Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2020


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

12 minuten geleden zei hooningkorf:

Maar als je dat gaat doen heb je dan niet last van korte / lange geheugenverlies .

Wat :o ? Welk :blink: ? Ben ik wat verloren :wistling: ?

Als ik ga wandelen dan zet ik juist meestal zoveel mogelijk hersencellen uit, minimaal de helft ( dus 2 cellen :cry: ). Dat is ook de reden dat we dan niet echte puzzelaars zijn, maar dan geniet ik wel maximaal van de omgeving en de wandeling.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei hooningkorf:

Als ik zou doen de laatste twee tja dan weet ik niet waar uitkomen cq thuis kom 🤪

Dat kan ook zijn voordeel hebben !

Ja, da's dom van me :eek: ....... Ik heb al jaren een 'aaaaaaaThuis.Gpx' file, die een cache/parking heeft op onze parkeerplaats. We gebruiken de gps ( met City Nav. Eu. kaart ) namelijk ook om erheen/terug te rijden. Het maakt niet uit waar je hebt gewandeld en die gps heb je toch al in de handen. Je selecteert gewoon 'Thuis' en je rijdt dan gelijk de goede kant op. Maar misschien is dat :bangin: van me.

Ps. "aaaaaaa" zoekt lekker makkelijk op de gps.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei hooningkorf:

Als ik zou doen de laatste twee tja dan weet ik niet waar uitkomen cq thuis kom 🤪

 

Oja natuurlijk dat heb ik ook ...

 

P.s. Waar ging dit ook alweer over 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk doet iedereen klagen. Is iets wat standaard zou moeten zijn. Als niemand zou klagen zou alles perfect zijn. Is dus echt niet zo.

Het echte cache gevoel kreeg ik vorig jaar weer terug toen ik op zoek ging naar de caches van wijlen GeoWolf. Gewoon simpele traditionele caches waar je een heel mooi stuk voor moest wandelen. 1 puntje voor een paar heerlijke kilometers, meer moet het niet zijn :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei harrie:

...Het echte cache gevoel kreeg ik vorig jaar weer terug toen ik op zoek ging naar de caches van wijlen GeoWolf. Gewoon simpele traditionele caches waar je een heel mooi stuk voor moest wandelen. 1 puntje voor een paar heerlijke kilometers, meer moet het niet zijn :thumbsup:

Er mogen onderweg ook nog wel een paar simpele wp's liggen.

Maar iedereen zijn meuk. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen geocached zoals wij, dat zou een saaie bedoeling worden. En ik moet toegeven, soms is een veld puzzeltje wel leuk : Een veld vol raadsels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Linkalovers:

Er mogen onderweg ook nog wel een paar simpele wp's liggen.

Maar iedereen zijn meuk. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen geocached zoals wij, dat zou een saaie bedoeling worden. En ik moet toegeven, soms is een veld puzzeltje wel leuk : Een veld vol raadsels.

Nou ik je log je lees zie ik dat ik een neef van je bent.

wat leuk wist ik niet 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Linkalovers:

Er mogen onderweg ook nog wel een paar simpele wp's liggen.

Maar iedereen zijn meuk. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen geocached zoals wij, dat zou een saaie bedoeling worden. En ik moet toegeven, soms is een veld puzzeltje wel leuk : Een veld vol raadsels.

Natuurlijk mogen er ook een paar eenvoudige wp's voor een multi bijzitten. Het moet wel leuk blijven zodat je van de omgeving kunt genieten. Heb mijn vrouw ooit eens meegenomen op een multi waar veel te veel gerekend moest worden. Sindsdien hoef ik op haar niet te rekenen om gezellig mee te gaan cachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei harrie:

...Heb mijn vrouw ooit eens meegenomen op een multi waar veel te veel gerekend moest worden. Sindsdien hoef ik op haar niet te rekenen om gezellig mee te gaan cachen.

Misschien is het weer een saaie bedoeling bij ons: maar ik 'doe' de gps zaken, mijn vrouw de administratie.

Een tradi vindt ik alleen wel :huh: , maar bij een multi moeten we samen de cache vinden ;).


Ps. ik ga nooit alleen geocachen.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Linkalovers:

Misschien is het weer een saaie bedoeling bij ons: maar ik 'doe' de gps zaken, mijn vrouw de administratie.

Een tradi vindt ik alleen natuurlijk wel :huh:, maar bij een multi moeten we samen de cache vinden.

Zouden we toch eens een keer een afspraak kunnen maken om van vrouw te wisselen (natuurlijk om gezamenlijk een multicache te lopen en te vinden) :w00t2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei harrie:

Zouden we toch eens een keer een afspraak kunnen maken om van vrouw te wisselen (natuurlijk om gezamenlijk een multicache te lopen en te vinden) :w00t2:

Ik heb van de ende gebeld en die vind het een mooi programma voor de tv ... partners zoeken geocachers. ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...