Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Hoi Pa en Ma :)

 

Gelukkig drinken wij ook koude thee.

Of zijn er nog liefhebbers voor verse koffie? Dan zetten we toch gewoon het apparaat nog even aan? :smile_coffee:

(tijd voor een borreltje is het volgens ons nog net niet) :smartass:

 

Groetjes van

de kikkermeiden :angel_not::hypocrite:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:oops: Wat?? Staat de afwas er nog? Wie is er dan vergeten om de afwasmachine aan te zetten?

 

Wij komen wel helpen hoor Pa Beer. :inlove:

 

Van de puzzel is het raamwerk af,ook nog een deel van het binnenkant. De andere 250 stukjes liggen verspreid over diverse schoteltjes te wachten tot ze aan de beurt zijn.

Vanmiddag hebben we weer een behoorlijke tegenvaller gehad :wallbash:

Annelieke is gevallen op de drukste rotonde van het centrum. Een automobilist lette niet goed op. Nu is haar voet gekneusd en zit ze op de bank een spelletje te spelen. De kikkervis dochter heeft nu geen interesse in de puzzel, maar dat komt goed. Binnen een week liggen alle stukjes op de juiste plek (verwachten we)

Na de afwas wordt het wel tijd voor een borreltje. Die zullen we zo in schenken :wine:

 

Groetjes van

de kikkermeiden :kid:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijt staat al klaar, Het weer is nog steeds een beetje koud en grijs. Ik heb zelfs gehoord dat het in het noorden gaat regenen

Daarom komen de warme croissants regelmatig uit de oven, tenminste voor degene die op tijd aanwezig zijn :chef:

 

Fijne dag maken en geen rare dingen doen. Geen "verdachte pakketjes" onder een viaduct gaan verstoppen hoor :nono:

 

Groetjes van

Kikkertje (de rest ligt nog lekker te slapen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, wat ben je vroeg op kikker. Ik heb maar een croissantje gepakt, heerlijk!

Hier is het nog helemaal grijs, maar wel droog. Misschien dat we straks nog even gaan wandelen.

De weermannen beloven wel een mooi weekend, dat zou wel fijn zijn voor alle mensen die deze week geen meivakantie hadden ( en voor ons ook natuurlijk).

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat het water voor de thee weer gemakkelijk opgewarmd kan worden? Dan doe ik een bakje mee.

Hier heeft het net weer flink geregend, dus nog lekker thuis. Ik denk dat ik maar eens een paar mysteries probeer op te lossen, dan zal de zon vast wel komen.

Ik haal zo meteen nog wel broodjes bij de bakker, voor de lunch.

Vanavond maak ik weer kapucijners met spekjes en een lekkere salade erbij en voor de liefhebbers is er appelmoes bij. Wie aan wil schuiven is welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog: Ja hoor, het regenwater voor de thee kan gewoon weer opgewarmd worden hoor! Gezellig :)

 

Top dat jij langs de bakker gaat voor broodjes voor de lunch. Ook voor de warme maaltijd willen we graag aanschuiven :chef:

Succes met het oplossen van mysteries. Ik ben met andere (minder leuke) administratie bezig :boxing:

 

Tot bij de lunch :gossip:

 

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn kikkerkusjes genoeg geweest om de voet te helen of ligt er regelmatig een grote zak ijs cq zwachtel omheen?

 

Thee gezet, dus warm je aan het kopje. Neem ik er nog een verdwaald paaseitje bij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Regenboog: Beneden de rivieren en boven de rivieren hebben elkaar ook nu weer gevonden. De geocachende dames lusten dus alle drie regelmatig een chocolaatje. Alhoewel er ook voldoende mannen zijn die chocola eten. Birdie.NL bijvoorbeeld :artist:

 

Birdie:

Met Annelieke is/was het best heftig. Een bijna aanrijding met een automobilist die een fietssterretje over het hoofd ziet, maakt een fout.

Gelukkig waren er direct twee verpleegkundigen bij die de kikkervis van straat af hebben geplukt.

Maar het gaat echt wel om een ingezwachtelde rechterenkel en een bont en blauw lichaam. Ook de fiets is niet ongedeerd gebleven,

Gelukkig hebben we nog een handige kikker in huis en anders twee buurmannen met hun eigen winkel :smartass:

 

Mogen we thee en koffie en ook een paar paaseieren?

 

Groetjes van

de Kikkermeiden :wheelchair:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal

Wij zijn ook naar de dodenherdenking geweest. Als echte Scouting Kikkers wordt onze aanwezigheid op prijs gesteld.

Ook bij ons was het koud en erg indrukwekkend.

Warme chocomel met slagroom is een prima plan

 

Wie lusten er nog meer warme chocomel?

 

Groetjes van

een stel verkleumde kikkertjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...