Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2020


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

5 uur geleden zei Diederikus:

Zonder kaart cachen. Old school met alleen richting en afstand.

Laten we dat nu maar niet doen. Dan wordt een tradi zelfs een multi :wistling:.

 

16 minuten geleden zei hooningkorf:

1,5 mtr zeker 

Dan moet ik wel m'n leesbril afzetten, anders blijf ik zoeken met m'n neus :yes:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Linkalovers:

Laten we dat nu maar niet doen. Dan wordt een tradi zelfs een multi :wistling:.
 

Ideaal toch? Ik heb nooit anders gecached.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond nog maar eens naar de komeet NeoWise gekeken. Maar zonder verrekijker is deze nauwelijks ( richting WNW ) te vinden, ondank dat de komeet vandaag het dichtst bij de aarde is.
De komeet zelf was al nauwelijks te zien, maar de staart was nog helder genoeg om deze te vinden. Nu de komeet en de staart bijna op één lijn van ons af liggen, is het nog moeilijker zoeken. Vanaf nu lijkt de staart steeds meer aan de linkerkant te komen en wordt het object weer breder, dus misschien ook weer beter te zien en te vinden.

Zie ook DVHN.nl.

375806355_Screenshot_2020-07-22beeldpng(PNGImage8931280pixels).png.5977940ff6270fab1b1a0811f9d86566.png

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Old school cachen met alleen richting en afstand geeft ingebouwd avontuur. Zoals je hier kunt lezen.

Soms is de keuze:

  • Links, maar hoeveel kilometer is dat om?
  • Rechts, maar hoeveel kilometer is dat om?
  • Of rechtdoor, de kortste afstand "zoals de kraai vliegt", maar dan moet je wel zwemmen, door de brandnetels waden of erger.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heeft de website van Garmin een groot probleem. Al dagen down en onbereikbaar. Niet dat ik wat nodig heb, maar ik kijk ( met een scriptje ) regelmatig of er nieuwe firmware is. Ik weet niet of Garmin ook live services heeft, maar die kunnen dan dus ook down zijn.
1985850426_Screenshot_2020-07-24GarminMaintenance.thumb.png.6dd070618699be962cf69f63e0bd4e19.png

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Linkalovers:

...Al dagen down en onbereikbaar...

Blijkbaar heb ik op Tweakers.Net ( 'verplicht' leesvoer voor 'techneuten' ) wat gemist: Garmin kampt met grote storing

     "
...Hierdoor kunnen Garmin-gebruikers bijvoorbeeld geen gebruikmaken van cloud-diensten van het bedrijf. De wearables van Garmin kunnen door de storing momenteel ook niet lokaal gesynchroniseerd worden met de bijbehorende apps, schrijft AndroidCentral. De helpdesk van het bedrijf is ook offline, waardoor het geen e-mails, telefoonoproepen of online chats kan beantwoorden....
     "
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...