Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal,

 

In een leeg café maar even wat broodjes gebakken. Wie ook vroeg uit de veren is, heeft nog warme broodjes de rest kan ze koud nog eten.

 

Gisteren een grote fout gemaakt: 29 caches gevonden. Nu zit ik aan de digitale administratie. Laat dit een waarschuwing voor mezelf zijn: als je veel caches vindt, moet je er ook veel loggen.

 

Het belooft een mooie dag te worden: dus iedereen een fijne cachedag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tovenaartje, als je een fijne dag hebt gehad en mooie caches hebt gevonden, is het toch niet zo heel erg om de administratie te doen?

Alleen kun je daar waarschijnlijk beter een regenachtige dag voor uitkiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Tovenaartje, goedemorgen Regenboog, goedemorgen Pa en Ma, goedemorgen allemaal :)

 

Voor Tovenaar: dankjewel voor het bakken van de broodjes. Dat is echt een verrassing :chef:

Teveel caches gevonden? Dan wordt het inderdaad aan de administratie om de boel kloppend te houden. Kan je de administratie niet voor een andere dag bewaren? :lamo:

Vandaag is het weer een dag om caches te vinden.

 

Voor Regenboog: Wij hebben gisteren volop van buiten zijn, kunnen genieten. Eerst naar het centrum voor een paar boodschapjes.

Daarna naar Schagen om te cachen. W hebben er vier gevonden.

Tussen Den Helder en Schagen ligt de Anna Paulowna polder, daar zijn op dit moment de bloemendagen bezig.

We zijn in Schagen terecht gekomen door het via de polder te doen. Ook zijn we via de Polder terug gereisd :gossip:

 

Fijne dag allemaal.

 

Tot straks bij de koffie.

 

Groetjes

van Kikkertje. Het andere kikkermeisje slaapt nog :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de administratie is gedaan. Tijd voor het betere werk.

 

Ik heb inderdaad genoten gisteren en dan is het normaalgesproken ook niet zo erg om de administratie te doen.

Alleen doe ik niet zo vaak trailtjes en stel ik hoge eisen aan mijn eigen logs: geen kopie-pasta werk en niet beperken tot maar 1 regeltje.

Als je dan een serie van 20 caches langs dezelfde weg met heel mooi uitzicht doet waarbij 2 verschillende verstopmethoden zijn gebruikt dan wordt het lastiger.

 

En wachten vond ik ook geen optie, aangezien we vandaag weer weg gaan voor een "weekeindje" weg. Technisch teamlid heeft altijd op maandag en dinsdag weekeind, vandaar.

 

Ik heb overigens wel geleerd van mijn fout. Ik heb voor deze 3 dagen gewoon maar 28 caches ingeladen in de GPS. Dan zit ik woensdag niet weer met het probleem dat ik nog 29 caches moet gaan loggen.

 

Nu is het tijd om van de dag te gaan genieten :clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...