Peetee Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 Ik weet niet, maar moeten we hier nu wel blij mee zijn? Het lijkt bijna een 1 april-grap: Politie Westland zet Geocaching in tegen criminaliteit en overlast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 15 december 2018 Share Geplaatst 15 december 2018 Wat zal het volgende zijn? Brandweer Belastingdienst Vreemdelingendienst Kliklijn Zo kan ik er nog wel een aantal verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 het bewijst maar weer eens het continu door blijven falen van onze NLrevieuwers om meerdere punten had deze natuurlijk nooit door de revieuw mogen komen jammer, dat de politie zich niet heb laten adviseren door een geocacher die wel bekent is met het spelletje geocachen ook staan er verkeerde veronderstellingen in het stuk wat geschreven is, en de caches zijn ook nog eens niet zuiver ingemeten als een kokerraper die meer dan 11.000 keer heeft beweert heeft dat hij een "cache" heeft bezocht, al een half uur moet zoeken voordat de cache word ontdekt is er duidelijk iets mis met de uitvoering er van Jammer heren en dames Revieuwers, jammer dat jullie vergeten zijn wat het spelletje geocachen eigenlijk voor een spelletje is Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Een buurtapp lijkt me meer van toepassing voor dit doel. In een buurt waar veel overlast is, wil men vast niet overlopen worden door stiekem zoekende mensen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n gek idee. De politie zou een mooie nachtcache kunnen uitzetten in een bos waarin regelmatig XTC afval gedumpt wordt. Ik wel dan best wel even melding maken als ik iets verdachts zie. En knappe gemeente die nu nog bezwaar durft te maken tegen het plaatsen van een cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 'Overlastgevers' ... dan denk ik aan een hangplek bij een bankje? Sorry hoor, maar als daar een groepje rondhangt ga je als cacher toch niet zoeken? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 18 december 2018 Share Geplaatst 18 december 2018 Op 12/16/2018 om 11:31 AM zei regenboog2: Een buurtapp lijkt me meer van toepassing voor dit doel. In een buurt waar veel overlast is, wil men vast niet overlopen worden door stiekem zoekende mensen. Ja, die app lijkt mij ook een beter plan. Hoelang zal het duren voordat die zgn. overlastgevers de cacheplek gevonden hebben. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 18 december 2018 Share Geplaatst 18 december 2018 (bewerkt) 12 uur geleden zei spoekie: Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n gek idee. De politie zou een mooie nachtcache kunnen uitzetten in een bos waarin regelmatig XTC afval gedumpt wordt. Ik wel dan best wel even melding maken als ik iets verdachts zie. En knappe gemeente die nu nog bezwaar durft te maken tegen het plaatsen van een cache. ik denk niet dat die mensen die dat illegaal spul dumpen blij van je word als ze jou tegenkomen rondzwaaiend met je lamp van 100.000en lumen je zal niet de eerste zijn die beschoten word, dan ben jij niet meer zo een blije cacher Barny 18 december 2018 bewerkt door barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 Er zijn nog maar 4 van deze caches uitgekomen, het zouden er 12 moeten worden. Op zich wel leuk, vooral voor de kids, je kunt een stempelkaart downloaden en in iedere cache zit een stempel (is het dan geen letterbox?) maar zelfs de politie heeft de criminaliteit niet tot staan weten te brengen, stempels worden soms ontvreemd door lokale veelplegers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 er is nog steeds van alles mis met die reeks zo jammer dat onze NLrevieuwers een beetje uit hun neus lopen te eten ipv hun verantwoording nemen Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden