Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2020


Peetee

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Linkalovers:

Als ik binnenkort toch ( ooit eens ) een cache ga leggen, dan lijkt dit gebied met wel wat. Helaas hebben blijkbaar meer mensen interesse, maar er is gelukkig ruimte zat. Dus gewoon ff wachten totdat de kaart het doet, een dartpijltje pakken, een regio prikken, een doosje achter een boom verstoppen en klaar is Kees :lol1:.

Helaas lijkt de link niet goed te werken. Iets met "Service Temporarily Unavailable". Het lijkt iets van een kaart van de maan?

Zal toch een probleem zijn om een doosje achter een boom te verstoppen ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

59 minuten geleden zei Linkalovers:

Als ik binnenkort toch ( ooit eens ) een cache ga leggen......

Als ik me goed herinner was je in het recente verleden bezig om een cache te plaatsen. Als je eens de daad bij het woord voegt en er eens je schouders onder zet.

De smoes 'Er is geen ruimte' trappen we natuurlijk niet meer in. Er is nog altijd Opencaching waar nog ruimte genoeg is :D

En natuurlijk zal ik hem in eigen persoon keuren :clap:

bewerkt door harrie
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei harrie:

Als ik me goed herinner was je in het recente verleden bezig om een cache te plaatsen. Als je eens de daad bij het woord voegt en er eens je schouders onder zet.

De smoes 'Er is geen ruimte' trappen we natuurlijk niet meer in. Er is nog altijd Opencaching waar nog ruimte genoeg is :D

En natuurlijk zal ik hem in eigen persoon keuren :clap:

Mag je eerst wel ff tanken, is niet echt naast de deur.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Berenboot:

Mag je eerst wel ff tanken, is niet echt naast de deur.....

Gelukkig is de prijs van diesel een stuk gezakt de laatste dagen ;)

Ik bedoel natuurlijk dat de aangeboden cache hier vanuit HQ Opencaching gekeurd gaat worden. Wij zijn immer niet slechter of beter dan GC ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Berenboot:

Die 161 meter zal in elk geval geen probleem zijn  :lol1:

Ach, zolang de meeste cachers alleen maar caches zoeken en niets plaatsen zal voor OC die 161 meter geen probleem zijn :)

Het zijn de cachers die caches plaatsen om te zorgen dat een caching site kan bestaan. Diegene die geen caches plaatsen zijn meestal diegene die het meeste te klagen hebben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
1 uur geleden zei hooningkorf:

Heb dat te maken dat je heeeeeeel veeeeeel geocache heb gemaakt ?

Nee.

Geocaching is een hobby en als je dat niet ( meer ) leuk vindt en/of je zo daaraan irriteert dat je wilt gaan klagen, dan moet je er ( met die cache of in het geheel ) gewoon mee stoppen. Maar da's mijn mening.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Linkalovers:

Nee.

Geocaching is een hobby en als je dat niet ( meer ) leuk vindt en/of je zo daaraan irriteert dat je wilt gaan klagen, dan moet je er ( met die cache of in het geheel ) gewoon mee stoppen. Maar da's mijn mening.

Oke geocache blijft leuk als je er zelf plezier in heb en geocache alleen die jij leuk vind en tja dat worden er steeds minder 

 

dus helemaal stoppen is eigen aan je zelf  maar da’s mijn mening ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei hooningkorf:

Oke geocache blijft leuk als je er zelf plezier in heb en geocache alleen die jij leuk vind en tja dat worden er steeds minder...

Ja, hoe meer je hebt gedaan, hoe minder er keuze is aan 'nieuwe' in je omgeving.

Je zou verder weg kunnen gaan zoeken, maar om nu  uren te gaan rijden voor een cache, is niet echt mijn ding.

Maar je kan natuurlijk ook gewoon eentje doen die je al lang geleden gedaan hebt. Wij houden niets ( geen coördinaten en dergelijk ) bij van gelopen caches, dus beginnen we steeds 'schoon'. De wandeling is er niet minder leuk om.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...