Spring naar bijdragen

Politie Westland zet Geocaching in tegen criminaliteit en overlast


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

het bewijst maar weer eens het continu door blijven falen van onze NLrevieuwers
om meerdere punten had deze natuurlijk nooit door de revieuw mogen komen
jammer, dat de politie zich niet heb laten adviseren door een geocacher die wel bekent is met het spelletje geocachen 
ook staan er verkeerde veronderstellingen in het stuk wat geschreven is, en de caches zijn ook nog eens niet zuiver ingemeten 
als een kokerraper die meer dan 11.000 keer heeft beweert heeft dat hij een "cache" heeft bezocht, al een half uur moet zoeken voordat de cache word ontdekt is er duidelijk iets mis met de uitvoering er van 
Jammer heren en dames Revieuwers, jammer dat jullie vergeten zijn wat het spelletje geocachen eigenlijk voor een spelletje is

Barny 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n gek idee. De politie zou een mooie nachtcache kunnen uitzetten in een bos waarin regelmatig XTC afval gedumpt wordt. Ik wel dan best wel even melding maken als ik iets verdachts zie.

En knappe gemeente die nu nog bezwaar durft te maken tegen het plaatsen van een cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎12‎/‎16‎/‎2018 om 11:31 AM zei regenboog2:

Een buurtapp lijkt me meer van toepassing voor dit doel. In een buurt waar veel overlast is, wil men vast niet overlopen worden door stiekem zoekende mensen. 

Ja, die app lijkt mij ook een beter plan. Hoelang zal het duren voordat die zgn. overlastgevers de cacheplek gevonden hebben.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei spoekie:

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n gek idee. De politie zou een mooie nachtcache kunnen uitzetten in een bos waarin regelmatig XTC afval gedumpt wordt. Ik wel dan best wel even melding maken als ik iets verdachts zie.

En knappe gemeente die nu nog bezwaar durft te maken tegen het plaatsen van een cache.

ik denk niet dat die mensen die dat illegaal spul dumpen blij van je word als ze jou tegenkomen rondzwaaiend met je lamp van 100.000en lumen 
je zal niet de eerste zijn die beschoten word, dan ben jij niet meer zo een blije cacher

Barny
 

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Er zijn nog maar 4 van deze caches uitgekomen, het zouden er 12 moeten worden. Op zich wel leuk, vooral voor de kids, je kunt een stempelkaart downloaden en in iedere cache zit een stempel (is het dan geen letterbox?) maar zelfs de politie heeft de criminaliteit niet tot staan weten te brengen, stempels worden soms ontvreemd door lokale veelplegers :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...