tegen! :kiss:

Reintje, geweldig! We hebben meteen een wachtwoord aangevraagd, Binnen een paar seconden was die binnen. Invullen, "mijn gevonden caches" op de kaart aanvragen, en ja hoor... Een prachtig overzicht. Minder leuk is om geconfronteerd te worden met een totaal leeggeveegd gebied in onze eigen woonomgeving :D .

we gaan hier veel gebruik van maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enige wat mij opviel ...het valt me op dat het alleen caches aangaat die in de buurt liggen!

Dat is iets wat ik nog niet gemaakt heb. :kiss:

Het "klik spotje" bevat alle caches die er zijn en is nog niet specifiek voor jou aangepast. Ik was eerst van plan om dat te maken voordat ik de kaarten live zou geven. Maar omdat recentelijk de vraag kwam en ik "bijna klaar" was heb ik het even anders gedaan. Ik dacht dat het nu al heel bruikbaar zou zijn en dat niemand het zou merken. Dat is dus niet zo. :D

Ik ben bezig om ook dat in orde te maken.

 

Het zelfde verhaal kan ik houden over het specificeren van de cache kaart. Oorspronkelijk was ik van plan dat meteen high-tech aan te bieden, maar dat zou weer 2 weken vertraging betekenen. Vandaar de low-tech oplossing op dit moment. Maar dan hebben de cache eigenaren even de tijd om hun caches van eigenschappen te voorzien. Ik zie dat dat door een aantal is gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zelfde verhaal kan ik houden over het specificeren van de cache kaart. Oorspronkelijk was ik van plan dat meteen high-tech aan te bieden, maar dat zou weer 2 weken vertraging betekenen. Vandaar de low-tech oplossing op dit moment. Maar dan hebben de cache eigenaren even de tijd om hun caches van eigenschappen te voorzien. Ik zie dat dat door een aantal is gedaan.

 

Ah... vandaar. We hebben namelijk natuurlijk direct onze eigen cache-eigenschappen aangepast, maar konden er verder niet veel mee doen. Ook andere caches konden we nog niet specificeren. Dit komt dus nog :D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee, prima, dan wacht ik nog even geduldig af!

 

ik vroeg me alleen even af of ik zó slecht met computers kon werken dat ik zelfs hier al een zooitje van maakte :D

 

 

maareh... "klik-spotje"??? kan ik dat vertalen naar "het inzoomen op de kaart"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatver, wat mooi :D

 

Heb meteen mijn caches aangepast zodat iedereen kan zien of hij zijn hond, al dan niet in rolstoel, kan meenemen. Maarruh, kunnen er nog wat icoontjes bij? Bijvoorbeeld: gevaar voor teken, parkeerplaats op xx meter, afstand tot openbaar gevaar.. pardon, vervoer, en misschien nog wel wat. Maar dan wel zonder dat het een kerstboom moet worden. Ik moet er niet aan denken dat ik eerst 16 iconen moet uitpuzzelen voordat ik kan beginnen aan de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarruh, kunnen er nog wat icoontjes bij? Bijvoorbeeld: gevaar voor teken, parkeerplaats op xx meter, afstand tot openbaar gevaar.. pardon, vervoer, en misschien nog wel wat.

wel een idee,maar doe ajb rustig aan! van mij hoeven er echt niet veel meer bij, weet zeker dat er makkelijk 15 andere icoontjes te verzinnen zijn en dan schiet het zijn doel voorbij!

 

groets,

 

Gimli :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt met die iconen gevraagd of het toegankelijk is voor een rolstoel / buggy.

 

Bij mijn cache is een buggy geen probleem, maar iemand die alleen met de rolstoel wil gaan zal op een gegeven ogenblik niet verder kunnen, omdat je toch ergens een beetje omheen moet en ook moet bukken.

 

Plus ...

In de help informatie op de pagina voor de cache eigenschappen heb ik het volgende beschreven:

 

Het voortduwen van een rolstoel of buggy over het hele traject zonder extra inspanningen te doen.

 

Dit is, net als "Op de fiets te doen" iets minder duidelijk dan de hondjes. In je voorbeeld spreek je over hier en daar bukken. Lijkt mij dus geen probleem.

 

wel een idee, maar doe ajb rustig aan!

Met Geoman en Hawkeyes hebben we besloten om met de huidige iconen aan de slag te gaan. Zoals ik al schrijf is het de bedoeling om ook te kunnen selecteren op de eigenschappen. En het is dan niet handig als er maar 5 caches zijn die de betreffende eigenschap hebben ingevuld.

 

Ik had voor de hondjes het Cairnteam in gedachten, bij de afstand en de fiets mijzelf, bij de buggies/rolstoelen niemand in het bijzonder en Pyne bij de mogelijk te selecteren op niet gevonden door meerdere personen.

 

Voorlopig laat ik het daar even bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje, fantasties gedaan. :D

 

Ik heb zojuist alle caches van eigenschappen voorzien. Het is zeer eenvoudig en gaat razendsnel.

 

Het voortduwen van een rolstoel of buggy over het hele traject zonder extra inspanningen te doen.

 

Dit is, net als "Op de fiets te doen" iets minder duidelijk dan de hondjes. In je voorbeeld spreek je over hier en daar bukken. Lijkt mij dus geen probleem.

 

Tja, ik ben er bij het invullen van de rolstoel en buggie-modus vanuit gegaan dat de rolstoeler niet alleen is en dat de begeleider een aantal dingen kan doen voor de rolstoeler.

Voor de buggie heb ik gekeken of het haalbaar is. Een beetje zweten is nooit weg.

 

Overigens mogen er van mij nog wat meer eigenschappen bij. En de afstanden zouden wat mij betreft niet in categorien hoeven. Liever dat ik een afstand kan invullen.

 

Bedankt voor je inzet,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leuke van de wachtwoorden is dat ze juist buiten kantooruren worden verstuurd.

Met een beetje geluk heb je na het aanvragen binnen een paar minuten antwoord.

Ja hoor, later zelfs 2 maal. Heb ergens op de emailserver een vertraging zitten waar ik niet goed van word. Nouja, altijd nog beter dan bij Hetnet. Die hebben vanaf afgelopen vrijdag vertragingen van 10 minuten tot zelfs 48 uur. :D

 

Nogmaals thanxs. Ik had na het ontvangst van het wachtwoord mijn posting aangepast.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...