Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Ha lekker, een kopje thee.

Hier is het nu droog, maar nog steeds wel donker. Op het fornuis staat de rabarber te pruttelen. Ik doe er als zoetstof aardbeien in. Hebben we vanavond een lekker toetje. Er is genoeg voor alle gasten. Wie wil kan het zo eten, of met een beetje slagroom, of met ijs en er is ook vanillevla.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:oops: Regenboog
De kikkers zijn dol op rababer toetjes Dus wij zijn zeker aanwezig bij het diner :gossip:

Zullen als hoofdgerecht macaronie eten?

Alle gasten die het willen, mogen ook komen eten

 

Groetjes van

de Kikkermeiden :xmas::xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Regenboog, goedemorgen allemaal :)

 

Dankjewel voor het ontbijt Regenboog. Ik heb net yoghurt met noten en fruit gegeten. Heerlijk!

 

Het is nog geen koffietijd, maar ik ga alvast wel de voorbereidingen treffen. Wie wil er straks samen koffie drinken?

 

Tot zo

 

Groetjes van :goof:

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer. Het zou pas tegen de middag gaan regenen zei buienradar, maar we zijn toch maar vroeg vertrokken. Speciaal een korte Multi uitgekozen die wat dichter bij huis ligt (2 kilometer en een prachtig geknutselde eindcache). Daar hadden we geluk bij, want terwijl we bij de cache stonden begon het te regenen. Niet hard, zo'n regen die goed is voor de tuin, maar je wordt er wel kletsnat van. Het is grijs nu en het waait bijna niet, dus ik denk dat onze tuin de hele dag begoten gaat worden.

 

Voor de lunch heb ik meteen lekkere broodjes gehaald bij de bakker.

Is het een idee om bij de koffie/thee vanmiddag ook chocomel met slagroom te schenken? Past wel bij dit weer. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog :)

 

Lekker chocolademelk bij de lunch.

Top dat je de cache hebt gevonden. Ik voel me niet echt zo lekker vandaag. Ik heb geslapen vanmorgen.

Straks komt de kikkerdochter weer thuis met enthousiaste verhalen over haar werk, dan blijf ik wel weer wakker :phone:

We gaan zo rond 15.00 uur thee drinken.

Iedereen die trek in thee, koffie, of chocolademelk heeft, is van harte welkom

 

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:chef: Wie trek heeft in broccoli met gebakken aardappelen mag aan schuiven.

 

Pa en Ma Beer :)

De kikkermeiden zijn begonnen aan een enorm leuke puzzel. Het raamwerk is bijna klaar, en de rest van de stukjes liggen verspreid op de tafel.

 

Groetjes van

de kikkermeiden :eat::eat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was lekker kikker.

Ben je weer een beetje opgeknapt? Vanmiddag heeft het nog flink geregend bij ons. Voordeel van die buien is dat ze meestal niet zo lang duren. We waren bij de fietsenmaker, een nieuwe fiets voor mijn partner ophalen want zijn fiets was in februari gesneuveld bij een ongeval. Gelukkig was het proefrondje net gereden voordat het hard ging regenen.

 

Zullen we straks weer een kopje thee drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed plan Barny :)

 

We drinken eerst om 20.00 uur koffie met mokkagebak

en ongeveer een uurtje later drinken we met zijn allen een colaatje (iets anders mag ook)

 

Groetjes

van de Kikkers :smile_coffee::smile_coffee::smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...