Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2020


Peetee

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Linkalovers:

Gisteravond ( op zolder ) nog even gekeken. Maar de komeet is nu zonder verrekijker eigenlijk niet meer te vinden. Gelukkig veranderd de richting ( NNW ) niet en dus kan je met de kijker het gebied wel afzoeken, maar ook dan is alleen de staart met moeite te zien. Zag ik begin deze week nog een heldere felle 'stip' aan het begin van de staart, nu geheel niets meer.

Nou ja, dan over 7000 jaar maar weer eens proberen ...  ;)

Ik heb vannacht nog even geprobeerd, maar geen succes. Het was hier te mistig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

30 minuten geleden zei Peetee:

Nou ja, dan over 7000 jaar maar weer eens proberen ...  ;)

Ik heb vannacht nog even geprobeerd, maar geen succes. Het was hier te mistig.

Ja, ff wachten, maar dan heb je ook wat ....

Wat ik zo ( in het donker ) kon zien, dan was de komeet net 'boven' de wolken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Linkalovers:

Discussie punt?

Hier valt haast niet over te discuteren. Ieder heeft hierover zijn eigen menig en is menigmaal door ieder geventileerd.

Vind het trouwens wel een mooie '.' :107:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei harrie:

Je smaak voor caches is er de afgelopen jaren flink op achteruit gegaan :blink:

Je moet met je tijd meegaan. Het spel evolueert tenslotte.

Ik accepteer je oordeel trouwens pas als je de cache gevonden hebt. Hetgeen nu nog even lastig is, want ik moet hem nog leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Linkalovers:

Discussie punt?

Misschien doe ik beide. COVID technisch is een oppikkertje beter. Als ik de cache ieder jaar archiveer, dan kan ik er steeds een waypoint bijmaken en hem opnieuw uitbrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Diederikus:

Leeft de FTF strijd nog?

Jawel, maar enkel bij de eerste drie vinders... ;)

Maar volgens mij worden er geen klassementen meer bijgehouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Peetee:

Maar volgens mij worden er geen klassementen meer bijgehouden. 

Daarover ging mijn vraag, eigenlijk. Toentertijd had je van die lijstjes waarin degene die de lijstjes bijhield steevast zelf bovenaan stond.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Diederikus:

Daarover ging mijn vraag, eigenlijk. Toentertijd had je van die lijstjes waarin degene die de lijstjes bijhield steevast zelf bovenaan stond.

Toen met Globalcaching werd dat toch bijgehouden? Die site is een tijd geleden wel overgenomen en het lijkt nog of de lijst bijgehouden wordt.

Je zult er wel voor moeten betalen om het te zien onder het mom "Donatie"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei harrie:

Toen met Globalcaching werd dat toch bijgehouden? Die site is een tijd geleden wel overgenomen en het lijkt nog of de lijst bijgehouden wordt....


In 2018 zijn de vorige eigenaren gestopt met de website. Maar omdat er op die website veel tools en macro's draaien, is de site in afgeslankte vorm overgenomen. Waarschijnlijk vooral, omdat de site met GeoCaching.Com een overeenkomst had, die men wilde behouden. Sindsdien is de naam van de site een paar keer aangepast en is nu Globalcaching.nl. Sinds de overname heeft de nieuwe beheerder menig tool & macro een update gegeven. Het forum bezoek was toen ook daar niet erg groot, maar is na de overname bijna nul. Iedereen zit tegenwoordig op FaceBoof en Twitter.

Volgens mij zijn er nog steeds GSAK macro's actief en wordt geloof ik ook CCC in de lucht gehouden.

Heel af en toe kijk ik daar ( bij de 'buren' ) nog eens, maar ook die site heeft veel te leiden van FaceBoof en Twitter. De enig die daar nog wat schrijft, is de beheerder, die af en toe een status update van de tools en macro's geeft.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Diederikus:

Daarover ging mijn vraag, eigenlijk. Toentertijd had je van die lijstjes waarin degene die de lijstjes bijhield steevast zelf bovenaan stond.

Waarschijnlijk kun je nog wel een FTF lijst vinden op de site van project Geocaching.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...