Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Toen wij kwamen hadden ze gewoon op tijd mooi weer geregeld hoor.

Zullen ze dit jaar vast weer doen.

We moeten alleen nog zorgen dat we op tijd onze "will attend" plaatsen, anders lopen we het risico dat het al vol is.

 

Maar zodra iemand doorheeft dat hij online is, zal er vast wel een linkje in het café geplaatst worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo snel is het event niet vol hoor, het grasveld is groot zat en de ervaring leert dat de organisator zich totaal zal inzetten om iedereen een plekje te geven,

en op het BBQ ben je ook altijd welkom zonder dat je daar overnacht, je kan altijd wel ergens aanschuiven

 

2012 was dat het jaar dat het event verplaatst werd naar een drogere locatie :)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Pa en Ma, wat fijn dat jullie weer wat opgeknapt zijn. Ik zal vanavond nog een cognacje voor je schenken.

 

@ Barny: lijkt me wel een leuke cache. Deze soort is nieuw voor mij. Waarschijnlijk moet je hier een slimme telefoon voor hebben?

 

Eerst even de koffie en thee verzorgen voor alle gasten..

Ik zit nog even naar Studio Sport te kijken, daarna ga ik foto's uitzoeken voor bij mijn logjes.

We waren vandaag op een event in België, Duinengordel de Start. Een paar oude bekenden tegengekomen en weer met nieuwe gezichten kennisgemaakt.

We hadden geluk, er was van alles te doen in de buurt. Op de plaats waar wij een cache moesten vinden stond een reuzenpop. Toevallig hoorden we het Golde aankomen en hebben we even gewacht. Nog verschillende andere reuzen werden meegevoerd om de 'commandeur' op te halen en naar zijn kasteel te begeleiden. We hebben de hele ceremonie afgekeken. Het welkom heten van de commandeur en de schepen van Gruitrode die een eed af moest leggen. Hartstikke gaaf was het.

Toen we, na nog verschillende caches bezocht te hebben, op het eventterrein terug kwamen waren alle reuzen op het terrein. Er was muziek, er waren vendelzwaaiers, er was heerlijk bier te proeven (maar dat lust ik niet). We hebben dus een onverwacht mooie dag gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog: Vanaf nu gaan we gewoon alle tompoezen proeven. En we beginnen bij die van Pa en Ma Beer :)

 

Wie komen er eten?
Het is hollandse hap met sperciebonen en gebakken champignons

 

Groetjes van

de kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...