Linkalovers Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 (bewerkt) Tweede lanceerpoging bemande Dragon, weer urenlang aftellen voor astronauten. "...De lancering staat gepland om 21.22 uur Nederlandse tijd en is te volgen via de NOS app en NOS.nl. Als het deze keer wel lukt, komt de Crew Dragon 23 minuten later over Nederland, rond zonsondergang. Dan is het waarschijnlijk nog net te licht om het stipje te zien. Als de lancering opnieuw wordt afgeblazen, is de volgende mogelijkheid morgen om 21.00 uur Nederlandse tijd..."BRON Zie ook deze log voor iets meer informatie. 30 mei 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 (bewerkt) 6 uur geleden zei Linkalovers: Tweede lanceerpoging bemande Dragon, weer urenlang aftellen voor astronauten.... De astronauten zitten weer in de module. Het aftellen kan zo beginnen..... 30 mei 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2020 Ja, ik ben benieuwd hoe het nu gaat lopen ... 😎 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 (bewerkt) 59 minuten geleden zei Peetee: Ja, ik ben benieuwd hoe het nu gaat lopen ... 😎 Het gaat erom spannen. Als het weer blijft zoals het nu is, dan gaat de lancering niet door. Maar de start is geplant om 21.22, dus nog zo'n nog 1 uur en 36 min. te gaan. Als ze niet zouden verwachten dat ze dan toch een kans maken ( en het weer dan wat opklaart ), dan hadden ze nu de lancering al afgebroken. 30 mei 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2020 Lijkt nu tóch wel weer goed. Nog 30 minuten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 (bewerkt) Nog 10 min. tot de lancering. Slechts 23 minuten ( = 21:45 ) na de lancering ( 21.22 ) vliegt de raket over Nederland. Dat is niet zichtbaar, want de zon is dan nog niet onder. Om 23.18 uur passeert het ruimtevaartuig voor de tweede keer. Zoek een donkere plek met vrij zicht en houd de zuidwestelijke hemel in de gaten. De raket vliegt van west naar oost en is zichtbaar als een snel bewegende, heldere stip. Een verrekijker helpt. Nog 2 min........ GO, GO.... 30 mei 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2020 Mooi man! 🤗 Prachtig om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 24 minuten geleden zei Peetee: Mooi man! 🤗 Prachtig om te zien. Geweldig !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2020 Algemeen Dagblad: Ook niet verkeerd natuurlijk: Miljonair ziet wens vervuld: verstopte schat na tien jaar gevonden dankzij hints in gedicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Wat een verhaal, je zult het maar vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Dat is pas een echte schat. Bij GC denken de meeste dat het vinden van een micro of petling al schatzoeken is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 (bewerkt) Heel af en toe stuur ik iemand een Persoonlijke Mail en vandaag dus ook. Maar tot mijn verbazing zit mijn mailbox nokkie vol! 124% aan PM, geen idee hoe dit zover gekomen is. Natuurlijk niet allemaal even serieus, sterker nog, bijna alles is kolder, maar toch wel ff 124%. Moet ik al m'n fanmail weggooien , voordat ik weer iemand kan 'spammen' . 2 juli 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Zuinig zijn op je fanmail hoor! Misschien kun je het wel verplaatsen naar de cloud, die is eindeloos toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 1 uur geleden zei Linkalovers: Heel af en toe stuur ik iemand een Persoonlijke Mail en vandaag dus ook. Maar tot mijn verbazing zit mijn mailbox nokkie vol! 124% aan PM, geen idee hoe dit zover gekomen is. Natuurlijk niet allemaal even serieus, sterker nog, bijna alles is kolder, maar toch wel ff 124%. Moet ik al m'n fanmail weggooien , voordat ik weer iemand kan 'spammen' . Dit viel mij laatst ook al op dat de mailbox ineens bijzonder vol zat. Misschien dat de beheerders de beschikbare ruimte hebben aangepast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Gisteren was het hier in het zuiden een grijze dag en is er een hele plons water gevallen. Daar zit natuurlijk ook een positieve kant aan. Vandaag een klein uurtje fietsen om mijn auto weer op te kunnen halen en dan is het wel extra genieten van alle bloemen langs de weg. Ook het grijze fietstunneltje waar ik regelmatig door fiets is de afgelopen tijd opgeknapt. Deze foto's hebben niets te maken met cachen, daarom maar een keer delen in het café. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten